Hij zei I remember, in plaats van het Franse. Meteen aan het begin.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Moira het volgende:
Heh wat was het tekstfoutje in het begin dan? Was me niet eens opgevallen
Mij ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Moira het volgende:
Heh wat was het tekstfoutje in het begin dan? Was me niet eens opgevallen
Lijkt mij ook.quote:
Nee, dat is een understatement. Maar goed, hij heeft zijn best gedaan en een representatief optreden neergezet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie de pi. Al vind ik oprecht zijn staging niet het meeste uit het nummer halen.
Het is meer dat ik ook wel wat recalcitrant wordt van mensen die de staging zoveel beter vinden dan al die drukke landenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat is een understatement. Maar goed, hij heeft zijn best gedaan en een representatief optreden neergezet.
Zenuwen lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hoe kun je nou je eigen tekst vergeten? Arme Claude…. Halve finale was beter. Maar goed, Europa zal het wel niet echt gemerkt hebben.
Een goed liedje vertelt zelf een heel verhaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is meer dat ik ook wel wat recalcitrant wordt van mensen die de staging zoveel beter vinden dan al die drukke landen
Nee want Cornald zei het ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik het dan zelf fout?Hij doet in het eerste begin toch alles Frans?
Het was toch al bepaald geen televotekanonquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hoe kun je nou je eigen tekst vergeten? Arme Claude…. Halve finale was beter. Maar goed, Europa zal het wel niet echt gemerkt hebben.
Hij stond stijf van de zenuwen hèquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Manusje_v_a het volgende:
Moeten haast de zenuwen zijn joh, en laatste keer optreden op het Songfestival. Hij heeft zich wel super goed opgepakt, petje af daarvoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Manusje_v_a het volgende:
En die kennen de tekst toch nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was toch al bepaald geen televotekanon
Maar dat is het oprecht dan ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een goed liedje vertelt zelf een heel verhaal
Op je 21e voor miljoenen optreden terwijl het je grote droom is?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Manusje_v_a het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |