Ik hoop dit nooit meer te horen vanaf nu.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als Nederlander MOET je dit gewoon goed vinden.
Doodsbang zijn zequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef QuidProJoe het volgende:
De Finnen zijn niet onder de indruk van Claude
quote:
: Jquote:
Hij begint wel altijd lekker. Meestal doet een Nederlandse act matig starten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond het minder goed dan de halve finale maar gewoon leuk
Volgend jaar Yvonne als danseres 🫢quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef yvonne het volgende:
Alleen blijven we achterlijke dansjes hebben hoor.
Ze heeft maar 2 pluspuntenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef RipCity het volgende:
Finland is wel de publieksfavoriet met Zweden...
Alleen maar beter. Daarvoor zijn we Europaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Nia het volgende:
Weer een liedje niet in het Engels. Lijkt een trend dit jaar.
Had hij de tekst verkeerd gezongen? In het begin leek hij wel bijna de tekst te vergeten.. en dat terwijl "can't forget the melodie" oid de tekst isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef Kinga het volgende:
Wel bijzonder dat je bij zo'n simpel nummer toch nog de tekst fout zingt..
Die draait er een wokkel van makker.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was beter in andere dingen heb ik gehoord
Vond hem nu juist zenuwachtiger overkomenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja, maar hij was nu wel een stuk ontspannender. Dat was wel fijner om naar te kijken.
Bohhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die draait er een wokkel van makker.
Hij keek beetje paniekerig in de camera ookquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Had hij de tekst verkeerd gezongen? In het begin leek hij wel bijna de tekst te vergeten.. en dat terwijl "can't forget the melodie" oid de tekst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |