SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, dit is het enige mogelijke scenario.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ze in Deventer die vogels een beetje probeerden op te voeden en ze naar de wc te sturen en dat daarom nu het riool verstopt zit
Misschien is hij ook een keertje klaar met je bullshit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo even langs een vriend die vrolijk en braaf iedere dag hoi zegt maar die nu al 2 dagen stil is.
Ja joepie, echt superblij meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben echt blij dat jij mijn taak over hebt genomen, broer (al dan niet vrijwillig)
Ja, ik vermoedde dat alquote:
ja dat Schotland waar jij vandaan zou komenquote:
Als ik jou was zou ik nog wat bedorven amorfe visballen eten zodat je compleet leeg in Nederland aankomt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat Schotland waar jij vandaan zou komen
Nou ja jij bent mij dus niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nog wat bedorven amorfe visballen eten zodat je compleet leeg in Nederland aankomt.
Zou d'r succes wensen en zeggen dat je al andere plannen hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vluchtelingen werk ofzo organiseert een pro gaza demonstratie morgen en nu wil monster mee lopen
Ach. Ze omringt zich gewoon graag met nieuwe mensen die ze kan vertellen dat een walvis geen vis is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vluchtelingen werk ofzo organiseert een pro gaza demonstratie morgen en nu wil monster mee lopen
o ik ga ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou d'r succes wensen en zeggen dat je al andere plannen hebt
Nu kan het nog. Volgende week heeft Israël het allemaal opgeruimd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
boel centjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Ik ga zo de offerte tekenen voor verbouwing toilet.
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
quote:
Of ze wil gewoon een paar bushokjes slopen en als ze haar dan oppakken zeggen dat ze maar een kreupele onschuldige omstander wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
o ik ga ook niet![]()
Maar ze is niet zo snel ter been als er weer rellen uitbreken dus zei het dat niet zo handig is
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vluchtelingen werk ofzo organiseert een pro HAMAS demonstratie morgen en nu wil monster mee lopen
koekoekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
HAMAS krijgt land in Libië van Trump las ik?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Volgende week heeft Israël het allemaal opgeruimd.
Hmmquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze wil gewoon een paar bushokjes slopen en als ze haar dan oppakken zeggen dat ze maar een kreupele onschuldige omstander was
ja 1 miljoen gazanen moeten er heenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HAMAS krijgt land in Libië van Trump las ik?
Flapjes eten ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou d'r succes wensen en zeggen dat je al andere plannen hebt
Heb je straks een strafblad en kom je Thailand niet meer inquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
nee ik meng mij echt niet tussen dat soort demo's
Ja en misschien kun je iets zien van die lanceerbasis. Die is op dat schiereilandje in het noordoosten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik heb net het ontbijt er in zitten. Het was goed. Maar de boot zit gewoon lang niet vol denk ik. Alleen maar prima. Zal zo even naar je land gaan kijken. Muccle Flugga weer?
Ze gaan er vast een mooi, lief, deugdzaam, beschaafd en welvarend land van makenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 miljoen gazanen moeten er heen![]()
Libie is ook al zon stabiel land
nou of je staat tussen idioten die ondertussen voor de sharia pleitenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je straks een strafblad en kom je Thailand niet meer in
Gezellig met zijn allen homo's in elkaar trappen en vrouwen bespugen en betasten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou of je staat tussen idioten die ondertussen voor de sharia pleiten
Waar gaat Trump de Wolgaduitsers neerzetten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HAMAS krijgt land in Libië van Trump las ik?
Foto in de travelsnack?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat was dus inderdaad Muccle Flugga. De bewolking begint nog net boven de vuurtoren anders was er helemaal niks van te zien geweest![]()
EN door.
Muckle Flugga, klinkt ook alsof een peuter een imitatie van Samuel L. Jackson doetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en misschien kun je iets zien van die lanceerbasis. Die is op dat schiereilandje in het noordoosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Muckle, vast. Ik vond Muccle ook al raar staanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muckle Flugga, klinkt ook alsof een peuter een imitatie van Samuel L. Jackson doet
Je hebt de groente en fruit geschrapt en alleen maar stokbrood en speklapjes meegenomen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:51 schreef aeque het volgende:
Ha, zelfs nog minder gekocht dan er op mijn lijstje stond.
Ja het zijn niet direct de meest stabiele entiteiten uit de samenlevingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou of je staat tussen idioten die ondertussen voor de sharia pleiten
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende: [..] Dat glaasje bubbels is zodat je het bedrag op de offerte snel kunt vergeten?
Ja, kleinste kamertje bijna duurste kamertjequote:
Nee juist geen vlees en wel groente en stokbrood.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de groente en fruit geschrapt en alleen maar stokbrood en speklapjes meegenomen?
Luxe wc met bipswas?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]aangezien de zomervakantie ook snel betaald moet worden....
[..]
Ja, kleinste kamertje bijna duurste kamertje
Het enige juiste om te doen is om een Europees leger te landen in Gaza om Israël mee te helpen de Palestijnen te bevrijden van Hamas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn niet direct de meest stabiele entiteiten uit de samenleving
groente en stokbrood?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee juist geen vlees en wel groente en stokbrood.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de groente en fruit geschrapt en alleen maar stokbrood en speklapjes meegenomen?
Nee die gekkigheid hoeft van mij dan weer nietquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de vorm die witlof heeft en het stokbrood erbij moet ik dat denk ik in kpd zetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
groente en stokbrood?Wat voor "feestje" wordt dit?
eensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mist zo’n verwarmde bril sneller dan je denkt
oh jij loopt gewoon door de supermarkt op zoek naar dildomorf eten. Ja okeequote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Met de vorm die witlof heeft en het stokbrood erbij moet ik dat denk ik in kpd zetten.
Als een wc al dit kost, wil ik niet meer weten wat een badkamer moet kostenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die gekkigheid hoeft van mij dan weer niet
Vandaag tekenen maar in november gaan ze de klus pas uitvoeren wegens drukte. Dat is een beetje jammer, maar goed wel iets om naar uit te kijken.
Raarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee juist geen vlees en wel groente en stokbrood.
Now I want you to go in the bag and find my wallet. It's the one that says bad muckle flugga.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muckle Flugga, klinkt ook alsof een peuter een imitatie van Samuel L. Jackson doet
Toen ik dit huis kocht 15 jaar geleden heb ik de badkamer meteen aan laten pakken, dat was toen 14K.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als een wc al dit kost, wil ik niet meer weten wat een badkamer moet kosten
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blinde paniek toen de bril in Kyoto niet verwarmd leek.
Even warmföhnen voor gebruik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vind de wc bril hier erg frips aan de bips
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Bij een verwarmde bril krijg ik het idee dat er iemand voor mij net flink heeft zitten schijten.
Kouwe hamburger.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vind de wc bril hier erg frips aan de bips
Flugg your muckle and your son will be your brucklequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Now I want you to go in the bag and find my wallet. It's the one that says bad muckle flugga.
Ik kwam 6 jaar geleden op 12K voor een miniem badkamertje zonder toilet. Viel bijna flauw.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht 15 jaar geleden heb ik de badkamer meteen aan laten pakken, dat was toen 14K.
Dat zal nu wel iets duurder zijn denk ik ja.
....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam 6 jaar geleden op 12K voor een miniem badkamertje zonder toilet. Viel bijna flauw.
Huis ook snel verkocht.
ja badkamers zijn verschrikkelijk duurquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam 6 jaar geleden op 12K voor een miniem badkamertje zonder toilet. Viel bijna flauw.
Huis ook snel verkocht.
Bizar he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huis ook snel verkocht.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Now I want you to go in the bag and find my wallet. It's the one that says bad muckle flugga.
Zijn de bal-krullen net als eendeveren? Keer schudden en droog?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb geen fohn.
Het is gewoon afzien zo
Ik had geluk dat het leidingwerk al op de goede plekken zat zeg maar. Daar hebben we het natuurlijk ook op gepland maar anders was het nog zo veel duurder geweest...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
die in den haag was dacht ik 13000 en heb ik op vrijwel alles nog bezuinigd
Je kunt veel besparen door een hoop zelf te doen maar tegenwoordig heeft iedereen het te druk, twee linkerhanden of ze zijn simpelweg te lui en futloos.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
die in den haag was dacht ik 13000 en heb ik op vrijwel alles nog bezuinigd
Ik gebruik daar gewoon een handdoek voor eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de bal-krullen net als eendeveren? Keer schudden en droog?
Hoop dat je nog twee nieren hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:05 schreef mschol het volgende:
ik hou mn hart alvast vast voor als ik het ooit laat doen..
Sloop werk moet nog wel lukken toch? Scheelt ook al een bak geldquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt veel besparen door een hoop zelf te doen maar tegenwoordig heeft iedereen het te druk, twee linkerhanden of ze zijn simpelweg te lui en futloos.
nee dat nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dat kan ik toch niet manquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt veel besparen door een hoop zelf te doen maar tegenwoordig heeft iedereen het te druk, twee linkerhanden of ze zijn simpelweg te lui en futloos.
ja ik ookquote:
Tegelen is op zich ook niet heel lastigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Sloop werk moet nog wel lukken toch? Scheelt ook al een bak geld
Elitairquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik daar gewoon een handdoek voor eerlijk gezegd.
nog wel,, gelukkig kan ik mn hypotheek verhogen indien nodigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat je nog twee nieren hebt.
Nee bij Venlo rechtsafquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegelen is op zich ook niet heel lastig
Truequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als we in de sc een handleiding of twee er bijpakken en je op weg helpen?
Wat zijn balkrullen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n balkrullen in de wind flapperen iig.
je balkrullen moet je gewoon je broek houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n balkrullen in de wind flapperen iig.
netjes tegelen wel denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom handdoek en dan aankleden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je balkrullen moet je gewoon je broek houden
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
True
Maar eerlijk gezegd toch liever iets dat ik laat doen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom handdoek en dan aankleden.
ja al snel 2 a 3 wekenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zit
Idem.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
True
Maar eerlijk gezegd toch liever iets dat ik laat doen.
Urenlang bij die ene leuke snaakse buurvrouw douchen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zit
douchen op kantoor.quote:
kijk onze Ger ineens een leven hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Theater. Amsterdam. Vertraging met de trein.
Moe.
Ja, allemaal overspannen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan hadden jullie denk ik allemaal jullie account opgezegd
verhuizen waar naartoe dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter gewoon je huis verkopen en verhuizen ipv een nieuwe badkamer laten plaatsen
douche opkantoor is wel luxe hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
douchen op kantoor.
Hmm weken lang elke dag naar kantoor![]()
Weekend
Ben er nu al klaar mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk onze Ger ineens een leven hebben
en r dan elke dag helemaal blind wippenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang bij die ene leuke snaakse buurvrouw douchen.
Ger gaat ineens helemaal los.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk onze Ger ineens een leven hebben
ja geen ideequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
verhuizen waar naartoe dan?
[..]
douche opkantoor is wel luxe hoor
Ook niet hoor, gewoon een beetje geduldig zijn en netjes alles meten en afstandhoudertjes goed gebruikenquote:
Ah, ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter gewoon je huis verkopen en verhuizen ipv een nieuwe badkamer laten plaatsen
Die heb ik niet. Heb drie weken lang elke ochtend bij m'n ouders gedoucht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bij ons kan hetquote:
daar gaat het al misquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet hoor, gewoon een beetje geduldig zijn en netjes alles meten en afstandhoudertjes goed gebruiken
Mijn ex-vrouw heeft zo een paleisje bij elkander gewipt met een roedel Joegoslaven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en r dan elke dag helemaal blind wippen
nu al ? Je bent net terug uit nipponquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh, ik kan al online inchecken bij mijn appartementje in Boedje
Moet je die wel hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlees ligt nog in de vriezer.quote:
Of een abo bij een sportschool nemen voor een maandjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
douchen op kantoor.
Hmm weken lang elke dag naar kantoor![]()
Weekend
Kan ook gezellig zijn, kreeg je toen een ontbijtje ook?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Heb drie weken lang elke ochtend bij m'n ouders gedoucht.
Dat zou echt verschrikkelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik ook
huilen. jullie huilen. Wij allemaal huilen
diesgekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een abo bij een sportschool nemen voor een maandje
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn, kreeg je toen een ontbijtje ook?
Gewoon zeggen dat je de badkamer weer aan het verbouwwen bentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaEn een paar keer 's avonds gedoucht en dan kon ik mee-eten.
Jij bent ook alweer op reisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu al ? Je bent net terug uit nippon
Zou ik ook hebben gedaan als ze nog hier in het dorp woonden, maar nu wonen ze 60 km verderopquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Heb drie weken lang elke ochtend bij m'n ouders gedoucht.
ja familie bezoek is dit. das anders :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer op reis
Maar goed, het is pas over een maand.
Ja dat is lastig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gedaan als ze nog hier in het dorp woonden, maar nu wonen ze 60 km verderop
Of acute gerriederriequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Vond het vooral vervelend toen de wc even niet bruikbaar was en ik bij de buren moest plassen. Gelukkig bleef het bij plassen en was ik niet aan de rode klats enzo.
Ik bezoek ook familiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja familie bezoek is dit. das anders :p
Offerte voor de plee was hier 10K, heb die vent uitgescholden tot hij bang werd dat ik er werk van zou maken en toen belde hij twee dagen later terug dat hij het speciaal voor mij (zelden zo'n leuke man meegemaakt) voor 4K ook wel zou kunnen als hij wat klusjes zou verschuiven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
denk dat we allemaal worden opgelicht bij die badkamer prijzen
Ik heb een week lang op een soort chemische campingtoilet moeten schijten en pissen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Vond het vooral vervelend toen de wc even niet bruikbaar was en ik bij de buren moest plassen. Gelukkig bleef het bij plassen en was ik niet aan de rode klats enzo.
ik wil ook wel zon ali danquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Offerte voor de plee was hier 10K, heb die vent uitgescholden tot hij bang werd dat ik er werk van zou maken en toen belde hij twee dagen later terug dat hij het speciaal voor mij (zelden zo'n leuke man meegemaakt) voor 4K ook wel zou kunnen als hij wat klusjes zou verschuiven.
Nee Ali, flikker op.
Ik zou spontaan verstopt raken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een week lang op een soort chemische campingtoilet moeten schijten en pissen.
Scheelt wel weer schoonmaken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een week lang op een soort chemische campingtoilet moeten schijten en pissen.
Snack, krulletjes, zoekt Ali voor "toiletreparatie"quote:
Ja en toen ze klaar waren stond dat ding nog dagenlang buiten mijn huis.quote:
Toiletten schoonmaken doet me niks hoor.quote:
Lekker aan dek naar de einder staren?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo wordt dit dus net zo'n dag als thuis altijd. De hele dag Fok!ken want jah wat moet je anders
Heb je al voor op de punt gestaan van de boot en een adelaar nagedaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo wordt dit dus net zo'n dag als thuis altijd. De hele dag Fok!ken want jah wat moet je anders
Ik dm je even mijn adres.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Toiletten schoonmaken doet me niks hoor.Doe dat ook ergens anders.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snack, krulletjes, zoekt Ali voor "toiletreparatie"
nee dan flikker je er vanaf. Die railing gaat omlaag richting de puntquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al voor op de punt gestaan van de boot en een adelaar nagedaan?
ja :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw nieuwe casa zit toch wel een wc?
Straks heb je drie plees, heb je heel wat Ali's nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja :p
hoef daar alleen te schilderen als ik wil en een vloer
Even willekeurige vrouwelijke passagier voor ronselen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al voor op de punt gestaan van de boot en een adelaar nagedaan?
Die kunnen gewoon om beurten "de boel bedienen"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je drie plees, heb je heel wat Ali's nodig.
nee maar 1 eigen plee en 1 gehuurdequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je drie plees, heb je heel wat Ali's nodig.
het is wel een handig punt om allemaal van die DUitse baleinwalvissen van af te duwen ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even willekeurige vrouwelijke passagier voor ronselen.
Nee is ook gewoon voor als je vragen hebt. En die heb jij. "Is dit alleen om nog nieuwe kopers aan te trekken?" namelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden vandaag in een inloop ochtend voor dat nieuwe project maar denk dat het alleen is om nog nieuwe kopers te trekken dus ben niet gegaan
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haagquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is ook gewoon voor als je vragen hebt. En die heb jij. "Is dit alleen om nog nieuwe kopers aan te trekken?" namelijk
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haag
straks je benen scheren?quote:
Jammer, sta ik daar voor niks vragen te stellen hoe ze willen voorkomen dat huisjesmelkers die spaarzame woningen gaan opkopen voor eigen gewin.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haag
Teringquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
de oplevering is nu verplaatst naar kwartaal 1 in 2027
NWS / Deventenaren gevraagd om minder vaak te poepenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dagelijkse puzzeltjes op LinkedIn en chess.com ook al gedaan.
ben benieuwd naar hun antwoord :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, sta ik daar voor niks vragen te stellen hoe ze willen voorkomen dat huisjesmelkers die spaarzame woningen gaan opkopen voor eigen gewin.
Gezellig hè vakantieman?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dagelijkse puzzeltjes op LinkedIn en chess.com ook al gedaan.
Het zal vast nog verder uitlopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat laat? het was eerst 4e kwartaal van 26
Aan ons de dankbare taak om haar door deze moeilijke tijd heen te slepen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan nog langer op je tropisch eiland blijven?
nou das sowieso de bedoelingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan nog langer op je tropisch eiland blijven?
wat is de leeftijd van Ambar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ook nieuwe filmpjes. Meneer zit echt vol met karakter. I love it
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ook nieuwe filmpjes. Meneer zit echt vol met karakter. I love it
Jups en vol met levenslust en helemaal klaar om elke dag op avontuur te gaan.quote:
Ik snap daar dus echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was druk bij de sportschool.
Ja nu heb ik geen zin meerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was druk bij de sportschool.
aquote:
Kan je er niemand naar vragen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
Beetje stress omdat ik nog steeds geen datum voor de verhuizing heb, terwijl anderen het al wel weten die later dan ik iets hebben toegewezen. Mijn woning staat gewoon al leeg en ik snap dus niet waarom ik nog steeds geen duideijkheid heb omtrent de datum...
Maar die zijn nu wel allemaal al klaar.quote:
Daar gaat m'n excuusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die zijn nu wel allemaal al klaar.
Ja ik kan begrijpen dat die onduidelijkheid verwarrend is en dat je meer wil weten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
Beetje stress omdat ik nog steeds geen datum voor de verhuizing heb, terwijl anderen het al wel weten die later dan ik iets hebben toegewezen. Mijn woning staat gewoon al leeg en ik snap dus niet waarom ik nog steeds geen duideijkheid heb omtrent de datum...
Nee, helaas. Gisteren zeiden ze nog dat ze geen datum hebben. Het gaat ook een beetje buiten hun om. Een ander team buiten de begeleiding regelt dat...quote:
Irritant zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, helaas. Gisteren zeiden ze nog dat ze geen datum hebben. Het gaat ook een beetje buiten hun om. Een ander team buiten de begeleiding regelt dat...
lekker bevroren bananenschilquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
Schijn je wel lekker te kunnen maken en bakkenquote:
Mensen eten ook kiwischillen en andere schillenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schijn je wel lekker te kunnen maken en bakken
Moest lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
Ook ananasschillen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen eten ook kiwischillen en andere schillen
Ik sla even over.
Nee daarvoor heb ik al melk met verenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
quote:
quote:
quote:
Ik kan ook een stuk hout kauwen voor de vezels. Betekent ook niet dat ik het doe. Dus ik snap de kiwischil ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die nietquote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik al melk met veren
lekker uitgeslapen, de was gedaan en keuken opgeruimd, zo ff stukkie fietsen en een boodschapje doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
*Haalt opgelucht ademquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die niet
Hij woont in een ananas, diep in de zee.quote:
Je bent zelf een gekkiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
heb vanmorgen al heel gezond gedaan. heb een mango (zonder schil en zonder de pit [alvast melden voor de gekkies hier] ) opgegeten en een zoute haring net lekker met uitjes
Ah! Een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
prikkelt zo lekker in het gehemelte.
Een zeespons stond niet op mijn haaklijstquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij woont in een ananas, diep in de zee.
kloptquote:
Op de mijne ook niet en ik heb niet eens een haaklijst.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeespons stond niet op mijn haaklijst
Jottumquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
prikkelt zo lekker in het gehemelte.
Ik heb hier Gerrit en Mr Krabs van die mini- "lego'-steentjes. Wie weet volgen andere karakters ook nog...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeespons stond niet op mijn haaklijst
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had daarnet het volgende gesprek
4E: "Ja, volgens mij zag ik je lopen."
Mens: "Was je ook met de fiets dan?"
4E: "Nee, met de auto."
Mens: "Oh, ik ken jouw auto helemaal niet!!"
Ik stel me dan echt zo voor dat ik dat mens aan mijn auto ga voorstellen.
Nou auto, dit is mens.. mens dit is auto..
Ik vind dit wel weer voldoende sociale interactie voor vandaag
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.
quote:
Sjee. Het zal maar de moordenaar van je kind of zo zijn....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
10 mannen ontsnappen uit gevangenis VS via gat in wc - https://nos.nl/l/2567593
Prison Break in real life.
Ja dat is 5 km bij mij vandaan. EN het zal morgenavond wel opgelost zijn neem ik aan ook. Ben in ieder geval niet van plan om daar last van te hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
NWS / Deventenaren gevraagd om minder vaak te poepen
Excuus nummer 2quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk kan ik niet naar de sportschool omdat er geboend moet worden
Ik vind het wel een goed excuus.quote:
Ja maar ja, moet je wel gaan boenen. Of DAAR weer een excuus voor gaan verzinnenquote:
Eigenlijk betekent dat je gewoon kan gaan en mij een muffin kan geven, want ik ben ook geweest vandaag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk kan ik niet naar de sportschool omdat er geboend moet worden
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat je gewoon kan gaan en mij een muffin kan geven, want ik ben ook geweest vandaag.
Jeetje wat ben je streng voor jezelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.
Ja, maar ik mag wel muffins.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.
Blijkbaarquote:
Livestream?quote:
Terroristenhaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik dus gisteren naar een fotograaf om foto's te maken voor mijn visa aanvraag. Meneer wist wel hoe die dat moest doen voor mijn visa aanvraag.
Blijkt dus nu na een half uur proberen die pleuris foto up te loaden dat de website mijn haar niet accepteert hier een foutmelding op geeft![]()
Was dit de foto in kwestie?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik dus gisteren naar een fotograaf om foto's te maken voor mijn visa aanvraag. Meneer wist wel hoe die dat moest doen voor mijn visa aanvraag.
Blijkt dus nu na een half uur proberen die pleuris foto up te loaden dat de website mijn haar niet accepteert hier een foutmelding op geeft![]()
leek er op maar ja zo zit mijn haar gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Was dit de foto in kwestie?
[ afbeelding ]
Leuk kapsel wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leek er op maar ja zo zit mijn haar gewoon
ik zou even terug gaan met een ander kapselquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Oh dat is rot. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou even terug gaan met een ander kapsel![]()
helaas, toch maar wonen in nederlandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Wellicht wel met een @Kaneelstokje?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.
Wat heb je allemaal voor vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Zo de boodschappen zijn weer binnen. Ik heb nu ook alles voor mijn eenpersoons borrelplankje tijdens het Songfestival
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat wel
Oeh ja ik kan wel weer eens courgette brownies bakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had zojuist een brownie van de bakker.
Zeer smeuïg.
Toastjes met roomkaas, grillworst, fuet en van ham wat op de borrelplank kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor vanavond?
WTF!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh ja ik kan wel weer eens courgette brownies bakken
Die zijn ook zo heerlijk smeuïg
Racisten zijn het!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat wel
Is echt lekkerquote:
Automagisch geblacklist door het woord vegan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
https://veggiedesserts.co(...)ecan-brownies-vegan/
Mocht je ze een keer willen proberen
Een vegan vriendin had ze eens gemaakt met avocado. Was prima hoor, maar toch een mindere versie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is echt lekker
Je raspt de courgette, en dat geeft het vocht en structuur, maar geen smaak in je brownies
Dan zijn ze niet zo machtig ook gelijk
Volgens mijn broer waren het de lekkerste brownies die ik ooit had gebakken
Wat een achterlijke onzinquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Automagisch geblacklist door het woord vegan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |