nou das sowieso de bedoelingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan nog langer op je tropisch eiland blijven?
wat is de leeftijd van Ambar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ook nieuwe filmpjes. Meneer zit echt vol met karakter. I love it
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ook nieuwe filmpjes. Meneer zit echt vol met karakter. I love it
Jups en vol met levenslust en helemaal klaar om elke dag op avontuur te gaan.quote:
Ik snap daar dus echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was druk bij de sportschool.
Ja nu heb ik geen zin meerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was druk bij de sportschool.
aquote:
Kan je er niemand naar vragen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
Beetje stress omdat ik nog steeds geen datum voor de verhuizing heb, terwijl anderen het al wel weten die later dan ik iets hebben toegewezen. Mijn woning staat gewoon al leeg en ik snap dus niet waarom ik nog steeds geen duideijkheid heb omtrent de datum...
Maar die zijn nu wel allemaal al klaar.quote:
Daar gaat m'n excuusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die zijn nu wel allemaal al klaar.
Ja ik kan begrijpen dat die onduidelijkheid verwarrend is en dat je meer wil weten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
Beetje stress omdat ik nog steeds geen datum voor de verhuizing heb, terwijl anderen het al wel weten die later dan ik iets hebben toegewezen. Mijn woning staat gewoon al leeg en ik snap dus niet waarom ik nog steeds geen duideijkheid heb omtrent de datum...
Nee, helaas. Gisteren zeiden ze nog dat ze geen datum hebben. Het gaat ook een beetje buiten hun om. Een ander team buiten de begeleiding regelt dat...quote:
Irritant zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, helaas. Gisteren zeiden ze nog dat ze geen datum hebben. Het gaat ook een beetje buiten hun om. Een ander team buiten de begeleiding regelt dat...
lekker bevroren bananenschilquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
Schijn je wel lekker te kunnen maken en bakkenquote:
Mensen eten ook kiwischillen en andere schillenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schijn je wel lekker te kunnen maken en bakken
Moest lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
Ook ananasschillen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen eten ook kiwischillen en andere schillen
Ik sla even over.
Nee daarvoor heb ik al melk met verenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
quote:
quote:
quote:
Ik kan ook een stuk hout kauwen voor de vezels. Betekent ook niet dat ik het doe. Dus ik snap de kiwischil ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die nietquote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik al melk met veren
lekker uitgeslapen, de was gedaan en keuken opgeruimd, zo ff stukkie fietsen en een boodschapje doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
*Haalt opgelucht ademquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die niet
Hij woont in een ananas, diep in de zee.quote:
Je bent zelf een gekkiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
heb vanmorgen al heel gezond gedaan. heb een mango (zonder schil en zonder de pit [alvast melden voor de gekkies hier] ) opgegeten en een zoute haring net lekker met uitjes
Ah! Een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
prikkelt zo lekker in het gehemelte.
Een zeespons stond niet op mijn haaklijstquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij woont in een ananas, diep in de zee.
kloptquote:
Op de mijne ook niet en ik heb niet eens een haaklijst.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeespons stond niet op mijn haaklijst
Jottumquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
prikkelt zo lekker in het gehemelte.
Ik heb hier Gerrit en Mr Krabs van die mini- "lego'-steentjes. Wie weet volgen andere karakters ook nog...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeespons stond niet op mijn haaklijst
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had daarnet het volgende gesprek
4E: "Ja, volgens mij zag ik je lopen."
Mens: "Was je ook met de fiets dan?"
4E: "Nee, met de auto."
Mens: "Oh, ik ken jouw auto helemaal niet!!"
Ik stel me dan echt zo voor dat ik dat mens aan mijn auto ga voorstellen.
Nou auto, dit is mens.. mens dit is auto..
Ik vind dit wel weer voldoende sociale interactie voor vandaag
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.
quote:
Sjee. Het zal maar de moordenaar van je kind of zo zijn....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
10 mannen ontsnappen uit gevangenis VS via gat in wc - https://nos.nl/l/2567593
Prison Break in real life.
Ja dat is 5 km bij mij vandaan. EN het zal morgenavond wel opgelost zijn neem ik aan ook. Ben in ieder geval niet van plan om daar last van te hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
NWS / Deventenaren gevraagd om minder vaak te poepen
Excuus nummer 2quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk kan ik niet naar de sportschool omdat er geboend moet worden
Ik vind het wel een goed excuus.quote:
Ja maar ja, moet je wel gaan boenen. Of DAAR weer een excuus voor gaan verzinnenquote:
Eigenlijk betekent dat je gewoon kan gaan en mij een muffin kan geven, want ik ben ook geweest vandaag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk kan ik niet naar de sportschool omdat er geboend moet worden
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat je gewoon kan gaan en mij een muffin kan geven, want ik ben ook geweest vandaag.
Jeetje wat ben je streng voor jezelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.
Ja, maar ik mag wel muffins.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.
Blijkbaarquote:
Livestream?quote:
Terroristenhaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik dus gisteren naar een fotograaf om foto's te maken voor mijn visa aanvraag. Meneer wist wel hoe die dat moest doen voor mijn visa aanvraag.
Blijkt dus nu na een half uur proberen die pleuris foto up te loaden dat de website mijn haar niet accepteert hier een foutmelding op geeft![]()
Was dit de foto in kwestie?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik dus gisteren naar een fotograaf om foto's te maken voor mijn visa aanvraag. Meneer wist wel hoe die dat moest doen voor mijn visa aanvraag.
Blijkt dus nu na een half uur proberen die pleuris foto up te loaden dat de website mijn haar niet accepteert hier een foutmelding op geeft![]()
leek er op maar ja zo zit mijn haar gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Was dit de foto in kwestie?
[ afbeelding ]
Leuk kapsel wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leek er op maar ja zo zit mijn haar gewoon
ik zou even terug gaan met een ander kapselquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Oh dat is rot. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou even terug gaan met een ander kapsel![]()
helaas, toch maar wonen in nederlandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Wellicht wel met een @Kaneelstokje?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.
Wat heb je allemaal voor vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Zo de boodschappen zijn weer binnen. Ik heb nu ook alles voor mijn eenpersoons borrelplankje tijdens het Songfestival
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat wel
Oeh ja ik kan wel weer eens courgette brownies bakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had zojuist een brownie van de bakker.
Zeer smeuïg.
Toastjes met roomkaas, grillworst, fuet en van ham wat op de borrelplank kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor vanavond?
WTF!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh ja ik kan wel weer eens courgette brownies bakken
Die zijn ook zo heerlijk smeuïg
Racisten zijn het!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat wel
Is echt lekkerquote:
Automagisch geblacklist door het woord vegan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
https://veggiedesserts.co(...)ecan-brownies-vegan/
Mocht je ze een keer willen proberen
Een vegan vriendin had ze eens gemaakt met avocado. Was prima hoor, maar toch een mindere versie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is echt lekker
Je raspt de courgette, en dat geeft het vocht en structuur, maar geen smaak in je brownies
Dan zijn ze niet zo machtig ook gelijk
Volgens mijn broer waren het de lekkerste brownies die ik ooit had gebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |