Ik snap daar dus echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was druk bij de sportschool.
Ja nu heb ik geen zin meerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was druk bij de sportschool.
aquote:
Kan je er niemand naar vragen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
Beetje stress omdat ik nog steeds geen datum voor de verhuizing heb, terwijl anderen het al wel weten die later dan ik iets hebben toegewezen. Mijn woning staat gewoon al leeg en ik snap dus niet waarom ik nog steeds geen duideijkheid heb omtrent de datum...
Maar die zijn nu wel allemaal al klaar.quote:
Daar gaat m'n excuusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die zijn nu wel allemaal al klaar.
Ja ik kan begrijpen dat die onduidelijkheid verwarrend is en dat je meer wil weten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
Beetje stress omdat ik nog steeds geen datum voor de verhuizing heb, terwijl anderen het al wel weten die later dan ik iets hebben toegewezen. Mijn woning staat gewoon al leeg en ik snap dus niet waarom ik nog steeds geen duideijkheid heb omtrent de datum...
Nee, helaas. Gisteren zeiden ze nog dat ze geen datum hebben. Het gaat ook een beetje buiten hun om. Een ander team buiten de begeleiding regelt dat...quote:
Irritant zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, helaas. Gisteren zeiden ze nog dat ze geen datum hebben. Het gaat ook een beetje buiten hun om. Een ander team buiten de begeleiding regelt dat...
lekker bevroren bananenschilquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
Schijn je wel lekker te kunnen maken en bakkenquote:
Mensen eten ook kiwischillen en andere schillenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schijn je wel lekker te kunnen maken en bakken
Moest lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
Ook ananasschillen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen eten ook kiwischillen en andere schillen
Ik sla even over.
Nee daarvoor heb ik al melk met verenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
quote:
quote:
quote:
Ik kan ook een stuk hout kauwen voor de vezels. Betekent ook niet dat ik het doe. Dus ik snap de kiwischil ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die nietquote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik al melk met veren
lekker uitgeslapen, de was gedaan en keuken opgeruimd, zo ff stukkie fietsen en een boodschapje doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
*Haalt opgelucht ademquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die niet
Hij woont in een ananas, diep in de zee.quote:
Je bent zelf een gekkiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
heb vanmorgen al heel gezond gedaan. heb een mango (zonder schil en zonder de pit [alvast melden voor de gekkies hier] ) opgegeten en een zoute haring net lekker met uitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |