Moest lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
Ook ananasschillen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen eten ook kiwischillen en andere schillen
Ik sla even over.
Nee daarvoor heb ik al melk met verenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
quote:
quote:
quote:
Ik kan ook een stuk hout kauwen voor de vezels. Betekent ook niet dat ik het doe. Dus ik snap de kiwischil ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vAnWeGe dE vEzEls
Ja leuk, maar verder niet te vreten natuurlijk.
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die nietquote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik al melk met veren
lekker uitgeslapen, de was gedaan en keuken opgeruimd, zo ff stukkie fietsen en een boodschapje doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
*Haalt opgelucht ademquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niemand over gehoord, dus ik denk die niet
Hij woont in een ananas, diep in de zee.quote:
Je bent zelf een gekkiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
heb vanmorgen al heel gezond gedaan. heb een mango (zonder schil en zonder de pit [alvast melden voor de gekkies hier] ) opgegeten en een zoute haring net lekker met uitjes
Ah! Een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
prikkelt zo lekker in het gehemelte.
Een zeespons stond niet op mijn haaklijstquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij woont in een ananas, diep in de zee.
kloptquote:
Op de mijne ook niet en ik heb niet eens een haaklijst.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeespons stond niet op mijn haaklijst
Jottumquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
prikkelt zo lekker in het gehemelte.
Ik heb hier Gerrit en Mr Krabs van die mini- "lego'-steentjes. Wie weet volgen andere karakters ook nog...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeespons stond niet op mijn haaklijst
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had daarnet het volgende gesprek
4E: "Ja, volgens mij zag ik je lopen."
Mens: "Was je ook met de fiets dan?"
4E: "Nee, met de auto."
Mens: "Oh, ik ken jouw auto helemaal niet!!"
Ik stel me dan echt zo voor dat ik dat mens aan mijn auto ga voorstellen.
Nou auto, dit is mens.. mens dit is auto..
Ik vind dit wel weer voldoende sociale interactie voor vandaag
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |