ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou even terug gaan met een ander kapsel![]()
helaas, toch maar wonen in nederlandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik dus gisteren naar een fotograaf om foto's te maken voor mijn visa aanvraag. Meneer wist wel hoe die dat moest doen voor mijn visa aanvraag.
Blijkt dus nu na een half uur proberen die pleuris foto up te loaden dat de website mijn haar niet accepteert hier een foutmelding op geeft![]()
Wellicht wel met een @Kaneelstokje?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat je even verduidelijkt dat dit een conversatie met een mens was. Niet met een koolmees of worstenbroodje.
Wat heb je allemaal voor vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Zo de boodschappen zijn weer binnen. Ik heb nu ook alles voor mijn eenpersoons borrelplankje tijdens het Songfestival
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat wel
Oeh ja ik kan wel weer eens courgette brownies bakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had zojuist een brownie van de bakker.
Zeer smeuïg.
Toastjes met roomkaas, grillworst, fuet en van ham wat op de borrelplank kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor vanavond?
WTF!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh ja ik kan wel weer eens courgette brownies bakken
Die zijn ook zo heerlijk smeuïg
Racisten zijn het!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een selfie gemaakt met mijn haar in een staart en de website accepteert dat wel
Is echt lekkerquote:
Automagisch geblacklist door het woord vegan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
https://veggiedesserts.co(...)ecan-brownies-vegan/
Mocht je ze een keer willen proberen
Een vegan vriendin had ze eens gemaakt met avocado. Was prima hoor, maar toch een mindere versie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is echt lekker
Je raspt de courgette, en dat geeft het vocht en structuur, maar geen smaak in je brownies
Dan zijn ze niet zo machtig ook gelijk
Volgens mijn broer waren het de lekkerste brownies die ik ooit had gebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |