Wat zijn balkrullen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n balkrullen in de wind flapperen iig.
je balkrullen moet je gewoon je broek houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n balkrullen in de wind flapperen iig.
netjes tegelen wel denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegelen is op zich ook niet heel lastig
Precies. Dus daarom handdoek en dan aankleden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je balkrullen moet je gewoon je broek houden
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
True
Maar eerlijk gezegd toch liever iets dat ik laat doen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom handdoek en dan aankleden.
ja al snel 2 a 3 wekenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zit
Idem.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
True
Maar eerlijk gezegd toch liever iets dat ik laat doen.
Urenlang bij die ene leuke snaakse buurvrouw douchen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zit
douchen op kantoor.quote:
kijk onze Ger ineens een leven hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Theater. Amsterdam. Vertraging met de trein.
Moe.
Ja, allemaal overspannen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan hadden jullie denk ik allemaal jullie account opgezegd
verhuizen waar naartoe dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter gewoon je huis verkopen en verhuizen ipv een nieuwe badkamer laten plaatsen
douche opkantoor is wel luxe hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
douchen op kantoor.
Hmm weken lang elke dag naar kantoor![]()
Weekend
Ben er nu al klaar mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk onze Ger ineens een leven hebben
en r dan elke dag helemaal blind wippenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang bij die ene leuke snaakse buurvrouw douchen.
Ger gaat ineens helemaal los.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk onze Ger ineens een leven hebben
ja geen ideequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
verhuizen waar naartoe dan?
[..]
douche opkantoor is wel luxe hoor
Ook niet hoor, gewoon een beetje geduldig zijn en netjes alles meten en afstandhoudertjes goed gebruikenquote:
Ah, ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter gewoon je huis verkopen en verhuizen ipv een nieuwe badkamer laten plaatsen
Die heb ik niet. Heb drie weken lang elke ochtend bij m'n ouders gedoucht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang bij die ene leuke snaakse buurvrouw douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |