Wat zijn balkrullen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n balkrullen in de wind flapperen iig.
je balkrullen moet je gewoon je broek houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n balkrullen in de wind flapperen iig.
netjes tegelen wel denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegelen is op zich ook niet heel lastig
Precies. Dus daarom handdoek en dan aankleden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je balkrullen moet je gewoon je broek houden
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
True
Maar eerlijk gezegd toch liever iets dat ik laat doen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom handdoek en dan aankleden.
ja al snel 2 a 3 wekenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zit
Idem.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
True
Maar eerlijk gezegd toch liever iets dat ik laat doen.
Urenlang bij die ene leuke snaakse buurvrouw douchen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenhoudt is dat je dan een tijdje zonder badkamer zit
douchen op kantoor.quote:
kijk onze Ger ineens een leven hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Theater. Amsterdam. Vertraging met de trein.
Moe.
Ja, allemaal overspannen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan hadden jullie denk ik allemaal jullie account opgezegd
verhuizen waar naartoe dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter gewoon je huis verkopen en verhuizen ipv een nieuwe badkamer laten plaatsen
douche opkantoor is wel luxe hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
douchen op kantoor.
Hmm weken lang elke dag naar kantoor![]()
Weekend
Ben er nu al klaar mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk onze Ger ineens een leven hebben
en r dan elke dag helemaal blind wippenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang bij die ene leuke snaakse buurvrouw douchen.
Ger gaat ineens helemaal los.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk onze Ger ineens een leven hebben
ja geen ideequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
verhuizen waar naartoe dan?
[..]
douche opkantoor is wel luxe hoor
Ook niet hoor, gewoon een beetje geduldig zijn en netjes alles meten en afstandhoudertjes goed gebruikenquote:
Ah, ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter gewoon je huis verkopen en verhuizen ipv een nieuwe badkamer laten plaatsen
Die heb ik niet. Heb drie weken lang elke ochtend bij m'n ouders gedoucht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bij ons kan hetquote:
daar gaat het al misquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet hoor, gewoon een beetje geduldig zijn en netjes alles meten en afstandhoudertjes goed gebruiken
Mijn ex-vrouw heeft zo een paleisje bij elkander gewipt met een roedel Joegoslaven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en r dan elke dag helemaal blind wippen
nu al ? Je bent net terug uit nipponquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh, ik kan al online inchecken bij mijn appartementje in Boedje
Moet je die wel hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlees ligt nog in de vriezer.quote:
Of een abo bij een sportschool nemen voor een maandjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
douchen op kantoor.
Hmm weken lang elke dag naar kantoor![]()
Weekend
Kan ook gezellig zijn, kreeg je toen een ontbijtje ook?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Heb drie weken lang elke ochtend bij m'n ouders gedoucht.
Dat zou echt verschrikkelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik ook
huilen. jullie huilen. Wij allemaal huilen
diesgekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een abo bij een sportschool nemen voor een maandje
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn, kreeg je toen een ontbijtje ook?
Gewoon zeggen dat je de badkamer weer aan het verbouwwen bentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaEn een paar keer 's avonds gedoucht en dan kon ik mee-eten.
Jij bent ook alweer op reisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu al ? Je bent net terug uit nippon
Zou ik ook hebben gedaan als ze nog hier in het dorp woonden, maar nu wonen ze 60 km verderopquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Heb drie weken lang elke ochtend bij m'n ouders gedoucht.
ja familie bezoek is dit. das anders :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer op reis
Maar goed, het is pas over een maand.
Ja dat is lastig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gedaan als ze nog hier in het dorp woonden, maar nu wonen ze 60 km verderop
Of acute gerriederriequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Vond het vooral vervelend toen de wc even niet bruikbaar was en ik bij de buren moest plassen. Gelukkig bleef het bij plassen en was ik niet aan de rode klats enzo.
Ik bezoek ook familiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja familie bezoek is dit. das anders :p
Offerte voor de plee was hier 10K, heb die vent uitgescholden tot hij bang werd dat ik er werk van zou maken en toen belde hij twee dagen later terug dat hij het speciaal voor mij (zelden zo'n leuke man meegemaakt) voor 4K ook wel zou kunnen als hij wat klusjes zou verschuiven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
denk dat we allemaal worden opgelicht bij die badkamer prijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |