Ik heb een week lang op een soort chemische campingtoilet moeten schijten en pissen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Vond het vooral vervelend toen de wc even niet bruikbaar was en ik bij de buren moest plassen. Gelukkig bleef het bij plassen en was ik niet aan de rode klats enzo.
ik wil ook wel zon ali danquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Offerte voor de plee was hier 10K, heb die vent uitgescholden tot hij bang werd dat ik er werk van zou maken en toen belde hij twee dagen later terug dat hij het speciaal voor mij (zelden zo'n leuke man meegemaakt) voor 4K ook wel zou kunnen als hij wat klusjes zou verschuiven.
Nee Ali, flikker op.
Ik zou spontaan verstopt raken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een week lang op een soort chemische campingtoilet moeten schijten en pissen.
Scheelt wel weer schoonmaken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een week lang op een soort chemische campingtoilet moeten schijten en pissen.
Snack, krulletjes, zoekt Ali voor "toiletreparatie"quote:
Ja en toen ze klaar waren stond dat ding nog dagenlang buiten mijn huis.quote:
Toiletten schoonmaken doet me niks hoor.quote:
Lekker aan dek naar de einder staren?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo wordt dit dus net zo'n dag als thuis altijd. De hele dag Fok!ken want jah wat moet je anders
Heb je al voor op de punt gestaan van de boot en een adelaar nagedaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo wordt dit dus net zo'n dag als thuis altijd. De hele dag Fok!ken want jah wat moet je anders
Ik dm je even mijn adres.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Toiletten schoonmaken doet me niks hoor.Doe dat ook ergens anders.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snack, krulletjes, zoekt Ali voor "toiletreparatie"
nee dan flikker je er vanaf. Die railing gaat omlaag richting de puntquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al voor op de punt gestaan van de boot en een adelaar nagedaan?
ja :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw nieuwe casa zit toch wel een wc?
Straks heb je drie plees, heb je heel wat Ali's nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja :p
hoef daar alleen te schilderen als ik wil en een vloer
Even willekeurige vrouwelijke passagier voor ronselen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al voor op de punt gestaan van de boot en een adelaar nagedaan?
Die kunnen gewoon om beurten "de boel bedienen"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je drie plees, heb je heel wat Ali's nodig.
nee maar 1 eigen plee en 1 gehuurdequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je drie plees, heb je heel wat Ali's nodig.
het is wel een handig punt om allemaal van die DUitse baleinwalvissen van af te duwen ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even willekeurige vrouwelijke passagier voor ronselen.
Nee is ook gewoon voor als je vragen hebt. En die heb jij. "Is dit alleen om nog nieuwe kopers aan te trekken?" namelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden vandaag in een inloop ochtend voor dat nieuwe project maar denk dat het alleen is om nog nieuwe kopers te trekken dus ben niet gegaan
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haagquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is ook gewoon voor als je vragen hebt. En die heb jij. "Is dit alleen om nog nieuwe kopers aan te trekken?" namelijk
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |