Nee die gekkigheid hoeft van mij dan weer nietquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de groente en fruit geschrapt en alleen maar stokbrood en speklapjes meegenomen?
Met de vorm die witlof heeft en het stokbrood erbij moet ik dat denk ik in kpd zetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
groente en stokbrood?Wat voor "feestje" wordt dit?
eensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mist zo’n verwarmde bril sneller dan je denkt
oh jij loopt gewoon door de supermarkt op zoek naar dildomorf eten. Ja okeequote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Met de vorm die witlof heeft en het stokbrood erbij moet ik dat denk ik in kpd zetten.
Als een wc al dit kost, wil ik niet meer weten wat een badkamer moet kostenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die gekkigheid hoeft van mij dan weer niet
Vandaag tekenen maar in november gaan ze de klus pas uitvoeren wegens drukte. Dat is een beetje jammer, maar goed wel iets om naar uit te kijken.
Raarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee juist geen vlees en wel groente en stokbrood.
Now I want you to go in the bag and find my wallet. It's the one that says bad muckle flugga.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muckle Flugga, klinkt ook alsof een peuter een imitatie van Samuel L. Jackson doet
Toen ik dit huis kocht 15 jaar geleden heb ik de badkamer meteen aan laten pakken, dat was toen 14K.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als een wc al dit kost, wil ik niet meer weten wat een badkamer moet kosten
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blinde paniek toen de bril in Kyoto niet verwarmd leek.
Even warmföhnen voor gebruik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vind de wc bril hier erg frips aan de bips
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Bij een verwarmde bril krijg ik het idee dat er iemand voor mij net flink heeft zitten schijten.
Kouwe hamburger.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vind de wc bril hier erg frips aan de bips
Flugg your muckle and your son will be your brucklequote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Now I want you to go in the bag and find my wallet. It's the one that says bad muckle flugga.
Ik kwam 6 jaar geleden op 12K voor een miniem badkamertje zonder toilet. Viel bijna flauw.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht 15 jaar geleden heb ik de badkamer meteen aan laten pakken, dat was toen 14K.
Dat zal nu wel iets duurder zijn denk ik ja.
....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam 6 jaar geleden op 12K voor een miniem badkamertje zonder toilet. Viel bijna flauw.
Huis ook snel verkocht.
ja badkamers zijn verschrikkelijk duurquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam 6 jaar geleden op 12K voor een miniem badkamertje zonder toilet. Viel bijna flauw.
Huis ook snel verkocht.
Bizar he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huis ook snel verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |