ja 1 miljoen gazanen moeten er heenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HAMAS krijgt land in Libië van Trump las ik?
Flapjes eten ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou d'r succes wensen en zeggen dat je al andere plannen hebt
Heb je straks een strafblad en kom je Thailand niet meer inquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
nee ik meng mij echt niet tussen dat soort demo's
Ja en misschien kun je iets zien van die lanceerbasis. Die is op dat schiereilandje in het noordoosten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik heb net het ontbijt er in zitten. Het was goed. Maar de boot zit gewoon lang niet vol denk ik. Alleen maar prima. Zal zo even naar je land gaan kijken. Muccle Flugga weer?
Ze gaan er vast een mooi, lief, deugdzaam, beschaafd en welvarend land van makenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 miljoen gazanen moeten er heen![]()
Libie is ook al zon stabiel land
nou of je staat tussen idioten die ondertussen voor de sharia pleitenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je straks een strafblad en kom je Thailand niet meer in
Gezellig met zijn allen homo's in elkaar trappen en vrouwen bespugen en betasten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou of je staat tussen idioten die ondertussen voor de sharia pleiten
Waar gaat Trump de Wolgaduitsers neerzetten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HAMAS krijgt land in Libië van Trump las ik?
Foto in de travelsnack?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat was dus inderdaad Muccle Flugga. De bewolking begint nog net boven de vuurtoren anders was er helemaal niks van te zien geweest![]()
EN door.
Muckle Flugga, klinkt ook alsof een peuter een imitatie van Samuel L. Jackson doetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en misschien kun je iets zien van die lanceerbasis. Die is op dat schiereilandje in het noordoosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Muckle, vast. Ik vond Muccle ook al raar staanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muckle Flugga, klinkt ook alsof een peuter een imitatie van Samuel L. Jackson doet
Je hebt de groente en fruit geschrapt en alleen maar stokbrood en speklapjes meegenomen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:51 schreef aeque het volgende:
Ha, zelfs nog minder gekocht dan er op mijn lijstje stond.
Ja het zijn niet direct de meest stabiele entiteiten uit de samenlevingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou of je staat tussen idioten die ondertussen voor de sharia pleiten
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende: [..] Dat glaasje bubbels is zodat je het bedrag op de offerte snel kunt vergeten?
Ja, kleinste kamertje bijna duurste kamertjequote:
Nee juist geen vlees en wel groente en stokbrood.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de groente en fruit geschrapt en alleen maar stokbrood en speklapjes meegenomen?
Luxe wc met bipswas?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]aangezien de zomervakantie ook snel betaald moet worden....
[..]
Ja, kleinste kamertje bijna duurste kamertje
Het enige juiste om te doen is om een Europees leger te landen in Gaza om Israël mee te helpen de Palestijnen te bevrijden van Hamas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn niet direct de meest stabiele entiteiten uit de samenleving
groente en stokbrood?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee juist geen vlees en wel groente en stokbrood.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de groente en fruit geschrapt en alleen maar stokbrood en speklapjes meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |