SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Hoezo ben ik niet groenquote:
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staanquote:
Fok van slag door teveel Mentions in 1 postquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staan
Denk het, staan er wel meer niet groen terwijl ze wel goed zijn gespeldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok van slag door teveel Mentions in 1 post
Behouden vaartquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar afronden. Luidruchtige Noren zijn luidruchtig.
Totdat ze straks om 02.00 uur heel de straat bij elkaar gaan mauwenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
Dus dat betekent dat ik zo dadelijk ook lekker kan slapen.
Nee want ze ligt nu op de bank.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat ze straks om 02.00 uur heel de straat bij elkaar gaan mauwen
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Om 5:30 gaat ze voor mijn slaapkamerdeur miauwen dat ze naar buiten wil.
Spreekwoordelijk de hele straat bij elkaar maauwen he, dat ze lekker mauwend door het huis heen gaat rennenquote:
Nee dat doet ze niet eigenlijk want zodra ze uitgeslapen is wil ze gewoon weer naar buiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk de hele straat bij elkaar maauwen he, dat ze lekker mauwend door het huis heen gaat rennen
Maar dan moet ze wachten totdat jij eindelijk een keer je bed uit komt gerold, kan ze beter lekker extra veel herrie maken zodat jij er eerder uit komtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet eigenlijk want zodra ze uitgeslapen is wil ze gewoon weer naar buiten.
Ja vanochtend werd de kaars van tafel gegooid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wachten totdat jij eindelijk een keer je bed uit komt gerold, kan ze beter lekker extra veel herrie maken zodat jij er eerder uit komt
Het is een kat, vergeet dat maarquote:
Over twee uur ben je weer bij de Shetland eilanden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb het nog heel even geprobeerd maar van Sandoy is al niks meer te zien. De kans op Skuvoy en de Dimuns is op deze manier nul. Welterusten
Lekker op tijd welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb net m'n havermout opgeslobberd. Nu nog even een sinaasappel erin.
Ja ga er denk ik nu aan beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit jij te wachten tot je crackers met hagelslag kunt eten?
Ja, dat zal je wel gemist hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
wel leuk dat we weer zo op de zelfde tijd online zijn
Sportschool, gamen, ESF kijken.quote:
ja zit ik niet eerst uren alleen achter de pcquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zal je wel gemist hebben.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga er denk ik nu aan beginnen
maaaaaar kan ook een flap nemen voor ontbijt
ik ga naar mijn nicht. Spelen met haar dochter. Die is nu 7 maanden. Heb haar donderdag nadat ik was geland even voor het eerst gezien en ze is echt super cutequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sportschool, gamen, ESF kijken.
En jij?
crackers met hagelslag?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat moet je dan voor de lunch eten?
Is de Thaise FOK! niets aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zit ik niet eerst uren alleen achter de pc
Goede vraag.quote:
heb mij gisteren al laten gaan reccequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook natuurlijk! En dan later ergens naar de snackbar?
ja maar dan nog weet ik niet wat het woord betekendquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een deel van de letters al wel lezen toch?
johquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede vraag.
Begin het vermoeden te hebben dat ik tegenwoordig iets minder goed tegen zuivel kan.
Maar goed beetje vezels erin straks en het komt wel weer goed.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb mij gisteren al laten gaan recce
Nee sushi heb ik alzoveel gegeten in thailandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je dat je vandaag wel sushi gaat bestellen?
Maar jij komt dan ook uit een land vandaan waar onze tere europeaanse maagjes daar sowieso snel last van krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
johheel toevallig probeer ik de laatste week ook minder zuivel te eten vanwege de gerriederrie en het lijkt alsof het idd verschil maakt
Nah, zo belangrijk is dat niet. Waarschijnlijk is het toch steeds hetzelfde. Je herkent de Thaise UitStraling vrij snel, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan nog weet ik niet wat het woord betekend
ja klopt maar had al veel voordat ik vertrok.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit een land vandaan waar onze tere europeaanse maagjes daar sowieso snel last van krijgen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, zo belangrijk is dat niet. Waarschijnlijk is het toch steeds hetzelfde. Je herkent de Thaise UitStraling vrij snel, lijkt me.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee sushi heb ik alzoveel gegeten in thailand![]()
ook nog op het vliegveld als ontbijt
Doen ze daar wel aan hoofdletters?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat daar precies dezelfde karakters zitten als hier
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, zo belangrijk is dat niet. Waarschijnlijk is het toch steeds hetzelfde. Je herkent de Thaise UitStraling vrij snel, lijkt me.
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haringquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Je hebt wel een lijstje van wat je allemaal moet eten toch?
Lijkt me wel moeilijk voor de Thaise Fles.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. das ook de reden waarom ik er heen ben gegaan
Voor je weer vertrekt moet je uiteraard ook nog aan de kapsalon.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haring
Hmm, zo ga je wel snel door je lijstje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haring
ieuwquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor je weer vertrekt moet je uiteraard ook nog aan de kapsalon.
ja alles in 2 dagenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zo ga je wel snel door je lijstje.
quote:
ik ben er niet echt fan van om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je daar gaat wonen. Zulke mensen horen niet in rotjeknor.
quote:
oh jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
[..]Als je heimwee hebt, kun je Lady Oil Noodle Shop kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Je krijgt al last van je darmen alleen door te kijken.
Er is ook een Roti Lady.
Nee, veel te heet en zweterig en veel te druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja![]()
Denk je dat jij thailand leuk zou vinden recce?
ja stedelijke gebieden is het idd wel druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, veel te heet en zweterig en veel te druk.
Mis je de honden?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Het klinkt wat stom misschien maar ik heb nu serieus heimwee
Ik maak ook maar een grapjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er niet echt fan van om eerlijk te zijn
toen ik donderdag avond hier thuis kwam zat die ene er weer jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Mis je de honden?![]()
Zijn de vissers er eigenlijk weer?
Voor een pizza kun je mij altijd wel wakker maken.quote:
De honden zijn nu allemaal heel zielig aan het janken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik donderdag avond hier thuis kwam zat die ene er weer ja![]()
Nee de honden mis ik niet specifiek eigenlijk
nah geloof ik niet. Ik sta echt onderaan de rangorde bij zequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
De honden zijn nu allemaal heel zielig aan het janken.
Welke?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor een pizza kun je mij altijd wel wakker maken.
Nou ja, wel goed dat je even weg bent dan. Nu merken ze hoe belangrijk je in hun leven bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah geloof ik niet. Ik sta echt onderaan de rangorde bij ze
Thaise mensen lachen ook alleen als ze een Baht kunnen verdienen en als je ze aait raak je aan de schijt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
ze komen alleen als ze een snack willen
Lekker simpel met pepperoni of salami.quote:
waarom zou je thaise mensen aaien?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise mensen lachen ook alleen als ze een Baht kunnen verdienen en als je ze aait raak je aan de schijt.
Waarom zou je Thaise mensen willen aaien?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise mensen lachen ook alleen als ze een Baht kunnen verdienen en als je ze aait raak je aan de schijt.
Ja nou, misschien gaat de zon dan wel schijnen of zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je Thaise mensen willen aaien?
Oh ja, bijna hetzelfde.. ik vergis mij ook altijd tussen die tweequote:
ja zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Lekker simpel met pepperoni of salami.
Maken ze in Thailand nog een beetje goede pizza?
Hoor je ineens Engelbewaarder op de achtergrond ...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, misschien gaat de zon dan wel schijnen of zo?
ohh is ze jarig?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik bedenk me nu dat mijn moeder haar verjaardag misschien wel vandaag viert. 🤔
Gefeliciteerd en jullie communiceren daar niet over of ben je het gewoon vergeten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik bedenk me nu dat mijn moeder haar verjaardag misschien wel vandaag viert. 🤔
Ik twijfel welke ik dan liever zou aaien, ligt eraan wie van de twee het minste teken, rare plekjes en bloedzuigers heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, bijna hetzelfde.. ik vergis mij ook altijd tussen die twee
Ja, dat zie je zo op het oog niet directquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel welke ik dan liever zou aaien, ligt eraan wie van de twee het minste teken, rare plekjes en bloedzuigers heeft.
Worstenbroodjes voor het ontbijt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben te vroeg wakker geworden.
Dus maar naar de bakker getrippeld voor vers brood en worstenbroodjes (met dichte achterkantjes!) en zit ik nu al aan het ontbijt.
Meteen groene asperges met Parmezaanse kaas bestellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor je ineens Engelbewaarder op de achtergrond ...
Nee, voor lunchquote:
Maar dan ook echt per direct en gelijk verdwijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen groene asperges met Parmezaanse kaas bestellen.
Ze was van de week jarig, maar nog niet gevierd.quote:
U kunt mij vinden door naar de lempen boven u te kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan ook echt per direct en gelijk verdwijnen
Wat zit er op het broodquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, voor lunch
Heb nu vers brooden KOFFIE
Ja, maar dan ga je me uitlachen.quote:
hmm nodigt ze dan geen mensen uit ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze was van de week jarig, maar nog niet gevierd.
Hoezo zou ik je daarom uitlachenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je me uitlachen.
quote:
Thaise zwervers extra light.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op abrikozenjam met augurk.
Ja, omdat er geen beleg op zitquote:
Spinazie en feta klinkt dan ook eigenlijk wel lekker. Ik moet mijn pizza horizon eens uitbreiden blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zekerZe hebben 1 zaak op Koh Phangan , das eigenlijk een vegan indier. Maar die hebben paar maanden terug een pizza oven gekocht. En maken ze dus vegi pizza's . Je zou denken wat saai maar ze zijn zo lekker. Mijn favo is met spinazie en feta.
En de zaak is van een israelier.
Dat knapperige verse korstjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen beleg op zit
Vers brood eet ik liever zonder iets.![]()
Als het brood wat ouder is dan gooi ik er wel beleg op
Wat super zuur ruiktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat zieke Afrikaanse gehakt uit 1998.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n beetje het hele lekkerste aan het broodquote:
Oh dat vind ik niet gek hoor, vers brood is zonder beleg ook lekker. Ook met stokbrood als je dat haalt en het is nog net een beetje warm, dat is zonder iets er op veruit het lekkerstquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet te weinig stokbrood, ondanks dat ik het wel erg lekker vindquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet gek hoor, vers brood is zonder beleg ook lekker. Ook met stokbrood als je dat haalt en het is nog net een beetje warm, dat is zonder iets er op veruit het lekkerst
ja die is echt goddelijk. Maar wat duur dus ga niet zovaakquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Spinazie en feta klinkt dan ook eigenlijk wel lekker. Ik moet mijn pizza horizon eens uitbreiden blijkbaar.
Snap het ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staan
Omdat die er uit ziet als een bouwlamp?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://tweakers.net/pric(...)erbank-10000mah.html
Ik blijf dit echt een enorm stoere powerbank vinden
Ja! Je kan hem zo uitklappen met die zonnepanneeltjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die er uit ziet als een bouwlamp?
Er moet wel wat op het korstje zitten. Sesam of maanzaad ofzo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n beetje het hele lekkerste aan het brood
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag gisteren een recept voor een hysterische pizza, met druiven, dadels, honing, Pecorino, Italiaans worstje, ui, rozemarijn en pijnboompitjes.
Misschien iets voor dit weekend.
Goedkoper dan hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die is echt goddelijk. Maar wat duur dus ga niet zovaak
360 baht geloof ik. Das bijna 10 euro
Ja eens, dat is superlekker, ik had nu zonnepit volkorenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet wel wat op het korstje zitten. Sesam of maanzaad ofzo.
ik vraag mij af hoeveel nut dat zonnepaneeltje heeft, of dat daadwerkelijk wat zoden aan de dijk zetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://tweakers.net/pric(...)erbank-10000mah.html
Ik blijf dit echt een enorm stoere powerbank vinden
Ja ik ook, toevallig vorige week wel een keertje gehaald omdat ik toen wat later was in de AH en de broodjesbakken waren geplunderd maar de stokbroden net uit de oven kwamen. Moest me inhouden om onderweg naar huis er al aan te beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet te weinig stokbrood, ondanks dat ik het wel erg lekker vind![]()
Misschien weer een keer halen en dan de bbq aansteken met SPEKlapjes
In de reviews lees ik dat hij niet in 1 dag oplaadtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoeveel nut dat zonnepaneeltje heeft, of dat daadwerkelijk wat zoden aan de dijk zet
Dat je zo'n spoor van broodkruimels maakt, van de winkel naar huisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, toevallig vorige week wel een keertje gehaald omdat ik toen wat later was in de AH en de broodjesbakken waren geplunderd maar de stokbroden net uit de oven kwamen. Moest me inhouden om onderweg naar huis er al aan te beginnen
In plaats van de hysterische pizza?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik ook zin in knapperige krokante speklapjes van de BBQ.
dns issues probably..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Mijn google doet het nog steeds niet. ook niet na opnieuw opstarten
Het krokante korstje van een warm wit stokbrood is ook gewoon goddelijk hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet wel wat op het korstje zitten. Sesam of maanzaad ofzo.
Even opzoeken op Googlequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dns issues probably..
maar ik zou niet weten hoe je bij appel dat moet fixen
Ach een weekje per maand op droog brood leven doet wonderen voor de lijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wel maar goed hier is alles ook tyfus duur
Ja, die archiveer ik dan tijdelijk op mijn grote planbord onder het mapje "supergeniale ideetjes om te happen"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In plaats van de hysterische pizza?
4EverNatteKatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de reviews lees ik dat hij niet in 1 dag oplaadt
Maar goed.. misschien wel goed voor in mn noodpakket
Oke Dagobert Duck.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:54 schreef mschol het volgende:
zo maar even ochtendrituelen doen, dan boodschappen en vanmiddag geld tellen
Was vroeger wel als je op de camping in Frankrijk stokbrood ging halen, dat je onderweg terug naar de tent alvast het kontje er af snoeptequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je zo'n spoor van broodkruimels maakt, van de winkel naar huis
Eensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het krokante korstje van een warm wit stokbrood is ook gewoon goddelijk hoor
Honger nuquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik las serieus vogelspinkaas en ik was al op weg naar Google.
🤨quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijstje voor de Action
- Solarlampjes (veel)
- Kinderbueno (iets minder veel)
quote:- Vogelpindakaas (niet gemaakt van vogels)
maps zegt dat ik geen toegang heb tot internetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dns issues probably..
maar ik zou niet weten hoe je bij appel dat moet fixen
Jij hebt iets met kontjes, begrijp ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vroeger wel als je op de camping in Frankrijk stokbrood ging halen, dat je onderweg terug naar de tent alvast het kontje er af snoepte
Egelpaté is ook niet gemaakt van egels.quote:
Ja ik krijg nu ook zin om naar de winkel te lopen voor een stokbroodquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef aeque het volgende:
[..]
EensMaar harde broodjes of stokbrood is ook wel weer anders dan een normaal brood.
En nu heb ik honger en ga zo boodschappen doen. RIP
Is dat een probleem dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt iets met kontjes, begrijp ik.
oh, wat doe je dan op fok?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maps zegt dat ik geen toegang heb tot internet
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef aeque het volgende:
[..]
EensMaar harde broodjes of stokbrood is ook wel weer anders dan een normaal brood.
En nu heb ik honger en ga zo boodschappen doen. RIP
Maar varkenspaté wel van varkensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Egelpaté is ook niet gemaakt van egels.
Even aan de Thai aanpassen en 20 uur per dag slapen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog even terug mijn bed in gaan? Ben zo moe![]()
Maar heb wel hele nacht aan 1 stuk doorgeslapen
Nee, nemen we mee in de Excel.quote:
Doorgaans welquote:
FOK! zit niet op internet maar in ons onderbewustzijnquote:
actief rondjes gaan rennen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog even terug mijn bed in gaan? Ben zo moe![]()
Maar heb wel hele nacht aan 1 stuk doorgeslapen
Ik had gisteren gefrituurde kip chips meegenomen, maar was meer omdat die 90% korting hadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.
Dus succes zo met tillen
Paté niet gemaakt van egels, wel voor egelsquote:
nah die slapen helemaal niet zoveelquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even aan de Thai aanpassen en 20 uur per dag slapen.
@UitStraling zit ergens in een hoekje te schuimbekken in foetushoudingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gefrituurde kip chips meegenomen, maar was meer omdat die 90% korting had
Met het saldo wat ik heb wordt dat lastig en gelukkig hou ik mij altijd braaf aan mijn lijstje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.
Dus succes zo met tillen
Lijkt me heerlijk, soort snot met kakkerlakken, vliegjes, huidschilfers en halve wormen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paté niet gemaakt van egels, wel voor egels
gangpad 3 is koffie en thee hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus succes zo met tillen
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chickenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling zit ergens in een hoekje te schuimbekken in foetushouding![]()
Was het te nassen?
Je wordt niet gelukkig van geld, maar het is wel handig om te hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Met het saldo wat ik heb wordt dat lastig en gelukkig hou ik mij altijd braaf aan mijn lijstje.
Koolzuurhoudende paté?quote:
@Dr_Flash, veel plezier thuis!quote:9.000 inwoners Deventer opgeroepen wc niet door te spoelen door rioolprobleem
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, soort snot met kakkerlakken, vliegjes, huidschilfers en halve wormen.
Dit is voor negers.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chicken
Oke, ik weet niet of ik dat ga onthouden, scholquote:
Die vormpjes zien er dan wel weer schattig uitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chicken
Wat raar. dat werkt idd. Zit nu op een vpn in zurich en het werkt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, misschien even met je VPN aan proberen? Misschien doet Google het dan wel.
Die gaat gewoon door met vloeken en tieren als hij thuiskomt van een geweldige geslaagde vakantie.quote:
Zitten er ook ineens watermeloenvormpjes inquote:
Dit wordt genieten.quote:Er staan tips op de gemeentesite om zo weinig mogelijk water af te voeren, zoals het zo min mogelijk doorspoelen van de wc. Ook vraagt de gemeente het gebruik van de vaatwasser en wasmachines uit te stellen, en als het kan even niet te douchen of baden.
Ja, dat verbaast me niets. In Thailand werkte het ook allemaal via VPN.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat raar. dat werkt idd. Zit nu op een vpn in zurich en het werkt?
Kokos mèt extra kokos.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten er ook ineens watermeloenvormpjes in
Misschien ben ik ook gewoon een neger?quote:
Dus niet de normale hoeveelheid kokos, maar EXTRA kokos?quote:
ja maar ik ben nu toch niet in thailandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me niets. In Thailand werkte het ook allemaal via VPN.
Laat dat misschien maar weg.quote:
Vanmiddag dus het Furieuze Fles Festijnquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik ben nu toch niet in thailand
Hey aequequote:
quote:
Nah, voorlopig zit-ie nog een dagje op die boot. Daar zal de WC ook wel ruk zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat het ontbijt helemaal niet in orde was.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag dus het Furieuze Fles Festijn
nou oke leg jij mij dan uit waarom ik met een vpn wel op google kan en op mijn odidodododododod gewone internet nietquote:
Zet dit maar in je agenda, dit gaat intens genieten worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, Fles komt vanmiddag echt terug ?
Ja, daar hoeven we toch niet mysterieus over te doen?quote:
Ik denk dat ik andere plannen heb, voor vanmiddag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet dit maar in je agenda, dit gaat intens genieten worden.
DNS lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou oke leg jij mij dan uit waarom ik met een vpn wel op google kan en op mijn odidodododododod gewone internet niet
Is dit een eufemisme voor kakken?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo de offerte tekenen voor verbouwing toilet.
Ohja hij moet natuurlijk eerst nog naar Denemarken, hebben ze daar in Deventer nog even de tijd om het tijdig te fiksenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, voorlopig zit-ie nog een dagje op die boot. Daar zal de WC ook wel ruk zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat het ontbijt helemaal niet in orde was.
Heb je een grotere pot nodigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
"haha'"quote:
Hopelijk hebben ze nog wel een weekje nodig daar die rioolmannetjes in Deventer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja hij moet natuurlijk eerst nog naar Denemarken, hebben ze daar in Deventer nog even de tijd om het tijdig te fiksen
Jij wil de wereld echt zien branden he?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze nog wel een weekje nodig daar die rioolmannetjes in Deventer.
Dat glaasje bubbels is zodat je het bedrag op de offerte snel kunt vergeten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
Spuitpaté klinkt wel intens goorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet schudden, anders krijg je spuitpaté!
Alleen omdat ik graag in de zon loopquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar hoeven we toch niet mysterieus over te doen?
In de zon is een beetje heet, broer.quote:
Ja, bij jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Kan Fles bij een van jullie van het toilet gebruik maken dit weekend?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
In het licht van de zon dan zusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de zon is een beetje heet, broer.
Gaat snel verhuizen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
Verlichte padenquote:
Nou zeg.quote:
Kunnen ze daarna als besties gezellie kapsalonnetjes klappen is Boskoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
Ransvoer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze daarna als besties gezellie kapsalonnetjes klappen is Bosko
Ameno uit de wolken zodra ik de paden beloon met mijn aanwezigheidquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlichte paden
*engelengezang klinkt op de achtergrond
Stond die functie uit, op bepaalde tijden, want ik heb niets gehoord?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ameno uit de wolken zodra ik de paden beloon met mijn aanwezigheid
Ja het gaat regenen zodra je die hebt gewassen zodat die daarna weer net zo goor isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het nog een keer regenen?
Ik moet eigenlijk de schoen nog een keer wassen, want die is weer groen en geel van alle pollen en zand enz
Dat had ik letterlijk 2 weken geleden ofzo.. vrijdagmiddag gewassen en vrijdagavond alweer supergoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het gaat regenen zodra je die hebt gewassen zodat die daarna weer net zo goor is
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo even langs een vriend die vrolijk en braaf iedere dag hoi zegt maar die nu al 2 dagen stil is.
Bij de KFC.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling waar kun je in Den Bosch nog prima ontbijten? Misschien dat ik even die kant op kom.
Ja op zondagen gaat dat Jezus knulletje zich er nog wel eens mee bemoeien en dat loop het vast, die is niet zo technisch onderlegd, iets met zijn handen ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond die functie uit, op bepaalde tijden, want ik heb niets gehoord?
Of ik lette niet op, dat is misschien nog een grotere kans.
Hopelijk heeft hij even geen zin in ho zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo even langs een vriend die vrolijk en braaf iedere dag hoi zegt maar die nu al 2 dagen stil is.
Ja idem. En nu weer intens goor door alle pollen en vogelkakkiesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik letterlijk 2 weken geleden ofzo.. vrijdagmiddag gewassen en vrijdagavond alweer supergoor.
Vast een gat in z'n hand.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op zondagen gaat dat Jezus knulletje zich er nog wel eens mee bemoeien en dat loop het vast, die is niet zo technisch onderlegd, iets met zijn handen ofzo
Ja, maar dit.. wtf eten die vogels ?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja idem. En nu weer intens goor door alle pollen en vogelkakkies
Stadsbistro Christoffelquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling waar kun je in Den Bosch nog prima ontbijten? Misschien dat ik even die kant op kom.
quote:
Misschien dat ze in Deventer die vogels een beetje probeerden op te voeden en ze naar de wc te sturen en dat daarom nu het riool verstopt zitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dit.. wtf eten die vogels ?
Inb4 vogelpindakaas (niet gemaakt van vogels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |