SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Hoezo ben ik niet groenquote:
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staanquote:
Fok van slag door teveel Mentions in 1 postquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staan
Denk het, staan er wel meer niet groen terwijl ze wel goed zijn gespeldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok van slag door teveel Mentions in 1 post
Behouden vaartquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar afronden. Luidruchtige Noren zijn luidruchtig.
Totdat ze straks om 02.00 uur heel de straat bij elkaar gaan mauwenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
Dus dat betekent dat ik zo dadelijk ook lekker kan slapen.
Nee want ze ligt nu op de bank.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat ze straks om 02.00 uur heel de straat bij elkaar gaan mauwen
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Om 5:30 gaat ze voor mijn slaapkamerdeur miauwen dat ze naar buiten wil.
Spreekwoordelijk de hele straat bij elkaar maauwen he, dat ze lekker mauwend door het huis heen gaat rennenquote:
Nee dat doet ze niet eigenlijk want zodra ze uitgeslapen is wil ze gewoon weer naar buiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk de hele straat bij elkaar maauwen he, dat ze lekker mauwend door het huis heen gaat rennen
Maar dan moet ze wachten totdat jij eindelijk een keer je bed uit komt gerold, kan ze beter lekker extra veel herrie maken zodat jij er eerder uit komtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet eigenlijk want zodra ze uitgeslapen is wil ze gewoon weer naar buiten.
Ja vanochtend werd de kaars van tafel gegooid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wachten totdat jij eindelijk een keer je bed uit komt gerold, kan ze beter lekker extra veel herrie maken zodat jij er eerder uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |