SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Hoezo ben ik niet groenquote:
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staanquote:
Fok van slag door teveel Mentions in 1 postquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staan
Denk het, staan er wel meer niet groen terwijl ze wel goed zijn gespeldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok van slag door teveel Mentions in 1 post
Behouden vaartquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar afronden. Luidruchtige Noren zijn luidruchtig.
Totdat ze straks om 02.00 uur heel de straat bij elkaar gaan mauwenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
Dus dat betekent dat ik zo dadelijk ook lekker kan slapen.
Nee want ze ligt nu op de bank.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat ze straks om 02.00 uur heel de straat bij elkaar gaan mauwen
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Om 5:30 gaat ze voor mijn slaapkamerdeur miauwen dat ze naar buiten wil.
Spreekwoordelijk de hele straat bij elkaar maauwen he, dat ze lekker mauwend door het huis heen gaat rennenquote:
Nee dat doet ze niet eigenlijk want zodra ze uitgeslapen is wil ze gewoon weer naar buiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk de hele straat bij elkaar maauwen he, dat ze lekker mauwend door het huis heen gaat rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |