quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, zo belangrijk is dat niet. Waarschijnlijk is het toch steeds hetzelfde. Je herkent de Thaise UitStraling vrij snel, lijkt me.
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haringquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Je hebt wel een lijstje van wat je allemaal moet eten toch?
Lijkt me wel moeilijk voor de Thaise Fles.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. das ook de reden waarom ik er heen ben gegaan
Voor je weer vertrekt moet je uiteraard ook nog aan de kapsalon.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haring
Hmm, zo ga je wel snel door je lijstje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haring
ieuwquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor je weer vertrekt moet je uiteraard ook nog aan de kapsalon.
ja alles in 2 dagenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zo ga je wel snel door je lijstje.
quote:
ik ben er niet echt fan van om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je daar gaat wonen. Zulke mensen horen niet in rotjeknor.
quote:
oh jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
[..]Als je heimwee hebt, kun je Lady Oil Noodle Shop kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Je krijgt al last van je darmen alleen door te kijken.
Er is ook een Roti Lady.
Nee, veel te heet en zweterig en veel te druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja![]()
Denk je dat jij thailand leuk zou vinden recce?
ja stedelijke gebieden is het idd wel druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, veel te heet en zweterig en veel te druk.
Mis je de honden?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Het klinkt wat stom misschien maar ik heb nu serieus heimwee
Ik maak ook maar een grapjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er niet echt fan van om eerlijk te zijn
toen ik donderdag avond hier thuis kwam zat die ene er weer jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Mis je de honden?![]()
Zijn de vissers er eigenlijk weer?
Voor een pizza kun je mij altijd wel wakker maken.quote:
De honden zijn nu allemaal heel zielig aan het janken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik donderdag avond hier thuis kwam zat die ene er weer ja![]()
Nee de honden mis ik niet specifiek eigenlijk
nah geloof ik niet. Ik sta echt onderaan de rangorde bij zequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
De honden zijn nu allemaal heel zielig aan het janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |