Goede vraag.quote:
heb mij gisteren al laten gaan reccequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook natuurlijk! En dan later ergens naar de snackbar?
ja maar dan nog weet ik niet wat het woord betekendquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een deel van de letters al wel lezen toch?
johquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede vraag.
Begin het vermoeden te hebben dat ik tegenwoordig iets minder goed tegen zuivel kan.
Maar goed beetje vezels erin straks en het komt wel weer goed.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb mij gisteren al laten gaan recce
Nee sushi heb ik alzoveel gegeten in thailandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je dat je vandaag wel sushi gaat bestellen?
Maar jij komt dan ook uit een land vandaan waar onze tere europeaanse maagjes daar sowieso snel last van krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
johheel toevallig probeer ik de laatste week ook minder zuivel te eten vanwege de gerriederrie en het lijkt alsof het idd verschil maakt
Nah, zo belangrijk is dat niet. Waarschijnlijk is het toch steeds hetzelfde. Je herkent de Thaise UitStraling vrij snel, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan nog weet ik niet wat het woord betekend
ja klopt maar had al veel voordat ik vertrok.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit een land vandaan waar onze tere europeaanse maagjes daar sowieso snel last van krijgen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, zo belangrijk is dat niet. Waarschijnlijk is het toch steeds hetzelfde. Je herkent de Thaise UitStraling vrij snel, lijkt me.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee sushi heb ik alzoveel gegeten in thailand![]()
ook nog op het vliegveld als ontbijt
Doen ze daar wel aan hoofdletters?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat daar precies dezelfde karakters zitten als hier
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, zo belangrijk is dat niet. Waarschijnlijk is het toch steeds hetzelfde. Je herkent de Thaise UitStraling vrij snel, lijkt me.
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haringquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:10 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Je hebt wel een lijstje van wat je allemaal moet eten toch?
Lijkt me wel moeilijk voor de Thaise Fles.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. das ook de reden waarom ik er heen ben gegaan
Voor je weer vertrekt moet je uiteraard ook nog aan de kapsalon.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haring
Hmm, zo ga je wel snel door je lijstje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren al een broodje kroket, broodje paling en haring
ieuwquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor je weer vertrekt moet je uiteraard ook nog aan de kapsalon.
ja alles in 2 dagenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zo ga je wel snel door je lijstje.
quote:
ik ben er niet echt fan van om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je daar gaat wonen. Zulke mensen horen niet in rotjeknor.
quote:
oh jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
[..]Als je heimwee hebt, kun je Lady Oil Noodle Shop kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Je krijgt al last van je darmen alleen door te kijken.
Er is ook een Roti Lady.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |