Het is een kat, vergeet dat maarquote:
Over twee uur ben je weer bij de Shetland eilanden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb het nog heel even geprobeerd maar van Sandoy is al niks meer te zien. De kans op Skuvoy en de Dimuns is op deze manier nul. Welterusten
Lekker op tijd welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb net m'n havermout opgeslobberd. Nu nog even een sinaasappel erin.
Ja ga er denk ik nu aan beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit jij te wachten tot je crackers met hagelslag kunt eten?
Ja, dat zal je wel gemist hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
wel leuk dat we weer zo op de zelfde tijd online zijn
Sportschool, gamen, ESF kijken.quote:
ja zit ik niet eerst uren alleen achter de pcquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zal je wel gemist hebben.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga er denk ik nu aan beginnen
maaaaaar kan ook een flap nemen voor ontbijt
ik ga naar mijn nicht. Spelen met haar dochter. Die is nu 7 maanden. Heb haar donderdag nadat ik was geland even voor het eerst gezien en ze is echt super cutequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sportschool, gamen, ESF kijken.
En jij?
crackers met hagelslag?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat moet je dan voor de lunch eten?
Is de Thaise FOK! niets aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zit ik niet eerst uren alleen achter de pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |