Nee, veel te heet en zweterig en veel te druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja![]()
Denk je dat jij thailand leuk zou vinden recce?
ja stedelijke gebieden is het idd wel druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, veel te heet en zweterig en veel te druk.
Mis je de honden?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Het klinkt wat stom misschien maar ik heb nu serieus heimwee
Ik maak ook maar een grapjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er niet echt fan van om eerlijk te zijn
toen ik donderdag avond hier thuis kwam zat die ene er weer jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Mis je de honden?![]()
Zijn de vissers er eigenlijk weer?
Voor een pizza kun je mij altijd wel wakker maken.quote:
De honden zijn nu allemaal heel zielig aan het janken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik donderdag avond hier thuis kwam zat die ene er weer ja![]()
Nee de honden mis ik niet specifiek eigenlijk
nah geloof ik niet. Ik sta echt onderaan de rangorde bij zequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
De honden zijn nu allemaal heel zielig aan het janken.
Welke?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor een pizza kun je mij altijd wel wakker maken.
Nou ja, wel goed dat je even weg bent dan. Nu merken ze hoe belangrijk je in hun leven bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah geloof ik niet. Ik sta echt onderaan de rangorde bij ze
Thaise mensen lachen ook alleen als ze een Baht kunnen verdienen en als je ze aait raak je aan de schijt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
ze komen alleen als ze een snack willen
Lekker simpel met pepperoni of salami.quote:
waarom zou je thaise mensen aaien?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise mensen lachen ook alleen als ze een Baht kunnen verdienen en als je ze aait raak je aan de schijt.
Waarom zou je Thaise mensen willen aaien?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise mensen lachen ook alleen als ze een Baht kunnen verdienen en als je ze aait raak je aan de schijt.
Ja nou, misschien gaat de zon dan wel schijnen of zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je Thaise mensen willen aaien?
Oh ja, bijna hetzelfde.. ik vergis mij ook altijd tussen die tweequote:
ja zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Lekker simpel met pepperoni of salami.
Maken ze in Thailand nog een beetje goede pizza?
Hoor je ineens Engelbewaarder op de achtergrond ...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, misschien gaat de zon dan wel schijnen of zo?
ohh is ze jarig?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik bedenk me nu dat mijn moeder haar verjaardag misschien wel vandaag viert. 🤔
Gefeliciteerd en jullie communiceren daar niet over of ben je het gewoon vergeten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik bedenk me nu dat mijn moeder haar verjaardag misschien wel vandaag viert. 🤔
Ik twijfel welke ik dan liever zou aaien, ligt eraan wie van de twee het minste teken, rare plekjes en bloedzuigers heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, bijna hetzelfde.. ik vergis mij ook altijd tussen die twee
Ja, dat zie je zo op het oog niet directquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel welke ik dan liever zou aaien, ligt eraan wie van de twee het minste teken, rare plekjes en bloedzuigers heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |