Doorgaans welquote:
FOK! zit niet op internet maar in ons onderbewustzijnquote:
actief rondjes gaan rennen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog even terug mijn bed in gaan? Ben zo moe![]()
Maar heb wel hele nacht aan 1 stuk doorgeslapen
Ik had gisteren gefrituurde kip chips meegenomen, maar was meer omdat die 90% korting hadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.
Dus succes zo met tillen
Paté niet gemaakt van egels, wel voor egelsquote:
nah die slapen helemaal niet zoveelquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even aan de Thai aanpassen en 20 uur per dag slapen.
@UitStraling zit ergens in een hoekje te schuimbekken in foetushoudingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gefrituurde kip chips meegenomen, maar was meer omdat die 90% korting had
Met het saldo wat ik heb wordt dat lastig en gelukkig hou ik mij altijd braaf aan mijn lijstje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.
Dus succes zo met tillen
Lijkt me heerlijk, soort snot met kakkerlakken, vliegjes, huidschilfers en halve wormen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paté niet gemaakt van egels, wel voor egels
gangpad 3 is koffie en thee hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus succes zo met tillen
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chickenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling zit ergens in een hoekje te schuimbekken in foetushouding![]()
Was het te nassen?
Je wordt niet gelukkig van geld, maar het is wel handig om te hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Met het saldo wat ik heb wordt dat lastig en gelukkig hou ik mij altijd braaf aan mijn lijstje.
Koolzuurhoudende paté?quote:
@Dr_Flash, veel plezier thuis!quote:9.000 inwoners Deventer opgeroepen wc niet door te spoelen door rioolprobleem
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, soort snot met kakkerlakken, vliegjes, huidschilfers en halve wormen.
Dit is voor negers.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chicken
Oke, ik weet niet of ik dat ga onthouden, scholquote:
Die vormpjes zien er dan wel weer schattig uitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chicken
Wat raar. dat werkt idd. Zit nu op een vpn in zurich en het werkt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, misschien even met je VPN aan proberen? Misschien doet Google het dan wel.
Die gaat gewoon door met vloeken en tieren als hij thuiskomt van een geweldige geslaagde vakantie.quote:
Zitten er ook ineens watermeloenvormpjes inquote:
Dit wordt genieten.quote:Er staan tips op de gemeentesite om zo weinig mogelijk water af te voeren, zoals het zo min mogelijk doorspoelen van de wc. Ook vraagt de gemeente het gebruik van de vaatwasser en wasmachines uit te stellen, en als het kan even niet te douchen of baden.
Ja, dat verbaast me niets. In Thailand werkte het ook allemaal via VPN.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat raar. dat werkt idd. Zit nu op een vpn in zurich en het werkt?
Kokos mčt extra kokos.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten er ook ineens watermeloenvormpjes in
Misschien ben ik ook gewoon een neger?quote:
Dus niet de normale hoeveelheid kokos, maar EXTRA kokos?quote:
ja maar ik ben nu toch niet in thailandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me niets. In Thailand werkte het ook allemaal via VPN.
Laat dat misschien maar weg.quote:
Vanmiddag dus het Furieuze Fles Festijnquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik ben nu toch niet in thailand
Hey aequequote:
quote:
Nah, voorlopig zit-ie nog een dagje op die boot. Daar zal de WC ook wel ruk zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat het ontbijt helemaal niet in orde was.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag dus het Furieuze Fles Festijn
nou oke leg jij mij dan uit waarom ik met een vpn wel op google kan en op mijn odidodododododod gewone internet nietquote:
Zet dit maar in je agenda, dit gaat intens genieten worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, Fles komt vanmiddag echt terug ?
Ja, daar hoeven we toch niet mysterieus over te doen?quote:
Ik denk dat ik andere plannen heb, voor vanmiddag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet dit maar in je agenda, dit gaat intens genieten worden.
DNS lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou oke leg jij mij dan uit waarom ik met een vpn wel op google kan en op mijn odidodododododod gewone internet niet
Is dit een eufemisme voor kakken?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo de offerte tekenen voor verbouwing toilet.
Ohja hij moet natuurlijk eerst nog naar Denemarken, hebben ze daar in Deventer nog even de tijd om het tijdig te fiksenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, voorlopig zit-ie nog een dagje op die boot. Daar zal de WC ook wel ruk zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat het ontbijt helemaal niet in orde was.
Heb je een grotere pot nodigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
"haha'"quote:
Hopelijk hebben ze nog wel een weekje nodig daar die rioolmannetjes in Deventer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja hij moet natuurlijk eerst nog naar Denemarken, hebben ze daar in Deventer nog even de tijd om het tijdig te fiksen
Jij wil de wereld echt zien branden he?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze nog wel een weekje nodig daar die rioolmannetjes in Deventer.
Dat glaasje bubbels is zodat je het bedrag op de offerte snel kunt vergeten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
Spuitpaté klinkt wel intens goorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet schudden, anders krijg je spuitpaté!
Alleen omdat ik graag in de zon loopquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar hoeven we toch niet mysterieus over te doen?
In de zon is een beetje heet, broer.quote:
Ja, bij jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Kan Fles bij een van jullie van het toilet gebruik maken dit weekend?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
In het licht van de zon dan zusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de zon is een beetje heet, broer.
Gaat snel verhuizen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
Verlichte padenquote:
Nou zeg.quote:
Kunnen ze daarna als besties gezellie kapsalonnetjes klappen is Boskoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
Ransvoer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze daarna als besties gezellie kapsalonnetjes klappen is Bosko
Ameno uit de wolken zodra ik de paden beloon met mijn aanwezigheidquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlichte paden
*engelengezang klinkt op de achtergrond
Stond die functie uit, op bepaalde tijden, want ik heb niets gehoord?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ameno uit de wolken zodra ik de paden beloon met mijn aanwezigheid
Ja het gaat regenen zodra je die hebt gewassen zodat die daarna weer net zo goor isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het nog een keer regenen?
Ik moet eigenlijk de schoen nog een keer wassen, want die is weer groen en geel van alle pollen en zand enz
Dat had ik letterlijk 2 weken geleden ofzo.. vrijdagmiddag gewassen en vrijdagavond alweer supergoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het gaat regenen zodra je die hebt gewassen zodat die daarna weer net zo goor is
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo even langs een vriend die vrolijk en braaf iedere dag hoi zegt maar die nu al 2 dagen stil is.
Bij de KFC.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling waar kun je in Den Bosch nog prima ontbijten? Misschien dat ik even die kant op kom.
Ja op zondagen gaat dat Jezus knulletje zich er nog wel eens mee bemoeien en dat loop het vast, die is niet zo technisch onderlegd, iets met zijn handen ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond die functie uit, op bepaalde tijden, want ik heb niets gehoord?
Of ik lette niet op, dat is misschien nog een grotere kans.
Hopelijk heeft hij even geen zin in ho zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo even langs een vriend die vrolijk en braaf iedere dag hoi zegt maar die nu al 2 dagen stil is.
Ja idem. En nu weer intens goor door alle pollen en vogelkakkiesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik letterlijk 2 weken geleden ofzo.. vrijdagmiddag gewassen en vrijdagavond alweer supergoor.
Vast een gat in z'n hand.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op zondagen gaat dat Jezus knulletje zich er nog wel eens mee bemoeien en dat loop het vast, die is niet zo technisch onderlegd, iets met zijn handen ofzo
Ja, maar dit.. wtf eten die vogels ?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja idem. En nu weer intens goor door alle pollen en vogelkakkies
Stadsbistro Christoffelquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling waar kun je in Den Bosch nog prima ontbijten? Misschien dat ik even die kant op kom.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |