ja die is echt goddelijk. Maar wat duur dus ga niet zovaakquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Spinazie en feta klinkt dan ook eigenlijk wel lekker. Ik moet mijn pizza horizon eens uitbreiden blijkbaar.
Snap het ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl de letters gewoon in de goede volgorde staan
Omdat die er uit ziet als een bouwlamp?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://tweakers.net/pric(...)erbank-10000mah.html
Ik blijf dit echt een enorm stoere powerbank vinden
Ja! Je kan hem zo uitklappen met die zonnepanneeltjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die er uit ziet als een bouwlamp?
Er moet wel wat op het korstje zitten. Sesam of maanzaad ofzo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n beetje het hele lekkerste aan het brood
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag gisteren een recept voor een hysterische pizza, met druiven, dadels, honing, Pecorino, Italiaans worstje, ui, rozemarijn en pijnboompitjes.
Misschien iets voor dit weekend.
Goedkoper dan hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die is echt goddelijk. Maar wat duur dus ga niet zovaak
360 baht geloof ik. Das bijna 10 euro
Ja eens, dat is superlekker, ik had nu zonnepit volkorenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet wel wat op het korstje zitten. Sesam of maanzaad ofzo.
ik vraag mij af hoeveel nut dat zonnepaneeltje heeft, of dat daadwerkelijk wat zoden aan de dijk zetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://tweakers.net/pric(...)erbank-10000mah.html
Ik blijf dit echt een enorm stoere powerbank vinden
Ja ik ook, toevallig vorige week wel een keertje gehaald omdat ik toen wat later was in de AH en de broodjesbakken waren geplunderd maar de stokbroden net uit de oven kwamen. Moest me inhouden om onderweg naar huis er al aan te beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet te weinig stokbrood, ondanks dat ik het wel erg lekker vind![]()
Misschien weer een keer halen en dan de bbq aansteken met SPEKlapjes
In de reviews lees ik dat hij niet in 1 dag oplaadtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoeveel nut dat zonnepaneeltje heeft, of dat daadwerkelijk wat zoden aan de dijk zet
Dat je zo'n spoor van broodkruimels maakt, van de winkel naar huisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, toevallig vorige week wel een keertje gehaald omdat ik toen wat later was in de AH en de broodjesbakken waren geplunderd maar de stokbroden net uit de oven kwamen. Moest me inhouden om onderweg naar huis er al aan te beginnen
In plaats van de hysterische pizza?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik ook zin in knapperige krokante speklapjes van de BBQ.
dns issues probably..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Mijn google doet het nog steeds niet. ook niet na opnieuw opstarten
Het krokante korstje van een warm wit stokbrood is ook gewoon goddelijk hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet wel wat op het korstje zitten. Sesam of maanzaad ofzo.
Even opzoeken op Googlequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dns issues probably..
maar ik zou niet weten hoe je bij appel dat moet fixen
Ach een weekje per maand op droog brood leven doet wonderen voor de lijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wel maar goed hier is alles ook tyfus duur
Ja, die archiveer ik dan tijdelijk op mijn grote planbord onder het mapje "supergeniale ideetjes om te happen"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In plaats van de hysterische pizza?
4EverNatteKatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de reviews lees ik dat hij niet in 1 dag oplaadt
Maar goed.. misschien wel goed voor in mn noodpakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |