SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] Australië: Go-Jo - Milkshake Man #1
ESF / [2025] Montenegro: Montesong #1 27 nov
ESF / [2025] Ierland: EMMY - Laika Party #1
ESF / [2025] Letland: Tautumeitas - Bur man laimi #1
ESF / [2025] Armenië: PARG - Survivor #1
ESF / [2025] Oostenrijk: Johannes Pietsch (JJ) - Wasted Love #1
ESF / [2025] Griekenland: Klavdia – Asteromata #1
ESF / [2025] Litouwen: Katarsis - Tavo akys #1
ESF / [2025] Malta: Miriana Conte - Serving Kant #1 Je kut serveren in Malta
ESF / [2025] Georgië: Mariam Shengelia - Freedom #1
ESF / [2025] Denemarken: Sissal - Hallucination #1
ESF / [2025] Tsjechië: ADONXS - Kiss Kiss Goodbye #1 7 maart
ESF / [2025] Luxemburg: Laura Thorn - La poupée monte le son #1
ESF / [2025] Israël: Yuval Raphael - New Day Will Rise #1
ESF / [2025] Servie: Princ - Mila #1
ESF / [2025] Finland: Erika Vikman - Ich Komme #1 Wunderbar
Al door:
ESF / [2025] VK: Remember Monday - What The Hell Just Happened #1
ESF / [2025] Frankrijk: Louane - Maman #1
ESF / [2025] Duitsland: Chefsache ESC 2025 #1maart
Zullen alle ondeugende nummers (Australië, Malta en Finland) doorgaan? Zien we hier nog een verrassing? Gaat Denemarken proberen dicht bij ons NQ record te komen?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.What can change the nature of a man?
Niet als het aan Israël ligt (lol)quote:
Idd, meer deelnemers die kunnen zingen. Hoeft het nummer je smaak niet te zijn, maar liever een kwalitatief goed nummer wat niet mijn smaak is, dan de ellende die dinsdag standaard was.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:06 schreef timmmmm het volgende: Al met al vind ik deze halve finale echt een stuk beter dan vorige
De koe zegt ..quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:09 schreef Perrin het volgende:
Een uithaal met de OEEEEEEE moet je gewoon niet aan beginnen.
Boeken toe.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zieke decor deze
Ik vind hem wel oké. Boek maar in de finale!
Solide uitgevoerd model.quote:
Hier schrik ik vanquote:
🧐quote:
Als je jezelf Adonis noemt is dat wel gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:11 schreef Melleyn het volgende:
Oke deze man ook even afzeiken op zn uiterlijk hè
Amsterdam-Noord snor en matjequote:Op donderdag 15 mei 2025 22:11 schreef Melleyn het volgende:
Oke deze man ook even afzeiken op zn uiterlijk hè
Doe ff normaal ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:12 schreef raptorix het volgende:
Ik ga even @:de_boswachter consulteren of dit corpureuze lichaam ok is.
Dat bepalen de vrouwenquote:
Behalve Lulu.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Meer riemen dan een Final Fantasy main character
Welk onderdeel?quote:
Mocht je hem ooit spreken, gewoon blijven doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:13 schreef Greys het volgende:
Biecht du jour:
Ik noem deze ADONX al maanden Aadonks ipv Adoniks. Heb het nu pas door.
Ja die kwam echt uit het niks?quote:
Terwijl het met deze act vanavond best een Adoniks zou kunnen blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:13 schreef Greys het volgende:
Biecht du jour:
Ik noem deze ADONX al maanden Aadonks ipv Adoniks. Heb het nu pas door.
Muziek van de duivel?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:15 schreef Fretwork het volgende:
Sowieso wel echt vet dat een technobeat altijd rood licht nodig heeft
Komt goed #believequote:Op donderdag 15 mei 2025 22:16 schreef Greys het volgende:
Dit staat 29e bij de bookies maar ik vind het zó leuk en denk dat ze toch naar de finale gaat.
Omdat ze zich opmaakt en kleed als minderjarige? Viespeuk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:15 schreef timmmmm het volgende:
Eindelijk een cutie, niks gehoord, mag toch door
Macron > Trumpquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
Veel Franstalige liedjes dit jaar of lijkt dat maar zo?
Knettervalsquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:15 schreef timmmmm het volgende:
Eindelijk een cutie, niks gehoord, mag toch door
Klein compact petite @Cocoquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wel een lekkertje.
Maar dat mogen we van de fijngevoelige user hier niet zeggen.
Ja, die deden mij ook aan The Phantom denken.quote:
Staging is wel top. Deze gaat toch wel door lijkt mij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:16 schreef Greys het volgende:
Dit staat 29e bij de bookies maar ik vind het zó leuk en denk dat ze toch naar de finale gaat.
welke van de 5?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wel een lekkertje.
Maar dat mogen we van de fijngevoelige user hier niet zeggen.
Die hadden we thuis op vinyl vroegahquote:
Checkquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Hopelijk trekt deze ook nog wat uit, want de outfit vind ik niks
Tadaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Hopelijk trekt deze ook nog wat uit, want de outfit vind ik niks
Het is hier niet het buurtfestival he? We spelen hier om serieuse prijzen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Maar dit is toch gewoon wel een geinig liedje? Ik zou niet weten waarom dit zo laag zou moeten staan
Niet zo gek als je zoveel woorden in een zin proptquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ze komt afentoe wel een beetje adem tekort, maar het klinkt best aardig
Haha prima drankspelletje! Succes met de kater morgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind dit één van leukere van de avond
Kledingwissel, drinken!
Ik vind het leuker dan veel van die serieuze teringherrie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Maar dit is toch gewoon wel een geinig liedje? Ik zou niet weten waarom dit zo laag zou moeten staan
Ik zou voor de verandering eens een act willen zien die met twee tepelplakkers op aan de act begint en het podium afloopt in vijf lagen winterkleding.quote:
Dat overkomt je als je geen spaties tussen af en toe gebruikt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet zo gek als je zoveel woorden in een zin propt
Zaterdag zorg ik voor 8 flessen wijn in huis en dan doe ik met je meequote:Op donderdag 15 mei 2025 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind dit één van leukere van de avond
Kledingwissel, drinken!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou voor de verandering eens een act willen zien die met twee tepelplakkers op aan de act begint en het podium afloopt in vijf lagen winterkleding.
Het is een hele lijst, echt niet te doen. Glitterpakje was ook drinkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha prima drankspelletje! Succes met de kater morgen
Ik stuur je de regels welquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zaterdag zorg ik voor 8 flessen wijn in huis en dan doe ik met je mee
Is Duitsland leukquote:
Vuvuzelafilterquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:20 schreef Shii het volgende:
Nou benieuwd of ze het boegeroep kunnen wegfilteren.
het leven is niet eerlijk verdeeldquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer iemand die hot is en ook goed zingt
quote:
Exact dit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:22 schreef DrMarten het volgende:
Los van het politieke vind ik het maar een saai nummer
Omdat Rusland ook thuis zitquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moeten we hier nou toch voor boooeeee-en
Ik snap nooit zo goed waarom we een meisje wat liedjes zingt op een liedjesfestival moeten haten. Het is het tweedekamer gebouw niet hè, hou dat lekker daar en richt je dan op de mensen die er wat aan kunnen doen.
#teamYuval
Zijn die er weer in geslaagd iets volslagen belachelijks af te vaardigen?quote:
Saai, maar wel goed voor wat het is imho. Heb er zelf verder niks mee, maar dit gaat wel scoren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:22 schreef DrMarten het volgende:
Los van het politieke vind ik het maar een saai nummer
MontageGodenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef RipCity het volgende:
Hardste applaus van de avond
Jammer dat t nep was
Ze kan ervoor kiezen om niet mee te doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Zigsky het volgende:
Ze kan wel zingen. En zij kan er ook niks aan doen.
Soort megafestatie tmf 90’s nummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zijn die er weer in geslaagd iets volslagen belachelijks af te vaardigen?
Dat gelooft echt niemandquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Greys het volgende:
Voor iemand die kennelijk voor vorig jaar nooit gezongen heeft kan ze nogal goed zingen.
True, true.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze kan ervoor kiezen om niet mee te doen
en dan komt er iemand anders opquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze kan ervoor kiezen om niet mee te doen
Laat dan die sauna maar winnenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Em31 het volgende:
Fucking saai en dan straks 300 televote punten
Tutta Italiaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat dan die sauna maar winnen
Of nog beter SAN MARINOOOOOO
Het cijfer staat voor glazen (wijn/bier) of gaan we shotten en zo ja wat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Voor zaterdag, de regels:
1 liggend begin
1 what the fuck attribuut
1 mooi lichaam, matige zang
1 sexy lady opening shot
1 raar instrument
1 iemand noemt Abba
2 nipple slip
1 kledingwissel op het podium
1 te lange uithaal
1 dramatisch handgebaar
1 onverstaanbaar Engels
1 er begint iemand ineens te rappen
1 huilen
2 huilen over Joost
Hazel nog wat, zit in Zwitserland, zal wel iets met chocolade te maken hebben. Hazelnootquote:
Lijkt me zo leuk als SM wint, ik vraag me af of zij plek hebben om het in dat kleine staatje kunnen houdenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat dan die sauna maar winnen
Of nog beter SAN MARINOOOOOO
Beetje nutty is ze wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hazel nog wat, zit in Zwitserland, zal wel iets met chocolade te maken hebben. Hazelnoot
Het is wel een mooi verhaalquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.
Maar waarom zou je zo'n verhaal verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |