Omdat Rusland ook thuis zitquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moeten we hier nou toch voor boooeeee-en
Ik snap nooit zo goed waarom we een meisje wat liedjes zingt op een liedjesfestival moeten haten. Het is het tweedekamer gebouw niet hè, hou dat lekker daar en richt je dan op de mensen die er wat aan kunnen doen.
#teamYuval
Zijn die er weer in geslaagd iets volslagen belachelijks af te vaardigen?quote:
Saai, maar wel goed voor wat het is imho. Heb er zelf verder niks mee, maar dit gaat wel scoren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:22 schreef DrMarten het volgende:
Los van het politieke vind ik het maar een saai nummer
MontageGodenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef RipCity het volgende:
Hardste applaus van de avond
Jammer dat t nep was
Ze kan ervoor kiezen om niet mee te doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Zigsky het volgende:
Ze kan wel zingen. En zij kan er ook niks aan doen.
Soort megafestatie tmf 90’s nummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zijn die er weer in geslaagd iets volslagen belachelijks af te vaardigen?
Dat gelooft echt niemandquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Greys het volgende:
Voor iemand die kennelijk voor vorig jaar nooit gezongen heeft kan ze nogal goed zingen.
True, true.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze kan ervoor kiezen om niet mee te doen
en dan komt er iemand anders opquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze kan ervoor kiezen om niet mee te doen
Laat dan die sauna maar winnenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef Em31 het volgende:
Fucking saai en dan straks 300 televote punten
Tutta Italiaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat dan die sauna maar winnen
Of nog beter SAN MARINOOOOOO
Het cijfer staat voor glazen (wijn/bier) of gaan we shotten en zo ja wat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Voor zaterdag, de regels:
1 liggend begin
1 what the fuck attribuut
1 mooi lichaam, matige zang
1 sexy lady opening shot
1 raar instrument
1 iemand noemt Abba
2 nipple slip
1 kledingwissel op het podium
1 te lange uithaal
1 dramatisch handgebaar
1 onverstaanbaar Engels
1 er begint iemand ineens te rappen
1 huilen
2 huilen over Joost
Hazel nog wat, zit in Zwitserland, zal wel iets met chocolade te maken hebben. Hazelnootquote:
Lijkt me zo leuk als SM wint, ik vraag me af of zij plek hebben om het in dat kleine staatje kunnen houdenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat dan die sauna maar winnen
Of nog beter SAN MARINOOOOOO
Beetje nutty is ze wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hazel nog wat, zit in Zwitserland, zal wel iets met chocolade te maken hebben. Hazelnoot
Het is wel een mooi verhaalquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.
Maar waarom zou je zo'n verhaal verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |