Dan hou je vast enorm van de festivals in de zomerquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou ongelooflijk gelukkig worden van een raveclub die tussen 3 en 9 overdag zou zijn
Het einde van het ESF halen vind ik altijd al een utidagingquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou ongelooflijk gelukkig worden van een raveclub die tussen 3 en 9 overdag zou zijn
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze blijven graag neutraal dus het mag niet te grappig zijn.
Welk land is dat mooie poppenhuis ook alweer?quote:
Nou moe, luister terug dan, hij zat er bij tijden naast, dat geeft niks, Claude had ook een misser, maar ga mij niet vertellen dat het loupezuiver was.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee sorry, het kan je smaak niet zijn maar dit was alles behalve vals.
Je vergist je.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Ik moest net denken aan dat je nooit eens een 60+ er mee ziet doen. Of vergis ik mij?
Hoeven niet de zaal uit als ze zich maar gedragen en dat doen die pallie wappies nooit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Dave het volgende:
zou die Palestijnse vlag ook de zaal uit moeten net als vanmiddag?
Luxemburg!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk land is dat mooie poppenhuis ook alweer?
Leuk is een groot woord, maar niet minder cringe dan de hosts (of eigenlijk hun scripts) elk jaar zijn.quote:
Luxemburg!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk land is dat mooie poppenhuis ook alweer?
Een tijdje terug deed Bonnie Tyler meequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Ik moest net denken aan dat je nooit eens een 60+ er mee ziet doen. Of vergis ik mij?
Waarom wel?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Anneloos het volgende:
125 euro betalen om tussen de 19-jarige pillenslikkers te dansen, tjaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan hou je vast enorm van de festivals in de zomer
En Engelberg Humperdinckquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een tijdje terug deed Bonnie Tyler mee
Ja, ik heb inmiddels het gevoel van de titel.quote:
Ze kunnen zich met ons meten toen we nog Sieneke en de toppers stuurdenquote:
Die konden dat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Queen scoorde er een grote hit mee.
Ja, ze hebben de hele symfonische rockcatalogus geplunderd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit klinkt heel erg bekend sommige stukjes
Goeie hansquote:
Was precies mijn gedachtquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Queen scoorde er een grote hit mee.
No way.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze wel in de finale gaat terug zien.
Ja het blijft mij verbazen terwijl daar toch best wel grote artiesten weg komen.quote:
Op naar het top2000 topic!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef Makamba_ het volgende:
Ik haat musical muziek.
Dat is inclusief bohemian rhapsody.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |