SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] Australië: Go-Jo - Milkshake Man #1
ESF / [2025] Montenegro: Montesong #1 27 nov
ESF / [2025] Ierland: EMMY - Laika Party #1
ESF / [2025] Letland: Tautumeitas - Bur man laimi #1
ESF / [2025] Armenië: PARG - Survivor #1
ESF / [2025] Oostenrijk: Johannes Pietsch (JJ) - Wasted Love #1
ESF / [2025] Griekenland: Klavdia – Asteromata #1
ESF / [2025] Litouwen: Katarsis - Tavo akys #1
ESF / [2025] Malta: Miriana Conte - Serving Kant #1 Je kut serveren in Malta
ESF / [2025] Georgië: Mariam Shengelia - Freedom #1
ESF / [2025] Denemarken: Sissal - Hallucination #1
ESF / [2025] Tsjechië: ADONXS - Kiss Kiss Goodbye #1 7 maart
ESF / [2025] Luxemburg: Laura Thorn - La poupée monte le son #1
ESF / [2025] Israël: Yuval Raphael - New Day Will Rise #1
ESF / [2025] Servie: Princ - Mila #1
ESF / [2025] Finland: Erika Vikman - Ich Komme #1 Wunderbar
Al door:
ESF / [2025] VK: Remember Monday - What The Hell Just Happened #1
ESF / [2025] Frankrijk: Louane - Maman #1
ESF / [2025] Duitsland: Chefsache ESC 2025 #1maart
Zullen alle ondeugende nummers (Australië, Malta en Finland) doorgaan? Zien we hier nog een verrassing? Gaat Denemarken proberen dicht bij ons NQ record te komen?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.What can change the nature of a man?
Lekker Shum nadoen.quote:
Wat zeg jij???quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Hij is vals en nee dit is gekrijs.
Zou ik ook wel terecht vinden eigenlijkquote:
Ik vond het geweldig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Magica het volgende:
Snap wel dat dit een van de favorieten is
Als hij iets van Mozart gezongen heeft was het vast bij het doveninstituut.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zeg jij???
Deze climax zag ik niet aankomen verder .
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Melleyn het volgende:
Misschien kunnen ze hem het NLAlert geluid in laten zingen
Overdramatischquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef Lamballert het volgende:
Knap als je zo kan zingen, maar vind austria toch wel beetje iets over de top? wat ene heen en weer gezwiep. En dat laatste stukje zingt ie niet eens
Het niet kneiterhoge gedeelte was hier en daar zeker niet zuiverquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee sorry, het kan je smaak niet zijn maar dit was alles behalve vals.
Nou, dat lukt mij niet bij deze vrouw hoor.quote:
Is wat anders dan vals en gekrijs.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het niet kneiterhoge gedeelte was hier en daar zeker niet zuiver
Wacht maar tot Frankrijkquote:
Nooit valsquote:
Getrouwd met een man en heeft ook kinderenquote:
Ze blijven graag neutraal dus het mag niet te grappig zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:35 schreef Makamba_ het volgende:
Zwitserse humor is overigens niet mijn smaak.
Akkoordquote:
Ok, wacht ik daar op tot ik mijn klusje ga doenquote:
Dat geldt praktisch voor al m'n Eurovisie gerelateerde meningen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je weinig medestanders in dit topic zal vinden
Zegt niksquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Getrouwd met een man en heeft ook kinderen
Dan hou je vast enorm van de festivals in de zomerquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou ongelooflijk gelukkig worden van een raveclub die tussen 3 en 9 overdag zou zijn
Het einde van het ESF halen vind ik altijd al een utidagingquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou ongelooflijk gelukkig worden van een raveclub die tussen 3 en 9 overdag zou zijn
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze blijven graag neutraal dus het mag niet te grappig zijn.
Welk land is dat mooie poppenhuis ook alweer?quote:
Nou moe, luister terug dan, hij zat er bij tijden naast, dat geeft niks, Claude had ook een misser, maar ga mij niet vertellen dat het loupezuiver was.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee sorry, het kan je smaak niet zijn maar dit was alles behalve vals.
Je vergist je.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Ik moest net denken aan dat je nooit eens een 60+ er mee ziet doen. Of vergis ik mij?
Hoeven niet de zaal uit als ze zich maar gedragen en dat doen die pallie wappies nooit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Dave het volgende:
zou die Palestijnse vlag ook de zaal uit moeten net als vanmiddag?
Luxemburg!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk land is dat mooie poppenhuis ook alweer?
Leuk is een groot woord, maar niet minder cringe dan de hosts (of eigenlijk hun scripts) elk jaar zijn.quote:
Luxemburg!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk land is dat mooie poppenhuis ook alweer?
Een tijdje terug deed Bonnie Tyler meequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Anneloos het volgende:
Ik moest net denken aan dat je nooit eens een 60+ er mee ziet doen. Of vergis ik mij?
Waarom wel?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Anneloos het volgende:
125 euro betalen om tussen de 19-jarige pillenslikkers te dansen, tjaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan hou je vast enorm van de festivals in de zomer
En Engelberg Humperdinckquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een tijdje terug deed Bonnie Tyler mee
Ja, ik heb inmiddels het gevoel van de titel.quote:
Ze kunnen zich met ons meten toen we nog Sieneke en de toppers stuurdenquote:
Die konden dat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Queen scoorde er een grote hit mee.
Ja, ze hebben de hele symfonische rockcatalogus geplunderd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit klinkt heel erg bekend sommige stukjes
Ik denk dat je ze wel in de finale gaat terug zien.quote:
Goeie hansquote:
Was precies mijn gedachtquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Queen scoorde er een grote hit mee.
No way.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze wel in de finale gaat terug zien.
Ja het blijft mij verbazen terwijl daar toch best wel grote artiesten weg komen.quote:
Op naar het top2000 topic!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef Makamba_ het volgende:
Ik haat musical muziek.
Dat is inclusief bohemian rhapsody.
Nee, wat me ietwat verbaaste.quote:
Blijkbaar niet.quote:
Frassquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hadden beter UK garage kunnen sturen...
delusionalquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef RipCity het volgende:
Lol the vocals are ridiculously off the chain. If the jury’s vote we will get it all.
Volgens de bbc commentatoren.
Clowns
Gewoon Dua Lipa sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het blijft mij verbazen terwijl daar toch best wel grote artiesten weg komen.
Daarom gaan ze weinig/geen punten krijgen zaterdag.quote:
Van Turkije jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef TLC het volgende:
Griekenland altijd verzekerd van minimaal douze points in de finale
Deden die maar weer een keer meequote:
Stefaniaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Doe mij die Nederlandse Griekse maar @:Coco
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Doe mij die Nederlandse Griekse maar @:Coco
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:43 schreef TLC het volgende:
Bassie en Adriaan zijn weleens in Griekenland geweest, het komt wel dichtbij zo
En eigen taal vind ik altijd wel wat hebben, dat komt bij een kermisattractie toch minder goed uit. Dit is gewoon leukquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook een verademing tov het vorige.
Ik zit over 3 wkn in Griekenland.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:43 schreef TLC het volgende:
Bassie en Adriaan zijn weleens in Griekenland geweest, het komt wel dichtbij zo
Nana Mouskouriquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze vrouw heeft wel opvallend veel kleding aan en een bijzonder grote bril.
Vocaal wel prima
Wat schaarsgeklede dames betreft deed Engeland het dan weer wel prima. Doe alleen wel het geluid uit zaterdagquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze vrouw heeft wel opvallend veel kleding aan en een bijzonder grote bril.
Vocaal wel prima
Absoluut, veel hoger imho.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef DecoAoreste het volgende:
In de breedte is het niveau wel hoger dan dinsdag wat mij betreft
quote:Like Alert
15-05-2025 @ 21:46:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2025 15 mei 21:00 #3"
Ja, dat heb ik ook. ookal versta ik er niks van.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En eigen taal vind ik altijd wel wat hebben,
Die komt (haha) op het eind.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie geen gouden microfoon, dit is afgekeurd
En een geniaal, pakkend begin.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Greys het volgende:
Wat had die Claude dan een heerlijk liedje he?
Het blijft wel een beetje zeurderig dat la la la laquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Greys het volgende:
Wat had die Claude dan een heerlijk liedje he?
Volgend jaar ga je mee naar Eurovision in Concert in AFAS, zij presenteerde dat met Cornald dit jaar. Kan je haar zo'n 30 keer zien op een avond.quote:
Ik schakel ook naar de Belg, vind dat commentaar vaak wat leukerquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens de Belg dragen ze pyjamas van de Zeeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |