Mimimimimiquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Wotte het volgende:
Het is wel wat een sneue bedoening om een gelijkspel zo uitgebreid te vieren.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:06 schreef JH_Wijchen het volgende:
FC Groningen - Ajax 2-2 #weghorst #ajax #psv #eredivisie
Als je nou wint, oke.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimimi
Hoop gejank vandaag.
Wat is er met gewoon je verlies pakken gebeurd
Zou me niets verbazen.Nagalo stond al selfies te nemen alsof hij zojuist kampioen was geworden. Veerman met z’n achterlijke dansje. Ajax gedrag, om te kotsen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Wotte het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Wotte het volgende:
Hup Aspinall.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.Nagalo stond al selfies te nemen alsof hij zojuist kampioen was geworden. Veerman met z’n achterlijke dansje. Ajax gedrag, om te kotsen.
Sparta heeft toch nog alles om voor te spelen?
Ja dan worden jullie wel kampioen als de rest allemaal gedegradeerd is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:27 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal degraderen.
Godver.
Godverdomme.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dan worden jullie wel kampioen als de rest allemaal gedegradeerd is.
Ze houden zo nog kans op de play-offs. En je schrijft historie, iedereen herinnert zich toch ook nog Excelsior tegen AZ of Graafschap tegen Ajax?quote:
Bewaak de Brienenoord!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:30 schreef RipCity het volgende:
Zou Jan-Joost in een diepere burn-out zitten nu?
Ach joh, eerlijk is eerlijk, Ajax verdiende het ook niet, volgend jaar mogen ze weer een poging doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Wotte het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jankende Weghorst is toch de allermooiste rubriek.
In de stad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar ga jij de titel vieren?
Helaas waarschijnlijk de meest permanente.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die maakt binnenkort ook een transfer.
@:zipportal
Veel te drukquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In de stad.
Samen met @:PSVCL
Maar eerst maar eens zondag winnen.
Kijk uit met toeters, het kan zomaar vuurwerk zijn!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In de stad.
Samen met @:PSVCL
Maar eerst maar eens zondag winnen.
Ajax liet zich gek maken, maar die schouderduw was stevig, al doet die Ajacied net alof ie in zijn gezicht wordt geraakt, welkom in het voetbal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Vaessen is wel echt een irritante gozer zeg
Zelfs Paxiao doet niet zo slecht acterenquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ajax liet zich gek maken, maar die schouderduw was stevig, al doet die Ajacied net alof ie in zijn gezicht wordt geraakt, welkom in het voetbal.
Ajax liet zich ook wel makkelijk opnaaien met kutje Klaassen voorop.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedoel meer wat er na de wedstrijd gebeurde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax liet zich ook wel makkelijk opnaaien met kutje Klaassen voorop.
Klaassen misschien wel de moeder van opstootjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax liet zich ook wel makkelijk opnaaien met kutje Klaassen voorop.
Volgend jaar staat ie in het doel ipv Pasveer en vind je het vast weer mooi.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedoel meer wat er na de wedstrijd gebeurde.
Ho, hier ga ik je even onderbreken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zelfs Paxiao doet niet zo slecht acteren
Huh, deze mis ik even. Ik vond hem tegen PSV met RKC ook al eens ontzettend irritant en zuigerig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgend jaar staat ie in het doel ipv Pasveer en vind je het vast weer mooi.
Nog de stad in vanavond?
Als neutrale kijker is die Vaessen echt de meest grote ggzer op de Nederlandse veldenquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karsdorp is jaloers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als neutrale kijker is die Vaessen echt de meest grote ggzer op de Nederlandse velden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Bijzondere rode kaart van Valente. Sutalo kreeg in vergelijkbare overtreding tegen Paixao niet eens een gele kaart.
Zeg maar gerust een totaaldebielquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal vast wat wrok meespelen, daar hij eerder een keer door een Ajax-speler bijna dood is getrapt. Dan is het wel extra lekker om zo even je gram te halen. En wijndal en Klaassen waren ook wel met een show bezigquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het probleem is dat Ajax sowieso niet wint van Twente, dus dat maakt eigenlijk allemaal niet zo veel meer uit.quote:
Twente is DE club om tegen te spelen als het even niet echt mee zit, de punten worden jullie op een presenteerblaadje aangereikt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat Ajax sowieso niet wint van Twente, dus dat maakt eigenlijk allemaal niet zo veel meer uit.
Dit Ajax kon thuis niet winnen van Sparta en NEC (die overigens nog nooit won bij Ajax, voor zondag dus). Vandaag was het absoluut niet beter. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Ajax dat gaat winnen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente is DE club om tegen te spelen als het even niet echt mee zit, de punten worden jullie op een presenteerblaadje aangereikt.
Alsof Ajax van Twente gaat winnenquote:
Een laatste speelronde debacle zoals toen tegen De Graafschap is ons gelukkig bespaard gebleven, dat dan weer wel. Toen had Ajax trouwens een veel betere selectie dan nu.quote:
- Johan Cruijff Schaal gepakt in 2011 met FC Twente.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
Die Berghuis wilde ook wel eens aanvallend voetbal spelen en prijzen pakken...
Ajax wint dit seizoen toch juist alle toppers en verspeelt het tegen de mindere goden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit Ajax kon thuis niet winnen van Sparta en NEC (die overigens nog nooit won bij Ajax, voor zondag dus). Vandaag was het absoluut niet beter. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Ajax dat gaat winnen.
En Utrecht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 06:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ajax wint dit seizoen toch juist alle toppers en verspeelt het tegen de mindere goden?
oh wacht niet tegen AZ en Twente
Die titel was in de winterstop al weg met de achterstand van 10 punten op psv. Dat het nu nog maar 1 punt is al een hele prestatie met deze selectie.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:14 schreef Zipportal het volgende:
Vertrouwen bij PSV: 'Als we dit nog weggeven, dan eet ik mijn bakfiets op'
https://www.voetbalprimeu(...)ijn-bakfiets-op.html
Stint worden. @:wereldgozer
Nou ja, ze hebben wel alle toppers gewonnen dus niemand kan zeggen dat een kampioenschap onverdiend zou zijn. .quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die titel was in de winterstop al weg met de achterstand van 10 punten op psv. Dat het nu nog maar 1 punt is al een hele prestatie met deze selectie.
Maar beste jongeman, dit past toch niet in mijn verhaal. 'Don't ever kill a good story with facts'quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
- Johan Cruijff Schaal gepakt in 2011 met FC Twente.
- KNVB beker gewonnen in 2013 met AZ.
- Landskampioen (2017), KNVB beker (2018) en Johan Cruijff schaal (2017, 2018) met Feyenoord.
- Landskampioen met Ajax (2022).
Drie van de vier ploegen speelden toen ze die prijzen wonnen aanvallend voetbal. Ik denk dat er niet zoveel spelers zijn die met vier verschillende clubs zo succesvol zijn geweest.
Bedankt Karim El Ahmadiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef raptorix het volgende:
Op zich is de situatie voor PSV vrij simpel, ze hoeven eigenlijk alleen maar te winnen, een gelijkspel winnen ze helemaal niets mee, onafhankelijk wat er bij Ajax gebeurt. Mocht Ajax winnen, dan moet PSV ook winnen, in andere situaties is PSV Kampioen.
We moeten vanaf hier alles op alles zetten!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef raptorix het volgende:
Op zich is de situatie voor PSV vrij simpel, ze hoeven eigenlijk alleen maar te winnen, een gelijkspel winnen ze helemaal niets mee, onafhankelijk wat er bij Ajax gebeurt. Mocht Ajax winnen, dan moet PSV ook winnen, in andere situaties is PSV Kampioen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
Het ligt wel in de lijn van het seizoen dat Ajax toch nog kampioen wordt, soort laatste en definitieve choke.
Ach wat sneu voor @Buitendam ditquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @Coco en @leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Bedankt maatquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alvast veel sterkte voor mijn Ajax-vrienden (jullie weten wie jullie zijn makkers)
Ik kom er wel overheenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach wat sneu voor @:buitendam dit
[..]
Bedankt maat
DMquote:Op zondag 18 mei 2025 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je je groot probeert te houden maar als je toch wil praten ben ik er voor je
Bedoel je het schakelkanaal of ga je zelf schakelen?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik wens mijn Ajax vrienden en PSV vriend @:coco ook veel succes en sterkte vandaag.
Zelf ga ik lekker schakelen. Genot.
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je het schakelkanaal of ga je zelf schakelen?
Wowquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @:coco en @:leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Alvast veel sterkte voor mijn Ajax-vrienden (jullie weten wie jullie zijn makkers)
Zo, koekoek.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die F1 kijken zouden ze met een steen om hun nek te water moeten laten.
RIP @PSVCLquote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
FC Twente naar verwachting met meerdere reserves tegen Ajax. Behalve doelman Tyton worden ook Taha, Verschueren, Lagerbielke en Kjølø aan de aftrap verwacht.met het oog op de Europese play-offs die donderdag van start gaan worden onder anderen Van Wolfswinkel en Rots gespaard.
Wtf
Tyton is vast niet slechter dan Unnerstall.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
FC Twente naar verwachting met meerdere reserves tegen Ajax. Behalve doelman Tyton worden ook Taha, Verschueren, Lagerbielke en Kjølø aan de aftrap verwacht.met het oog op de Europese play-offs die donderdag van start gaan worden onder anderen Van Wolfswinkel en Rots gespaard.
Wtf
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
Wtf
@Drizzt_DoUrden wtfquote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
Wtf
Heeft Aad het ooit wel eens goed gehad?quote:
Wie dat bedacht heeft was zelf niet het grootste lichtquote:Op zondag 18 mei 2025 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
De gloeilamp die ons verenigt, kolere, doe dan geen spandoek.
Ik ben erquote:Op zondag 18 mei 2025 14:28 schreef GGMM het volgende:
Hadden we op FOK maar een gloeilamp die ons verenigt
Dank je, dat zou leuk zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligLaten we er een mooie dag van maken!
Dank je makkerquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @:coco en @:leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Deze wedstrijd is toch helemaal niet van belang voor ze.quote:
ze moeten jou transporterenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even half uurtje voetbal kijken en daarna ga ik transport kijken.
Nou nou nou wat onaardig weerquote:
quote:
was gewoon aardig bedoeltquote:
Plek 5 of 6 zal qua loting/thuisvoordeel vast wat uitmaken voor de playoffs.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is toch helemaal niet van belang voor ze.
Past ook totaal niet bij de clubquote:
dan kunnen ze de eerste helft minimaal 2 minuten later eindigenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef ashardalan het volgende:
Raar dat ze in R'dam 2 minuten later beginnen dan de rest van de velden
Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk op het schakelkanaal, dan hoef ik dat zelf niet te doen
Schaf toch gewoon eens ESPN aan. Je wil toch geen pauper zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zitten
Ik denk dat jouw aanpak beter is
ESPN open kanaal is gratis bij Ziggoquote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaf toch gewoon eens ESPN aan. Je wil toch geen pauper zijn
Hopelijk zien we die club nooit meer terug.quote:
Welke KKD ploegen horen volgens jou ECHT in de Eredivisie.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopelijk zien we die club nooit meer terug.
Nee. Een voet moet de lijn raken. Dat mag ook met de hak zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef Makamba_ het volgende:
Tilman stond over de lijn toen hij ingooide. Was het doelpunt dan afgekeurd?
Ja dan weet ik toch niet welke russische milfs in mijn omgeving zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
ga de spelregels lerenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef Makamba_ het volgende:
Tilman stond over de lijn toen hij ingooide. Was het doelpunt dan afgekeurd?
De Graafschap, Cambuur en ADOquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke KKD ploegen horen volgens jou ECHT in de Eredivisie.
FC Wageningen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
nee ado liever nietquote:
Zijn ze allemaal kut?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg ESPN ieder jaar gratis bij een nieuw Ziggy abo. 28 ekkies per maand internet + tv.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veendamquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
en toen kwamen we erachter hoe jullie je al decennia voelen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk feitje.
Precies een week geleden zongen de Ajacieden bij de ArenA "Kampioenuh, kampioenuh!"
quote:
quote:Derde Tenue 24/25
Met trots introduceren we het FC Twente Derde Tenue voor het seizoen 2024-2025. Het tenue is geïnspireerd op de historische tenues van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys, die in 1965 fuseerden om FC Twente te vormen. De centrale chevron symboliseert de fusie van beide clubs en vormt het hart van het FC Twente-embleem.
https://shop.fctwente.nl/collections/24-25-derde
Alsof je dat niet altijd doet.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat schakelprogramma helemaal niets
ik denk dat ik gewoon 1 scherm naar de arena gaat zetten
Dat is raar. Want zo vaak spelen we niet om de titel in die fase.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en toen kwamen we erachter hoe jullie je al decennia voelen.
Heerenveen kan prima zonder keeperquote:Op zondag 18 mei 2025 14:44 schreef ashardalan het volgende:
Big bang in Heerenveen, keeper leek knock out
Echte Ajacied.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat schakelprogramma helemaal niets
ik denk dat ik gewoon 1 scherm naar de arena gaat zetten
Uiteraardquote:Op zondag 18 mei 2025 14:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand met hen
quote:Op zondag 18 mei 2025 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alsof je dat niet altijd doet.
Die verdediger kwam ook lelijk terecht.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat zag er heel slecht uitAls hij geen hersenschudding heeft, zal ik heel verbaasd zijn.
Ja, maar die stond een stuk sneller & hoefde niet afgevoerd.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die verdediger kwam ook lelijk terecht.
Dan moet 053 toch wat beter gaan spelen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou het leuk vinden als 020 op voorsprong zou komen
dat zou ze hoop geven
springende mensen enzovoorts
en dan psv in de 90 ste minuut scoren
dat is het ideale scenario voor mij vandaag
Autorijden is geen sport.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco we gaan met een scherm naar F1
goed dat je dit even doorgeeftquote:Op zondag 18 mei 2025 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hup Yuki!quote:Op zondag 18 mei 2025 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Medisch noodgeval joh ei.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:51 schreef fetX het volgende:
Heerenveen gooit bekertjes op het veld. Stilgelegd.
@:behoorlijkkritisch in the mud
Hoi vriend.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima om een ander te verbeteren, maar laten we elkaar niet voor ei uitmaken
Of een jankende Noa Lang, De Jong, Veerman etcquote:Op zondag 18 mei 2025 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou het leuk vinden als 020 op voorsprong zou komen
dat zou ze hoop geven
springende mensen enzovoorts
en dan psv in de 90 ste minuut scoren
dat is het ideale scenario voor mij vandaag
Im Amsterdam hebben ze daar gewoon iemand met een megafoon voorquote:Op zondag 18 mei 2025 14:54 schreef ashardalan het volgende:
Ik vind dat bekertjes gooien voor een medisch noodgeval wel creatief gevondenJe krijgt bijna meteen aandacht van iedereen
Akkoord.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoi vriend.
Je moet echt eens reageren in mijn Piastri-topic in subforum F1. Coco is ook langs geweest.
Ik twijfel of dat persoon "medisch" kan uitspreken, laat staan "noodgeval". Die 2 combineren lijkt me zeker een brug of 5 te ver voor dit persoon.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Im Amsterdam hebben ze daar gewoon iemand met een megafoon voor
Zo slecht was de wedstrijd nu ook weer niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:58 schreef ashardalan het volgende:
2 mensen onwel in Heerenveen, schijnbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |