Nou ja, ze hebben wel alle toppers gewonnen dus niemand kan zeggen dat een kampioenschap onverdiend zou zijn. .quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die titel was in de winterstop al weg met de achterstand van 10 punten op psv. Dat het nu nog maar 1 punt is al een hele prestatie met deze selectie.
Maar beste jongeman, dit past toch niet in mijn verhaal. 'Don't ever kill a good story with facts'quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
- Johan Cruijff Schaal gepakt in 2011 met FC Twente.
- KNVB beker gewonnen in 2013 met AZ.
- Landskampioen (2017), KNVB beker (2018) en Johan Cruijff schaal (2017, 2018) met Feyenoord.
- Landskampioen met Ajax (2022).
Drie van de vier ploegen speelden toen ze die prijzen wonnen aanvallend voetbal. Ik denk dat er niet zoveel spelers zijn die met vier verschillende clubs zo succesvol zijn geweest.
Bedankt Karim El Ahmadiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef raptorix het volgende:
Op zich is de situatie voor PSV vrij simpel, ze hoeven eigenlijk alleen maar te winnen, een gelijkspel winnen ze helemaal niets mee, onafhankelijk wat er bij Ajax gebeurt. Mocht Ajax winnen, dan moet PSV ook winnen, in andere situaties is PSV Kampioen.
We moeten vanaf hier alles op alles zetten!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef raptorix het volgende:
Op zich is de situatie voor PSV vrij simpel, ze hoeven eigenlijk alleen maar te winnen, een gelijkspel winnen ze helemaal niets mee, onafhankelijk wat er bij Ajax gebeurt. Mocht Ajax winnen, dan moet PSV ook winnen, in andere situaties is PSV Kampioen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
Het ligt wel in de lijn van het seizoen dat Ajax toch nog kampioen wordt, soort laatste en definitieve choke.
Ach wat sneu voor @Buitendam ditquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @Coco en @leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Bedankt maatquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alvast veel sterkte voor mijn Ajax-vrienden (jullie weten wie jullie zijn makkers)
Ik kom er wel overheenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach wat sneu voor @:buitendam dit
[..]
Bedankt maat
DMquote:Op zondag 18 mei 2025 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je je groot probeert te houden maar als je toch wil praten ben ik er voor je
Bedoel je het schakelkanaal of ga je zelf schakelen?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik wens mijn Ajax vrienden en PSV vriend @:coco ook veel succes en sterkte vandaag.
Zelf ga ik lekker schakelen. Genot.
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je het schakelkanaal of ga je zelf schakelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |