Bedankt Karim El Ahmadiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef raptorix het volgende:
Op zich is de situatie voor PSV vrij simpel, ze hoeven eigenlijk alleen maar te winnen, een gelijkspel winnen ze helemaal niets mee, onafhankelijk wat er bij Ajax gebeurt. Mocht Ajax winnen, dan moet PSV ook winnen, in andere situaties is PSV Kampioen.
We moeten vanaf hier alles op alles zetten!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef raptorix het volgende:
Op zich is de situatie voor PSV vrij simpel, ze hoeven eigenlijk alleen maar te winnen, een gelijkspel winnen ze helemaal niets mee, onafhankelijk wat er bij Ajax gebeurt. Mocht Ajax winnen, dan moet PSV ook winnen, in andere situaties is PSV Kampioen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
Het ligt wel in de lijn van het seizoen dat Ajax toch nog kampioen wordt, soort laatste en definitieve choke.
Ach wat sneu voor @Buitendam ditquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @Coco en @leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Bedankt maatquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alvast veel sterkte voor mijn Ajax-vrienden (jullie weten wie jullie zijn makkers)
Ik kom er wel overheenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach wat sneu voor @:buitendam dit
[..]
Bedankt maat
DMquote:Op zondag 18 mei 2025 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je je groot probeert te houden maar als je toch wil praten ben ik er voor je
Bedoel je het schakelkanaal of ga je zelf schakelen?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik wens mijn Ajax vrienden en PSV vriend @:coco ook veel succes en sterkte vandaag.
Zelf ga ik lekker schakelen. Genot.
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je het schakelkanaal of ga je zelf schakelen?
Wowquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @:coco en @:leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Alvast veel sterkte voor mijn Ajax-vrienden (jullie weten wie jullie zijn makkers)
Zo, koekoek.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die F1 kijken zouden ze met een steen om hun nek te water moeten laten.
RIP @PSVCLquote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
FC Twente naar verwachting met meerdere reserves tegen Ajax. Behalve doelman Tyton worden ook Taha, Verschueren, Lagerbielke en Kjølø aan de aftrap verwacht.met het oog op de Europese play-offs die donderdag van start gaan worden onder anderen Van Wolfswinkel en Rots gespaard.
Wtf
Tyton is vast niet slechter dan Unnerstall.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
FC Twente naar verwachting met meerdere reserves tegen Ajax. Behalve doelman Tyton worden ook Taha, Verschueren, Lagerbielke en Kjølø aan de aftrap verwacht.met het oog op de Europese play-offs die donderdag van start gaan worden onder anderen Van Wolfswinkel en Rots gespaard.
Wtf
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
Wtf
@Drizzt_DoUrden wtfquote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef Ronzz het volgende:
Wtf
Heeft Aad het ooit wel eens goed gehad?quote:
Wie dat bedacht heeft was zelf niet het grootste lichtquote:Op zondag 18 mei 2025 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
De gloeilamp die ons verenigt, kolere, doe dan geen spandoek.
Ik ben erquote:Op zondag 18 mei 2025 14:28 schreef GGMM het volgende:
Hadden we op FOK maar een gloeilamp die ons verenigt
Dank je, dat zou leuk zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligLaten we er een mooie dag van maken!
Dank je makkerquote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @:coco en @:leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Deze wedstrijd is toch helemaal niet van belang voor ze.quote:
ze moeten jou transporterenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even half uurtje voetbal kijken en daarna ga ik transport kijken.
Nou nou nou wat onaardig weerquote:
quote:
was gewoon aardig bedoeltquote:
Plek 5 of 6 zal qua loting/thuisvoordeel vast wat uitmaken voor de playoffs.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is toch helemaal niet van belang voor ze.
Past ook totaal niet bij de clubquote:
dan kunnen ze de eerste helft minimaal 2 minuten later eindigenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef ashardalan het volgende:
Raar dat ze in R'dam 2 minuten later beginnen dan de rest van de velden
Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk op het schakelkanaal, dan hoef ik dat zelf niet te doen
Schaf toch gewoon eens ESPN aan. Je wil toch geen pauper zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zitten
Ik denk dat jouw aanpak beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |