quote:
was gewoon aardig bedoeltquote:

Plek 5 of 6 zal qua loting/thuisvoordeel vast wat uitmaken voor de playoffs.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is toch helemaal niet van belang voor ze.

Past ook totaal niet bij de clubquote:

dan kunnen ze de eerste helft minimaal 2 minuten later eindigenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef ashardalan het volgende:
Raar dat ze in R'dam 2 minuten later beginnen dan de rest van de velden

Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk op het schakelkanaal, dan hoef ik dat zelf niet te doen

Schaf toch gewoon eens ESPN aan. Je wil toch geen pauper zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zitten
Ik denk dat jouw aanpak beter is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |