Plek 5 of 6 zal qua loting/thuisvoordeel vast wat uitmaken voor de playoffs.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is toch helemaal niet van belang voor ze.
Past ook totaal niet bij de clubquote:
dan kunnen ze de eerste helft minimaal 2 minuten later eindigenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef ashardalan het volgende:
Raar dat ze in R'dam 2 minuten later beginnen dan de rest van de velden
Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk op het schakelkanaal, dan hoef ik dat zelf niet te doen
Schaf toch gewoon eens ESPN aan. Je wil toch geen pauper zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd handmatig van illegaal streampje wisselen om dat te doen, en voortdurend Fotmob bijhouden wie er heeft gescoord om vervolgens allemaal kutadvertenties weg te klikken dat een of andere Russische milf in mijn nabije omgeving mij wel ziet zitten
Ik denk dat jouw aanpak beter is
ESPN open kanaal is gratis bij Ziggoquote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaf toch gewoon eens ESPN aan. Je wil toch geen pauper zijn
Hopelijk zien we die club nooit meer terug.quote:
Welke KKD ploegen horen volgens jou ECHT in de Eredivisie.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopelijk zien we die club nooit meer terug.
Nee. Een voet moet de lijn raken. Dat mag ook met de hak zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef Makamba_ het volgende:
Tilman stond over de lijn toen hij ingooide. Was het doelpunt dan afgekeurd?
Ja dan weet ik toch niet welke russische milfs in mijn omgeving zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
ga de spelregels lerenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef Makamba_ het volgende:
Tilman stond over de lijn toen hij ingooide. Was het doelpunt dan afgekeurd?
De Graafschap, Cambuur en ADOquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke KKD ploegen horen volgens jou ECHT in de Eredivisie.
FC Wageningen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
nee ado liever nietquote:
Zijn ze allemaal kut?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes aan mijn PSV-vrienden(dit zijn enkel @:coco en @:leolinedance , de andere PSV-users zijn echt super kut)
Alvast veel sterkte voor mijn Ajax-vrienden (jullie weten wie jullie zijn makkers)
Ik krijg ESPN ieder jaar gratis bij een nieuw Ziggy abo. 28 ekkies per maand internet + tv.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veendamquote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
en toen kwamen we erachter hoe jullie je al decennia voelen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk feitje.
Precies een week geleden zongen de Ajacieden bij de ArenA "Kampioenuh, kampioenuh!"
quote:
quote:Derde Tenue 24/25
Met trots introduceren we het FC Twente Derde Tenue voor het seizoen 2024-2025. Het tenue is geïnspireerd op de historische tenues van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys, die in 1965 fuseerden om FC Twente te vormen. De centrale chevron symboliseert de fusie van beide clubs en vormt het hart van het FC Twente-embleem.
https://shop.fctwente.nl/collections/24-25-derde
Alsof je dat niet altijd doet.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat schakelprogramma helemaal niets
ik denk dat ik gewoon 1 scherm naar de arena gaat zetten
Dat is raar. Want zo vaak spelen we niet om de titel in die fase.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en toen kwamen we erachter hoe jullie je al decennia voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |