goed dat je dit even doorgeeftquote:Op zondag 18 mei 2025 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco we gaan met een scherm naar F1
Hup Yuki!quote:Op zondag 18 mei 2025 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco we gaan met een scherm naar F1
Medisch noodgeval joh ei.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:51 schreef fetX het volgende:
Heerenveen gooit bekertjes op het veld. Stilgelegd.
@:behoorlijkkritisch in the mud
Hoi vriend.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima om een ander te verbeteren, maar laten we elkaar niet voor ei uitmaken
Of een jankende Noa Lang, De Jong, Veerman etcquote:Op zondag 18 mei 2025 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou het leuk vinden als 020 op voorsprong zou komen
dat zou ze hoop geven
springende mensen enzovoorts
en dan psv in de 90 ste minuut scoren
dat is het ideale scenario voor mij vandaag
Im Amsterdam hebben ze daar gewoon iemand met een megafoon voorquote:Op zondag 18 mei 2025 14:54 schreef ashardalan het volgende:
Ik vind dat bekertjes gooien voor een medisch noodgeval wel creatief gevondenJe krijgt bijna meteen aandacht van iedereen
Akkoord.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoi vriend.
Je moet echt eens reageren in mijn Piastri-topic in subforum F1. Coco is ook langs geweest.
Ik twijfel of dat persoon "medisch" kan uitspreken, laat staan "noodgeval". Die 2 combineren lijkt me zeker een brug of 5 te ver voor dit persoon.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Im Amsterdam hebben ze daar gewoon iemand met een megafoon voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |