SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Jij denkt nu aan het verkeerde soort kreun.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen raken helemaal opgewonden van jouw aanwezigheid.
Huehue.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreun ook wel eens met een nattepoes
Denk toch dat jij dit veroorzaakt hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt nu aan het verkeerde soort kreun.
Dit is gewoon iemand die het vermogen tot normaal ademen niet bezit.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
worden die gemaakt van @:kaneelstokje +s ?
Ze zijn in de aanbieding bij de Dirkquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Moet alleen die Dracula ijsjes nog een keer proberen.
En na het wegen nog een keer gewogen en dan is er ineens wéér een kwart weg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
had voor de grap de garnalen na het bakken nog een keer gewogen
de helft verdwijnt gewoon he
als ik het nu moet wegen is alles wegquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En na het wegen nog een keer gewogen en dan is er ineens wéér een kwart weg.
Ergens anders gaan zittenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Over lunch gesproken... zit hier nu met een Chinese collega opgescheept die al 20+ jaar in een beschaafd land woont maar nog steeds als een malloot smekt tijdens het eten, en vooral ook tot een kwartier na het eten. Help!
Dat is hun cultuur, toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Over lunch gesproken... zit hier nu met een Chinese collega opgescheept die al 20+ jaar in een beschaafd land woont maar nog steeds als een malloot smekt tijdens het eten, en vooral ook tot een kwartier na het eten. Help!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
had voor de grap de garnalen na het bakken nog een keer gewogen
de helft verdwijnt gewoon he
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
Over wegen gesproken. Kom net bij de diëtiste vandaan. Ik mezelf al helemaal indekken voor een tegenvallend resultaat, stressvolle weken, etc.
Afgevallen.
waarom denk je dat hij verhuisd is naar noorwegen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hun cultuur, toch?
Overigens genoeg Nederlanders die enorm smakken.
met een italiaanse saladequote:
Zei ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij verhuisd is naar noorwegen?
Weet ze het van zichzelf? Zo ja, ergens anders gaan zitten. Indien nee, deel het vriendelijk meequote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Ik moest denken aan een scene uit de film Tampopo. Waarbij een groep Japanse dames in een restaurant les krijgt in westerse dinner etiquette. En belangrijk, stilletjes eten! Niet je spaghetti slurpen!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zei ook
En ja cultuur, maar een beetje aanpassen mag wel.
Ja. Ergens anders gaan zitten is zo raar want alleen wij twee zijn hier en ze is mijn gast in de loungequote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ze het van zichzelf? Zo ja, ergens anders gaan zitten. Indien nee, deel het vriendelijk mee
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met een italiaanse salade![]()
en de restjes rendang van de week, maar dat was meer een voorgerecht met een halve aardappel en een beetje broccoli
Zeg je DHL dan zeg je super handigquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:29 schreef gianni61 het volgende:
DHL stuurt mijn pakketje niet naar de pakketautomaat die op de route naar huis ligt, maar naar een andere automaat waar voor ik een kwartier moet om rijden.
Super handig
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Ergens anders gaan zitten is zo raar want alleen wij twee zijn hier en ze is mijn gast in de lounge![]()
Ken je de scetch waar een groep Indische mensen iets probeert te bestellen in een Brits restaurant en opscheppen over hoe 'bland' eten ze aankunnen?
'ik moet naar de wc'quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige mensen eten heel luidruchtig. Kan daar niet zo goed tegen, soms ga ik dan zelf ook maar snel eten, zodat ik andere mensen niet hoor eten
Ik heb er 'heb zin om haar door het rasm te gooien' last van. Maar ik heb nu een noise cancelling koptelefoon opquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeg je DHL dan zeg je super handig
[..]Dat zou wel een beetje apart zijn maar apart kan gewoon
Ik weet niet hoeveel last je er van hebt, ik walg van smekken/met open mond eten/dingen, dat trekt mijn lichaam niet
.
Is de kwelling ondertussen afgelopen?
En nee, of misschien wel maar gaat geen belletje
ESN is wel goeie, je wil er een die goed oplostquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker fushion
Van die bij elkaar geraapte lunches met van alles zijn wel de beste. En met veel groente want veel eten
ik had gisteren 20% eiwiten ga straks die limonades kopen want dat gaat wel heel veel helpen. Ga wel eigenwijs doen en een goedkopere variant kopen
Niet zo leuk als een nieuwe hond, maar vooruitquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe fiets gezien
Ik moet hem nog wel kopen maar dit is mijn nieuwe fiets
[ afbeelding ]
Isnt she looooveeeelyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle Chinezen terug naar china!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Wtf is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Voelde me al zo licht vanmorgen!quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
worden die gemaakt van @:kaneelstokje +s ?
.. En dat is niet apart?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er 'heb zin om haar door het rasm te gooien' last van. Maar ik heb nu een noise cancelling koptelefoon op
ja ga wel even reviews kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ESN is wel goeie, je wil er een die goed oplost
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een nieuwe hond, maar vooruit
Netjes, netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef Fogel het volgende:
Ken je de scetch waar een groep Indische mensen iets probeert te bestellen in een Brits restaurant en opscheppen over hoe 'bland' eten ze aankunnen?
Geld moet rollenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga die fiets NU bestellen want hij is in de aanbieding bij een winkel (400 euro korting loltjes) maar dat hebben natuurlijk meer mensen gezien
Gisteren had ik een proefrit gedaan, dat voelt altijd zo stom 'haha ja bedankt voor je service, ik ga hem hier niet kopen'
1,7k belasting, 1k fiets, 385 euro eigen risico. Dat is deze maand, het gaat goedquote:
Droog brood for the winquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1,7k belasting, 1k fiets, 385 euro eigen risico. Dat is deze maand, het gaat goed![]()
Ik hoop dat er nog een tattoo bij komt deze maand of anders snel volgende maand, dat is ongeveer 800 denk ik?
Hierna weer even op droog brood leven
Ze smaken toch lekkerder als ze binnen het seizoen gevangen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga braaf nog twee weken wachten tot ik op fiets jacht ga
Beter dan weglopen of haar door een raam gooienquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. En dat is niet apart?
[..]
ja ga wel even reviews kijken
en kan goed shaken
en ben eigenwijs
Wat is het beste seizoen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze smaken toch lekkerder als ze binnen het seizoen gevangen zijn.
NUquote:
Iedereen aan de soylent greenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen vloeibaar voedsel via sonde zodat er nooit meer geluiden gemaakt hoeven te worden bij het eten!
Friedepiepolquote:
Nice. Goed gewipt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik krijg 25 planten voor het tegelwippen. Ik heb het meeste gewipt![]()
![]()
Oolong heb je er op gewacht?quote:
Ik wil allemaal slechte woordgrapjes maken, maar dat gaat weet ik veel oolong durenquote:
ik weet niet wat voor plantenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou leuk he
Heb jij nou pics van jouw tuintje?
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor planten25!!!!!
ik weet ook niet wanneer ik ze krijg
Kijk, het procesKrekpoweerrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou leuk he
Heb jij nou pics van jouw tuintje?
Als ik deze week het laatste onkruid er uit heb gehaald en nieuw spul heb ingezaaid zal ik even een foto maken.
Ik had vooral foto's gemaakt van individuele plantjes.🐙
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krekpoweerrr.
Als ik deze week het laatste onkruid er uit heb gehaald en nieuw spul heb ingezaaid zal ik even een foto maken.
Ik had vooral foto's gemaakt van individuele plantjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Motorfiets?quote:
Te makkelijkquote:
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer nietquote:
Wespennest?quote:
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer niethet lijkt me wel lekker maar niet lekker genoeg om dat geld en tijd er aan te besteden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wel met hard werk een schaaltje radijzen verandert in een potje radijzen.mijn hoofd zingt nu maar ja ik heb geen bananenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wespennest?
[..]
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnen
Kill it with firequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Is wel de logische volgorde jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wespennest?
[..]
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnen
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wel met hard werk een schaaltje radijzen verandert in een potje radijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er ook altijd leuk uit, van die potjes
hoe ga je ze opeten?
Baby darling doll face honey
Krijg ik dan ook een nieuwe woning zonder overlastgevende buren?quote:
Misschien als je mazzel hebtquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een nieuwe woning zonder overlastgevende buren?
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer niethet lijkt me wel lekker maar niet lekker genoeg om dat geld en tijd er aan te besteden
Tijd makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.
Maar ik ben ook wel een sleutelaar die liever een wat oudere motor heeft. Ik hoef geen racemonster.
Even een aansteker en een busje deo pakken dan.quote:
Moet ik nog even over nadenken. Radijzen leek me erg leuk, en heb er wat gegeten de afgelopen dagen, maar toen had ik nog steeds een hele stapel, dus dit was de oplossing.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]ziet er ook altijd leuk uit, van die potjes
hoe ga je ze opeten?
Voorlopig haal ik maar een elektrische brommer om naar m'n werk te kunnen zonder afhankelijk van het OV te zijn.quote:
Ooooh, wel leuk om naar toe te kunnen werkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.
Maar ik ben ook wel een sleutelaar die liever een wat oudere motor heeft. Ik hoef geen racemonster.
Jerrycan benzinequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Even een aansteker en een busje deo pakken dan.
Ik kan ook nog wel ergens een cobra vandaan halen.quote:
Snel werk van maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Ik kijk uit naar sleutelen en lange tochten maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, wel leuk om naar toe te kunnen werkenooit moet het lukken zou je zeggen!
Denk dat motor rijden ook veel leuker is als je zelf een beetje kan sleutelen. Onderhoud aan een auto is duur maar aan een motor...
Zeker aan te radenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij je buren?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel ergens een cobra vandaan halen.
Als het net aan geen contactpuntjes meer heeft, maar nog wel carburateurs is het voor mij de sweetspot.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker aan te raden
Dan is een oude fiets zonder al te veel elektronica een goede keuze
De clown?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
I have IT wrapped around my little finger
Op mijn werk ben ik de handigste afdeling om vrienden mee te zijn helaas.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt dat ik zelf ook half IT ben.
Ik ben vrienden met ICT en TD. Handigste afdelingen om vrienden mee te zijn.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zie dat de temperatuur naar beneden gaat
Hopelijk komt het ook weer terug in de langetermijn kaart (of nog beter, korte termijn).quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
De regen is alweer weg uit de langetermijn kaart
Nu nog regen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 14 mei 2025 14:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk komt het ook weer terug in de langetermijn kaart (of nog beter, korte termijn).
Ja, de grond is nog droger dan de vagijn van een non.quote:
Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de grond is nog droger dan de vagijn van een non.
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon bloed in mijn neus omdat het zo droog is
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.
Maar het gaat niet regenen voorlopig, dus helaas.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed natquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
Ik moet ChatGPT met rust laten.
[ link | afbeelding ]
(Haar zwarte staart valt een beetje weg)
leukkk, misschien dat je zo'n ding ergens goedkoop kan scorenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar sleutelen en lange tochten maken.
Als tiener was ik ook een fervent brommersleutelaar. Ouwe Zündapp.
Ja, rijbewijs maar eerst, want anders krijg ik hem niet eens thuis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leukkk, misschien dat je zo'n ding ergens goedkoop kan scoren
maar dan kun je er niet op rijden![]()
vorig jaar nog piepen dat het te nat was, nu te droogquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net?!?! Wat is dit voor tijd om te spuitenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed nat
De rest in de meeting van Rival vandaag baalt nu dat ze niet thuis zijn blijven werken vandaag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
En het klooster loopt leeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zou het wel eens willen ervaren, en zie nu dat dat ook gewoon kanquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het klooster loopt leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Wat is het probleem hier? Dat het geen verrassing meer is?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Wat kutdie lekkere jongen doet aan skateboarden en nu hoor ik hem aankomen rijden
alarmbellen aan
3 weken maar en daarna doen jullie maar wat jullie willen met het weerquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja @:bitterbal, denk eens aan anderen
Ben je klaar meequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig is het nog beginnend. Als het goed is word ik binnenkort gebeld voor een afspraak dat ze langs kunnen komen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn tina quiz af
https://www.buzzfeed.com/(...)jij-thuis-14wpt7kvqk
als iemand nog feedback heeft hoor ik het graagWonderwandelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb je de zon niet ingepakt voor je hierheen komt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn tina quiz af
als iemand nog feedback heeft hoor ik het graagIk ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
jij krijgt van iedereen die het heeft ingevuld de totalen en kan zo kiezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan niet kiezendaarom heb ik de quiz gemaakt
Nee die was er niet toen ik weg gingquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de zon niet ingepakt voor je hierheen komt?
ja dan kan ik mee met de meute als schaapjequote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij krijgt van iedereen die het heeft ingevuld de totalen en kan zo kiezen
100 euro op jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dan kan ik mee met de meute als schaapje
ik verwacht tussen nu en 1630 een pakketje dus ik ga maar eens yoga doen, wedden dat ze midden in een moeilijke pose aanbellen?
Ik mis bij alle vragen toch wel een 4e 'nee' optie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
GTMAquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?
Don't askquote:
dat ik geen zin heb om afgeleid te worden om zoiets onzinnigsquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is het probleem hier? Dat het geen verrassing meer is?
Dat zijn vragen voor de kenners hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de mat lag nog geen minuut op de grondquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de mat lag nog geen minuut op de grond
heel warm, wel veel wind.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nou niet of het warm of fris is, beide afhankelijk van of je in de zon en/of de wind zit
Ben je niet meer in Thailand nu?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die was er niet toen ik weg ging
waar loop je op vast?quote:
schaduw op de achterkant van het huis en daar de deur open want verkoeling... maar bij de voordeur is de wind warmer.... dus die is dichtquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nou niet of het warm of fris is, beide afhankelijk van of je in de zon en/of de wind zit
Fair enough.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ik geen zin heb om afgeleid te worden om zoiets onzinnigs
een Nederlandse opticien was niet te vinden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn lens wordt vanavond verstuurd vanuit Finland, en wordt morgen blijkbaar al bezorgd.
Dat is ehh, snel. Ik had minstens een dag langer verwacht eigenlijk.
Ik denk niet dat ie er morgen al is bij jou.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn lens wordt vanavond verstuurd vanuit Finland, en wordt morgen blijkbaar al bezorgd.
Oh, ja bij jou in limburg is het misschien wel warmquote:
ehm even kijken, hij is alweer geslotenquote:
Dat heb ik hier ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
schaduw op de achterkant van het huis en daar de deur open want verkoeling... maar bij de voordeur is de wind warmer.... dus die is dicht
hier ook wel maar er zitten hier zooooooo veel muggen dat ik mn deuren niet open durf te doen, alleen het raam met horquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Er staat hier wel een aardig windje en die is ook wel binnen voelbaar met de deur open.
whieeeequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe SSD besteld voor de PC, kan ik even vooruit
We gaan het zien. UPS lijkt overtuigd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er morgen al is bij jou.
He! Hoe raad jij zomaar waar mijn tuintje is!?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je Tijnje bedoelde en vond t een hele wereldreis voor je
Tijnje is echt nog veel verder. Die gekke friezen spreken t af als tie-je. Lijkt als je snel leest op tuintjequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He! Hoe raad jij zomaar waar mijn tuintje is!?
Tuintje is een uur reizen vanaf mijn huis, dus een wereldreis is het sowieso wel stiekem.
Halloquote:
Ja ik heb gelukkig een hordeur.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook wel maar er zitten hier zooooooo veel muggen dat ik mn deuren niet open durf te doen, alleen het raam met hor
[..]
whieeee
@ieniminimuisquote:
Puala!quote:
Hou genoeg over voor de nieuwe fietsquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]dat geld spenderen wordt goed opgevat @:iniminiemuis
Draak Lichtgeraakt staat in het sprookjesbos.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
@:loveislikeakiss
1: pauw, is er iets met een pauw?? Of is dat een inside joke??
2: doet de efteling iets met je verjaardag????
3: de draken hebben namen????
4: reizenrijk? ik ken alleen het sprookjesbos
etc etc etc, en ik ben minimaal 20x in de efteling geweest
2 = ja, kortingquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Dit klinkt als een fijn dagjequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:02 schreef essnhills het volgende:
Zo
Zonnepaneel is weer gefixt (kabeltje was schijnbaar wat los gegaan en vervolgens gaan sluiten)
En mijn vader heeft flink onkruid gewied in mijn voortuin
Achtertuin ook een flink deel van aangepakt. En de tuinpomp aangesloten zodat ik wat makkelijker mijn tuintje water kan geven gewoon vanuit de sloot![]()
![]()
En ik heb voor hem broodjes gebakken ei met kaas gemaakt, en een koppie kiepsoep, en ik had 0,0% biertjes koud staan
Ik ben ook wel vrij vaak aan het SOG-genquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als een fijn dagje![]()
![]()
en binnenkort de sloot leeg
Geld moet idd rollen, want je hebt er niets aan als je dood bent.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]dat geld spenderen wordt goed opgevat @:iniminiemuis
ik heb mijn tina quiz af
als iemand nog feedback heeft hoor ik het graagHolle Bolle Gijsje, zoals het hoort hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
het is eerlijk gezegd ook best ernstig qua droogtequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als hier in Westfriesland de sloten droog vallen dan is het wel heel ernstig qua droogte
Heb zelf vrij weinig gedaan, maar toch moe van alle beweging om me heen
Maar ben zo blij dat het weer een beetje is opgeknapt zo
Dat klinkt onhandig, welke had je gehaald?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Meh, ga de tafel terugbrengen naar de Ikea, hij is zowel te groot als te klein ofzo
Oh he, wat jammer. Pics van hoe het eruit ziet?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Meh, ga de tafel terugbrengen naar de Ikea, hij is zowel te groot als te klein ofzo
Ik ook, wat een toevalquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Holle Bolle Gijsje, zoals het hoort hier
Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mariedamm-tafel-wit-eiken-10515942/quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt onhandig, welke had je gehaald?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb hem al weer uit elkaar geschroefd en ingepaktquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh he, wat jammer. Pics van hoe het eruit ziet?
Foto van wat je nu hebt? of hoe t dr uit ziet t hoekje dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem al weer uit elkaar geschroefd en ingepakt
Hmm ja rond moet wel echt passend zijn. Ik denk dat een ovaal makkelijker isquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mariedamm-tafel-wit-eiken-10515942/
Maar denk dat de vorm van mijn kamer er niet goed voor is, deze kan beter in een knus hoekje staan
Ja die prikkelverwerking is juist een veelvoorkomende klacht. Dat vraagt gewoon teveel inspanning.. heb niet voor niets die oordopjes, en nu ook die koptelefoon, en een bril met filterende glazen etc..quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is eerlijk gezegd ook best ernstig qua droogte![]()
Apart dat je van die prikkels ook moe kunt worden he. Maar wel fijn, en nu even bijkomen in het zonnetje?
Klopt, de tuinen enzo zijn hier ook erg droogquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is eerlijk gezegd ook best ernstig qua droogte![]()
Apart dat je van die prikkels ook moe kunt worden he. Maar wel fijn, en nu even bijkomen in het zonnetje?
Doen ze dat van de woningbouw?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig is het nog beginnend. Als het goed is word ik binnenkort gebeld voor een afspraak dat ze langs kunnen komen.
Het is zeker chillquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:35 schreef Puala het volgende:
Ik mis mijn slootje van t vorige huis best wel qua water geven, dat was echt wel chill icm een druppelslang
Beetje een zooitje nuquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Foto van wat je nu hebt? of hoe t dr uit ziet t hoekje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een zooitje nuWaar zit de kraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Beetje een zooitje nu*Kijkt naar opgeruimd huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is die zooi dan?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik woon hier op -1,5m NAP op vette vochtige kleigrond, hier droogt het ook niet zo snel uitquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, de tuinen enzo zijn hier ook erg droog
Maar er zijn bizar veel sloten etc in deze regio. Er is hier veeeeeel oppervlaktewater. Dat scheelt wel. Maar dat is in andere regio s niet natuurlijk
die ging net de hoek omquote:
Linksquote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon hier op -1,5m NAP op vette vochtige kleigrond, hier droogt het ook niet zo snel uit
quote:Op
[quote][b]Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een zooitje nuen waar zou je die tafel willen hebben staan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja ik vind het er altijd zo rommelig uitzien met de gordijnen dichtquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kijkt naar opgeruimd huisje
Waar is die zooi dan?
Gemeente blijkbaar. Maar ze konden voor mij wel het verzoek uitzetten.quote:
plisee gordijnen die je helemaal naar boven, naar onderen of ergens er tussen in kan doen...quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het er altijd zo rommelig uitzien met de gordijnen dichtMoet ik ook nog eens iets nieuws voor verzinnen, deze waren 12 jaar geleden puur eventjes voor 'tijdelijk'
Ja dat je na een halve meter in de grond graven al bijna niet meer verder kunt omdat het grondwater omhoog komtquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Voormalige polder, -1,5m NAP, 1 bonk klei
Op ongeveer dezelfde plek, alleen iets verder van de vensterbank afquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waar zou je die tafel willen hebben staan dan?
[..]
Beetje een zooitje nuMisschien is dit iets? https://www.kwantum.nl/eettafel-merone-zwart-4315042SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je na een halve meter in de grond graven al bijna niet meer verder kunt omdat het grondwater omhoog komt
dat kleine tafeltjes ipv de eettafel?!?!quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op ongeveer dezelfde plek, alleen iets verder van de vensterbank af
En dan van die dubbele die meteen isolerenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
plisee gordijnen die je helemaal naar boven, naar onderen of ergens er tussen in kan doen...
Nee plissé sowieso nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
plisee gordijnen die je helemaal naar boven, naar onderen of ergens er tussen in kan doen...
ook optie idd. hangt van de ramen af of dat mogelijk isquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan van die dubbele die meteen isoleren
kozijn openbreken en gordijn er in. ja kan vast welquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee plissé sowieso nietDenk dat ik nu voor vouwgordijnen ga kijken, maar moet ik ze wel op maat hebben zodat ze in het kozijn kunnen
Nee ovaal vind ik niet mooiquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien is dit iets? https://www.kwantum.nl/eettafel-merone-zwart-4315042
Hij krijgt toch al nieuwe kozijnenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kozijn openbreken en gordijn er in. ja kan vast wel
ow ja logisch idd dan ook dat hij het in het kozijn wil hebbenquote:
Vraag maar eerst na, ik heb het een keer zelf moeten betalen. Wellis waar jaren geleden maar tochquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Gemeente blijkbaar. Maar ze konden voor mij wel het verzoek uitzetten.
Nou ja krijgen ...quote:
Die ik nu heb is redelijk groot (160x90cm) die ronde was 105cm diameterquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kleine tafeltjes ipv de eettafel?!?!
Ik kreeg vorig jaar wel geld van de gemeente waarmee ik 1 nieuw kozijn kon betalen?quote:
hmm, ik zou de ruimte dan erg missenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ik nu heb is redelijk groot (160x90cm) die ronde was 105cm diameter
Nee dat denk ik nu ook, maar toch wel handig om dat eerst even te testenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah okay. T ziet er niet uit als een hoekje waar rond gaat werken helaas
En zo'n organische vormdinges?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ik nu heb is redelijk groot (160x90cm) die ronde was 105cm diameter
Hoe groter de tafel, hoe meer zooi er op ligtquote:
Nee wordt te onrustig, ga wel gewoon op zoek naar een rechthoekigequote:
Jammer, vaak heb je met een ronde tafel meer ruimtequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
klopt maar als je hem rond maakt moet je 'altijd' de tafel leeg hebben voor gebruik en kun je niet echt iets in een hoekje laten liggenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe groter de tafel, hoe meer zooi er op ligt
Heb je ook nog een factuurtje naar de zonnepanelenboer gestuurd voor gemiste inkomstenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
Ik werd vanmiddag gebeld door de warmtepompboer "ja hoezo heeft u nog niet betaald, ik heb de creditnota enzo voor het minderwerk al klaar staan"
"Uhm, nou, ik zat te wachten op een nieuwe factuur/betaallink omdat dat het minderwerk er nog niet af was.."
"Uh ohja dat is best logisch. Ik stuur nu een aangepaste nota"
Wel als je er een hoekje uitzaagt en er een pacman tafel van maaktquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar als je hem rond maakt moet je 'altijd' de tafel leeg hebben voor gebruik en kun je niet echt iets in een hoekje laten liggen
Ben al aan het koken, dochter komt zo thuis van haar werk een hapje etenquote:
Nee, weet ook niet of dat zomaar kan eigenlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog een factuurtje naar de zonnepanelenboer gestuurd voor gemiste inkomsten
1. De Efteling heeft een pauw die rondloopt, hij heet Jeroenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
ik heb nu het nummer van batman in mijn hoofd en roep pacman op de plek waar ze batman roepenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel als je er een hoekje uitzaagt en er een pacman tafel van maakt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al aan het koken, dochter komt zo thuis van haar werk een hapje eten
Rode bieten met aard en speklappies
Ik had mijn rolgordijnen in een profiel hangen, dan hingen ze altijd mooi en je had geen zon die door de kieren naar binnen kon glippenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het er altijd zo rommelig uitzien met de gordijnen dichtMoet ik ook nog eens iets nieuws voor verzinnen, deze waren 12 jaar geleden puur eventjes voor 'tijdelijk'
dan stuur je dudquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor er uberhaupt iets op tafel kan, maar ik vind het te warm buiten
Ik vind het best frisjes wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor er uberhaupt iets op tafel kan, maar ik vind het te warm buiten
die is werken en dan kind halenquote:
op weg met kind naar winkelquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is werken en dan kind halen
nah heb mijn stapjes nog niet ookquote:
nou maak dat je bij de winkel komt dan!! tjop tjop!quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah heb mijn stapjes nog niet ook
loopband binnen en thuisbezorgdquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah heb mijn stapjes nog niet ook
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem al weer uit elkaar geschroefd en ingepakt
Dan vooral niet doen, lekker buiten blijven zittenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die prikkelverwerking is juist een veelvoorkomende klacht. Dat vraagt gewoon teveel inspanning.. heb niet voor niets die oordopjes, en nu ook die koptelefoon, en een bril met filterende glazen etc..
Ik zit lekker te chillen buiten ja
Maar denk niet dat ik nog puf heb zo voor rondje lopen
Hier ook veel ja, dat scheelt echt hoor. Grondwater is hier ook best hoog, dat is heerlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, de tuinen enzo zijn hier ook erg droog
Maar er zijn bizar veel sloten etc in deze regio. Er is hier veeeeeel oppervlaktewater. Dat scheelt wel. Maar dat is in andere regio s niet natuurlijk
Ik wil ze gewoon in de nis hebben, een beetje licht er langs maakt me niet zoveel uit. Sowieso zijn die gordijnen ook alleen in de zomer overdag dicht, verder hebben ze niet zoveel functiequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had mijn rolgordijnen in een profiel hangen, dan hingen ze altijd mooi en je had geen zon die door de kieren naar binnen kon glippen
rustig, moet eerst kleren aan doenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou maak dat je bij de winkel komt dan!! tjop tjop!
ja maar duurquote:
Ik vind Jeroen geen geschikte naam voor een Pauwquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1. De Efteling heeft een pauw die rondloopt, hij heet Jeroen
2. Ja, je krijgt een button en als je abbohouder bent krijg je gratis gebak bij een drankje
3. Jij hebt ook een naam, ze hebben Edna, draak lichtgeraakt, draconicon en nouja die chinese draak in het carnaval festival heeft niet echt een naam, aan jou nu de taak om die een naam te geven
4. er is het sprookjesbos, marerijk (land van laaf, anton pieckplein), reizenrijk, ruigrijk, fantasierijk, en anderrijk
tjong naaktloperquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rustig, moet eerst kleren aan doen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |