SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Jij denkt nu aan het verkeerde soort kreun.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen raken helemaal opgewonden van jouw aanwezigheid.
Huehue.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreun ook wel eens met een nattepoes
Denk toch dat jij dit veroorzaakt hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt nu aan het verkeerde soort kreun.
Dit is gewoon iemand die het vermogen tot normaal ademen niet bezit.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
worden die gemaakt van @:kaneelstokje +s ?
Ze zijn in de aanbieding bij de Dirkquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Moet alleen die Dracula ijsjes nog een keer proberen.
En na het wegen nog een keer gewogen en dan is er ineens wéér een kwart weg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
had voor de grap de garnalen na het bakken nog een keer gewogen
de helft verdwijnt gewoon he
als ik het nu moet wegen is alles wegquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En na het wegen nog een keer gewogen en dan is er ineens wéér een kwart weg.
Ergens anders gaan zittenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Over lunch gesproken... zit hier nu met een Chinese collega opgescheept die al 20+ jaar in een beschaafd land woont maar nog steeds als een malloot smekt tijdens het eten, en vooral ook tot een kwartier na het eten. Help!
Dat is hun cultuur, toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Over lunch gesproken... zit hier nu met een Chinese collega opgescheept die al 20+ jaar in een beschaafd land woont maar nog steeds als een malloot smekt tijdens het eten, en vooral ook tot een kwartier na het eten. Help!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
had voor de grap de garnalen na het bakken nog een keer gewogen
de helft verdwijnt gewoon he
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
Over wegen gesproken. Kom net bij de diëtiste vandaan. Ik mezelf al helemaal indekken voor een tegenvallend resultaat, stressvolle weken, etc.
Afgevallen.
waarom denk je dat hij verhuisd is naar noorwegen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hun cultuur, toch?
Overigens genoeg Nederlanders die enorm smakken.
met een italiaanse saladequote:
Zei ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij verhuisd is naar noorwegen?
Weet ze het van zichzelf? Zo ja, ergens anders gaan zitten. Indien nee, deel het vriendelijk meequote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Ik moest denken aan een scene uit de film Tampopo. Waarbij een groep Japanse dames in een restaurant les krijgt in westerse dinner etiquette. En belangrijk, stilletjes eten! Niet je spaghetti slurpen!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zei ook
En ja cultuur, maar een beetje aanpassen mag wel.
Ja. Ergens anders gaan zitten is zo raar want alleen wij twee zijn hier en ze is mijn gast in de loungequote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ze het van zichzelf? Zo ja, ergens anders gaan zitten. Indien nee, deel het vriendelijk mee
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met een italiaanse salade![]()
en de restjes rendang van de week, maar dat was meer een voorgerecht met een halve aardappel en een beetje broccoli
Zeg je DHL dan zeg je super handigquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:29 schreef gianni61 het volgende:
DHL stuurt mijn pakketje niet naar de pakketautomaat die op de route naar huis ligt, maar naar een andere automaat waar voor ik een kwartier moet om rijden.
Super handig
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Ergens anders gaan zitten is zo raar want alleen wij twee zijn hier en ze is mijn gast in de lounge![]()
Ken je de scetch waar een groep Indische mensen iets probeert te bestellen in een Brits restaurant en opscheppen over hoe 'bland' eten ze aankunnen?
'ik moet naar de wc'quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige mensen eten heel luidruchtig. Kan daar niet zo goed tegen, soms ga ik dan zelf ook maar snel eten, zodat ik andere mensen niet hoor eten
Ik heb er 'heb zin om haar door het rasm te gooien' last van. Maar ik heb nu een noise cancelling koptelefoon opquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeg je DHL dan zeg je super handig
[..]Dat zou wel een beetje apart zijn maar apart kan gewoon
Ik weet niet hoeveel last je er van hebt, ik walg van smekken/met open mond eten/dingen, dat trekt mijn lichaam niet
.
Is de kwelling ondertussen afgelopen?
En nee, of misschien wel maar gaat geen belletje
ESN is wel goeie, je wil er een die goed oplostquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker fushion
Van die bij elkaar geraapte lunches met van alles zijn wel de beste. En met veel groente want veel eten
ik had gisteren 20% eiwiten ga straks die limonades kopen want dat gaat wel heel veel helpen. Ga wel eigenwijs doen en een goedkopere variant kopen
Niet zo leuk als een nieuwe hond, maar vooruitquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe fiets gezien
Ik moet hem nog wel kopen maar dit is mijn nieuwe fiets
[ afbeelding ]
Isnt she looooveeeelyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle Chinezen terug naar china!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Wtf is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Voelde me al zo licht vanmorgen!quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
worden die gemaakt van @:kaneelstokje +s ?
.. En dat is niet apart?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er 'heb zin om haar door het rasm te gooien' last van. Maar ik heb nu een noise cancelling koptelefoon op
ja ga wel even reviews kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ESN is wel goeie, je wil er een die goed oplost
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een nieuwe hond, maar vooruit
Netjes, netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef Fogel het volgende:
Ken je de scetch waar een groep Indische mensen iets probeert te bestellen in een Brits restaurant en opscheppen over hoe 'bland' eten ze aankunnen?
Geld moet rollenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga die fiets NU bestellen want hij is in de aanbieding bij een winkel (400 euro korting loltjes) maar dat hebben natuurlijk meer mensen gezien
Gisteren had ik een proefrit gedaan, dat voelt altijd zo stom 'haha ja bedankt voor je service, ik ga hem hier niet kopen'
1,7k belasting, 1k fiets, 385 euro eigen risico. Dat is deze maand, het gaat goedquote:
Droog brood for the winquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1,7k belasting, 1k fiets, 385 euro eigen risico. Dat is deze maand, het gaat goed![]()
Ik hoop dat er nog een tattoo bij komt deze maand of anders snel volgende maand, dat is ongeveer 800 denk ik?
Hierna weer even op droog brood leven
Ze smaken toch lekkerder als ze binnen het seizoen gevangen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga braaf nog twee weken wachten tot ik op fiets jacht ga
Beter dan weglopen of haar door een raam gooienquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. En dat is niet apart?
[..]
ja ga wel even reviews kijken
en kan goed shaken
en ben eigenwijs
Wat is het beste seizoen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze smaken toch lekkerder als ze binnen het seizoen gevangen zijn.
NUquote:
Iedereen aan de soylent greenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen vloeibaar voedsel via sonde zodat er nooit meer geluiden gemaakt hoeven te worden bij het eten!
Friedepiepolquote:
Nice. Goed gewipt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik krijg 25 planten voor het tegelwippen. Ik heb het meeste gewipt![]()
![]()
Oolong heb je er op gewacht?quote:
Ik wil allemaal slechte woordgrapjes maken, maar dat gaat weet ik veel oolong durenquote:
ik weet niet wat voor plantenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou leuk he
Heb jij nou pics van jouw tuintje?
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor planten25!!!!!
ik weet ook niet wanneer ik ze krijg
Kijk, het procesKrekpoweerrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou leuk he
Heb jij nou pics van jouw tuintje?
Als ik deze week het laatste onkruid er uit heb gehaald en nieuw spul heb ingezaaid zal ik even een foto maken.
Ik had vooral foto's gemaakt van individuele plantjes.🐙
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krekpoweerrr.
Als ik deze week het laatste onkruid er uit heb gehaald en nieuw spul heb ingezaaid zal ik even een foto maken.
Ik had vooral foto's gemaakt van individuele plantjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Motorfiets?quote:
Te makkelijkquote:
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer nietquote:
Wespennest?quote:
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer niethet lijkt me wel lekker maar niet lekker genoeg om dat geld en tijd er aan te besteden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wel met hard werk een schaaltje radijzen verandert in een potje radijzen.mijn hoofd zingt nu maar ja ik heb geen bananenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wespennest?
[..]
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnen
Kill it with firequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Is wel de logische volgorde jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wespennest?
[..]
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |