Motorfiets?quote:
Te makkelijkquote:
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer nietquote:
Wespennest?quote:
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer niethet lijkt me wel lekker maar niet lekker genoeg om dat geld en tijd er aan te besteden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wel met hard werk een schaaltje radijzen verandert in een potje radijzen.mijn hoofd zingt nu maar ja ik heb geen bananenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wespennest?
[..]
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnen
Kill it with firequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Is wel de logische volgorde jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wespennest?
[..]
Komt wel wat bij kijken ja. Rijbewijs om te beginnen
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wel met hard werk een schaaltje radijzen verandert in een potje radijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er ook altijd leuk uit, van die potjes
hoe ga je ze opeten?
Baby darling doll face honey
Krijg ik dan ook een nieuwe woning zonder overlastgevende buren?quote:
Misschien als je mazzel hebtquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een nieuwe woning zonder overlastgevende buren?
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer niethet lijkt me wel lekker maar niet lekker genoeg om dat geld en tijd er aan te besteden
Tijd makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.
Maar ik ben ook wel een sleutelaar die liever een wat oudere motor heeft. Ik hoef geen racemonster.
Even een aansteker en een busje deo pakken dan.quote:
Moet ik nog even over nadenken. Radijzen leek me erg leuk, en heb er wat gegeten de afgelopen dagen, maar toen had ik nog steeds een hele stapel, dus dit was de oplossing.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]ziet er ook altijd leuk uit, van die potjes
hoe ga je ze opeten?
Voorlopig haal ik maar een elektrische brommer om naar m'n werk te kunnen zonder afhankelijk van het OV te zijn.quote:
Ooooh, wel leuk om naar toe te kunnen werkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.
Maar ik ben ook wel een sleutelaar die liever een wat oudere motor heeft. Ik hoef geen racemonster.
Jerrycan benzinequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Even een aansteker en een busje deo pakken dan.
Ik kan ook nog wel ergens een cobra vandaan halen.quote:
Snel werk van maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Ik kijk uit naar sleutelen en lange tochten maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, wel leuk om naar toe te kunnen werkenooit moet het lukken zou je zeggen!
Denk dat motor rijden ook veel leuker is als je zelf een beetje kan sleutelen. Onderhoud aan een auto is duur maar aan een motor...
Zeker aan te radenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij je buren?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel ergens een cobra vandaan halen.
Als het net aan geen contactpuntjes meer heeft, maar nog wel carburateurs is het voor mij de sweetspot.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker aan te raden
Dan is een oude fiets zonder al te veel elektronica een goede keuze
De clown?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
I have IT wrapped around my little finger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |