quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wel met hard werk een schaaltje radijzen verandert in een potje radijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er ook altijd leuk uit, van die potjes
hoe ga je ze opeten?
Baby darling doll face honey
Krijg ik dan ook een nieuwe woning zonder overlastgevende buren?quote:
Misschien als je mazzel hebtquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een nieuwe woning zonder overlastgevende buren?
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook wel willen.. Ooit. En ook weer niethet lijkt me wel lekker maar niet lekker genoeg om dat geld en tijd er aan te besteden
Tijd makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.
Maar ik ben ook wel een sleutelaar die liever een wat oudere motor heeft. Ik hoef geen racemonster.
Even een aansteker en een busje deo pakken dan.quote:
Moet ik nog even over nadenken. Radijzen leek me erg leuk, en heb er wat gegeten de afgelopen dagen, maar toen had ik nog steeds een hele stapel, dus dit was de oplossing.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]ziet er ook altijd leuk uit, van die potjes
hoe ga je ze opeten?
Voorlopig haal ik maar een elektrische brommer om naar m'n werk te kunnen zonder afhankelijk van het OV te zijn.quote:
Ooooh, wel leuk om naar toe te kunnen werkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motorrijden staat bij mij al zo lang op de wishlist. Als ik weer tijd heb voor dingen zoals rijlessen werk van maken.
Maar ik ben ook wel een sleutelaar die liever een wat oudere motor heeft. Ik hoef geen racemonster.
Jerrycan benzinequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Even een aansteker en een busje deo pakken dan.
Ik kan ook nog wel ergens een cobra vandaan halen.quote:
Snel werk van maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Ik kijk uit naar sleutelen en lange tochten maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, wel leuk om naar toe te kunnen werkenooit moet het lukken zou je zeggen!
Denk dat motor rijden ook veel leuker is als je zelf een beetje kan sleutelen. Onderhoud aan een auto is duur maar aan een motor...
Zeker aan te radenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij je buren?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel ergens een cobra vandaan halen.
Als het net aan geen contactpuntjes meer heeft, maar nog wel carburateurs is het voor mij de sweetspot.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker aan te raden
Dan is een oude fiets zonder al te veel elektronica een goede keuze
De clown?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
I have IT wrapped around my little finger
Op mijn werk ben ik de handigste afdeling om vrienden mee te zijn helaas.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt dat ik zelf ook half IT ben.
Ik ben vrienden met ICT en TD. Handigste afdelingen om vrienden mee te zijn.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zie dat de temperatuur naar beneden gaat
Hopelijk komt het ook weer terug in de langetermijn kaart (of nog beter, korte termijn).quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
De regen is alweer weg uit de langetermijn kaart
Nu nog regen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 14 mei 2025 14:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk komt het ook weer terug in de langetermijn kaart (of nog beter, korte termijn).
Ja, de grond is nog droger dan de vagijn van een non.quote:
Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de grond is nog droger dan de vagijn van een non.
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon bloed in mijn neus omdat het zo droog is
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.
Maar het gaat niet regenen voorlopig, dus helaas.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed natquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
Ik moet ChatGPT met rust laten.
[ link | afbeelding ]
(Haar zwarte staart valt een beetje weg)
leukkk, misschien dat je zo'n ding ergens goedkoop kan scorenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar sleutelen en lange tochten maken.
Als tiener was ik ook een fervent brommersleutelaar. Ouwe Zündapp.
Ja, rijbewijs maar eerst, want anders krijg ik hem niet eens thuis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leukkk, misschien dat je zo'n ding ergens goedkoop kan scoren
maar dan kun je er niet op rijden![]()
vorig jaar nog piepen dat het te nat was, nu te droogquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net?!?! Wat is dit voor tijd om te spuitenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed nat
De rest in de meeting van Rival vandaag baalt nu dat ze niet thuis zijn blijven werken vandaag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
En het klooster loopt leeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zou het wel eens willen ervaren, en zie nu dat dat ook gewoon kanquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het klooster loopt leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Wat is het probleem hier? Dat het geen verrassing meer is?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Wat kutdie lekkere jongen doet aan skateboarden en nu hoor ik hem aankomen rijden
alarmbellen aan
3 weken maar en daarna doen jullie maar wat jullie willen met het weerquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja @:bitterbal, denk eens aan anderen
Ben je klaar meequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Ach ja, gelukkig is het nog beginnend. Als het goed is word ik binnenkort gebeld voor een afspraak dat ze langs kunnen komen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn tina quiz af
https://www.buzzfeed.com/(...)jij-thuis-14wpt7kvqk
als iemand nog feedback heeft hoor ik het graagWonderwandelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb je de zon niet ingepakt voor je hierheen komt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn tina quiz af
https://www.buzzfeed.com/(...)jij-thuis-14wpt7kvqk
als iemand nog feedback heeft hoor ik het graagIk ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
jij krijgt van iedereen die het heeft ingevuld de totalen en kan zo kiezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan niet kiezendaarom heb ik de quiz gemaakt
Nee die was er niet toen ik weg gingquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de zon niet ingepakt voor je hierheen komt?
ja dan kan ik mee met de meute als schaapjequote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij krijgt van iedereen die het heeft ingevuld de totalen en kan zo kiezen
100 euro op jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dan kan ik mee met de meute als schaapje
ik verwacht tussen nu en 1630 een pakketje dus ik ga maar eens yoga doen, wedden dat ze midden in een moeilijke pose aanbellen?
Ik mis bij alle vragen toch wel een 4e 'nee' optie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
GTMAquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?
Don't askquote:
dat ik geen zin heb om afgeleid te worden om zoiets onzinnigsquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is het probleem hier? Dat het geen verrassing meer is?
Dat zijn vragen voor de kenners hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de mat lag nog geen minuut op de grond
heel warm, wel veel wind.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nou niet of het warm of fris is, beide afhankelijk van of je in de zon en/of de wind zit
Ben je niet meer in Thailand nu?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die was er niet toen ik weg ging
schaduw op de achterkant van het huis en daar de deur open want verkoeling... maar bij de voordeur is de wind warmer.... dus die is dichtquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nou niet of het warm of fris is, beide afhankelijk van of je in de zon en/of de wind zit
Fair enough.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ik geen zin heb om afgeleid te worden om zoiets onzinnigs
een Nederlandse opticien was niet te vinden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn lens wordt vanavond verstuurd vanuit Finland, en wordt morgen blijkbaar al bezorgd.
Dat is ehh, snel. Ik had minstens een dag langer verwacht eigenlijk.
Ik denk niet dat ie er morgen al is bij jou.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn lens wordt vanavond verstuurd vanuit Finland, en wordt morgen blijkbaar al bezorgd.
Oh, ja bij jou in limburg is het misschien wel warmquote:
ehm even kijken, hij is alweer geslotenquote:
Dat heb ik hier ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
schaduw op de achterkant van het huis en daar de deur open want verkoeling... maar bij de voordeur is de wind warmer.... dus die is dicht
hier ook wel maar er zitten hier zooooooo veel muggen dat ik mn deuren niet open durf te doen, alleen het raam met horquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Er staat hier wel een aardig windje en die is ook wel binnen voelbaar met de deur open.
whieeeequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe SSD besteld voor de PC, kan ik even vooruit
We gaan het zien. UPS lijkt overtuigd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er morgen al is bij jou.
He! Hoe raad jij zomaar waar mijn tuintje is!?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je Tijnje bedoelde en vond t een hele wereldreis voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |