heel warm, wel veel wind.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nou niet of het warm of fris is, beide afhankelijk van of je in de zon en/of de wind zit
Ben je niet meer in Thailand nu?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die was er niet toen ik weg ging
schaduw op de achterkant van het huis en daar de deur open want verkoeling... maar bij de voordeur is de wind warmer.... dus die is dichtquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nou niet of het warm of fris is, beide afhankelijk van of je in de zon en/of de wind zit
Fair enough.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ik geen zin heb om afgeleid te worden om zoiets onzinnigs
een Nederlandse opticien was niet te vinden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn lens wordt vanavond verstuurd vanuit Finland, en wordt morgen blijkbaar al bezorgd.
Dat is ehh, snel. Ik had minstens een dag langer verwacht eigenlijk.
Ik denk niet dat ie er morgen al is bij jou.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn lens wordt vanavond verstuurd vanuit Finland, en wordt morgen blijkbaar al bezorgd.
Oh, ja bij jou in limburg is het misschien wel warmquote:
ehm even kijken, hij is alweer geslotenquote:
Dat heb ik hier ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
schaduw op de achterkant van het huis en daar de deur open want verkoeling... maar bij de voordeur is de wind warmer.... dus die is dicht
hier ook wel maar er zitten hier zooooooo veel muggen dat ik mn deuren niet open durf te doen, alleen het raam met horquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Er staat hier wel een aardig windje en die is ook wel binnen voelbaar met de deur open.
whieeeequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe SSD besteld voor de PC, kan ik even vooruit
We gaan het zien. UPS lijkt overtuigd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er morgen al is bij jou.
He! Hoe raad jij zomaar waar mijn tuintje is!?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je Tijnje bedoelde en vond t een hele wereldreis voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |