De rest in de meeting van Rival vandaag baalt nu dat ze niet thuis zijn blijven werken vandaag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed nat
En het klooster loopt leeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed nat
Zou het wel eens willen ervaren, en zie nu dat dat ook gewoon kanquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het klooster loopt leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Wat is het probleem hier? Dat het geen verrassing meer is?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Wat kutdie lekkere jongen doet aan skateboarden en nu hoor ik hem aankomen rijden
alarmbellen aan
3 weken maar en daarna doen jullie maar wat jullie willen met het weerquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja @:bitterbal, denk eens aan anderen
Ben je klaar meequote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja een beginnende onder een dakpan. Tijdje terug zag ik er al eentje onder kruipen. Maar kon verder niks zien. Nu zag ik er weer eentje op dezelfde plek onder kruipen. Dus toch maar even zaklamp erbij gepakt. En ja hoor...
Ach ja, gelukkig is het nog beginnend. Als het goed is word ik binnenkort gebeld voor een afspraak dat ze langs kunnen komen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn tina quiz af
https://www.buzzfeed.com/(...)jij-thuis-14wpt7kvqk
als iemand nog feedback heeft hoor ik het graagWonderwandelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb je de zon niet ingepakt voor je hierheen komt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zie dat de temperatuur naar beneden gaat
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn tina quiz af
https://www.buzzfeed.com/(...)jij-thuis-14wpt7kvqk
als iemand nog feedback heeft hoor ik het graagIk ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de grond is nog droger dan de vagijn van een non.
jij krijgt van iedereen die het heeft ingevuld de totalen en kan zo kiezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan niet kiezendaarom heb ik de quiz gemaakt
Nee die was er niet toen ik weg gingquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de zon niet ingepakt voor je hierheen komt?
ja dan kan ik mee met de meute als schaapjequote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij krijgt van iedereen die het heeft ingevuld de totalen en kan zo kiezen
100 euro op jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dan kan ik mee met de meute als schaapje
ik verwacht tussen nu en 1630 een pakketje dus ik ga maar eens yoga doen, wedden dat ze midden in een moeilijke pose aanbellen?
Ik mis bij alle vragen toch wel een 4e 'nee' optie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
GTMAquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een wonderwandelaar. Wat ben jiiiiij?
Don't askquote:
dat ik geen zin heb om afgeleid te worden om zoiets onzinnigsquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is het probleem hier? Dat het geen verrassing meer is?
Dat zijn vragen voor de kenners hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de mat lag nog geen minuut op de grondquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de mat lag nog geen minuut op de grond
heel warm, wel veel wind.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nou niet of het warm of fris is, beide afhankelijk van of je in de zon en/of de wind zit
Ben je niet meer in Thailand nu?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die was er niet toen ik weg ging
waar loop je op vast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |