quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
Ik heb eerst wel genoeg ijs denk ik.nee, je hebt niet genoeg vriezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Ik heb eerst wel genoeg ijs denk ik.Er kan denk ik nog wel wat bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Op zich vond ik zelf een la vol wel voldoende.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, je hebt niet genoeg vriezer
Maar ik moet ook nog ruimte overhouden voor andere diepvriesmeuk.quote:
Zoals meer ijsjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet ook nog ruimte overhouden voor andere diepvriesmeuk.
Ik heb eerst wel genoeg ijs denk ik.Daar kan je wel even mee doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Gewoon zeggen dat je remote gaat werken. Niet zeggen vanaf waar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat mijn baas het oke vindt als ik vanuit Portugal ga werken?
Ik ook niet momenteel. Steeds denk ik neem wat mee, maar als ik dan de prijzen zie denk ik laat maar lekker liggen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zeg dit terwijl ik zelf geen ijs in huis heb. Dus.
Oh ik koop die a-merk dingen allemaal in de aanbieding.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet momenteel. Steeds denk ik neem wat mee, maar als ik dan de prijzen zie denk ik laat maar lekker liggen.
Heb je wel eens een slot op je voordeur overwogen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
En ik bouw altijd graag een voorraadje op voordat mensen het hele ijsschap weer gaan plunderen.
Nee ik bedoel in de supermarkt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel eens een slot op je voordeur overwogen?
Ben gekke Henkie niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht je bedoelt de supermarkt. Ik had even een mental image van de halve wijk die bij Ama ijs uit de vriezer kwam trekken.
Deed ik eerder ook, maar dan moet het al twee voor de prijs van 1 zijn anders vind ik het nog te duurquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik koop die a-merk dingen allemaal in de aanbieding.
Niks mis met een kop koffiequote:Op woensdag 14 mei 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben maar weer ergens achter een kop koffie gaan zitten. Bus gaat over een uur pas.
Mensen raken helemaal opgewonden van jouw aanwezigheid.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit naast iemand die continu zit te kreunen, de hele ochtend al
Nog nooit zo blij geweest om de hele middag een meeting te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |