SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
ik heb nog wel een erwt om je financieel te steunenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
Ja waren net iets minder mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
was vast beter te doen dan op een tweede paasdag
Prijzig erwtje wel danquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog wel een erwt om je financieel te steunen
marktplaats zegt dat ie 100 euro waard is
kun je mee leren of je van adelijk bloed bentquote:
Denk dat ik dat ook wel kan uitsluiten zonder erwtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je mee leren of je van adelijk bloed bent
aan de pohi te zien... in DTSquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Waar is @:kwiwi eigenlijk? Al lang niet gezien hier
Zit jij nou ook een uurtje eerder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe de zon is acchter de wolken. Nou nog even afkoelen gaarne, dan kan ik naar bed
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
Ja het is kwart voor acht hier.quote:
Waren ze bij jou goedkoper?quote:
Ja ok dan snap ik het wel, morgen dan maar een beetje uitslapenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is kwart voor acht hier.
Maar goed ik was er al om vijf uur uit vanochtend dus ik vind het ook wel een keer een beetje mooi geweest okee
Yoo listen up, here's a storyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Essnhills
Voor San Marino doet iemand mee van Eiffel 65
IM BLUE DABABADEEE
Ik heb niet alles laten doen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ga denk ik om 22.15 vanuit bed even op mijn telefoon naar Claude kijken en dan weer uitzettenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet alles laten doen heOh daar heb je hier wel een bordje biefstuk en een colaatje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Staat de popcorn ook klaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo voor zitten...![]()
Wie?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik om 22.15 vanuit bed even op mijn telefoon naar Claude kijken en dan weer uitzetten
Claudequote:
Nee. ik ga zo kippeling in de airfryer doenquote:
Mijn zoon zegt net dat die van NL isquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet alles laten doen heJa hier zijn het 13 ramen en 2 deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik ga zo kippeling in de airfryer doen
die zingt een frans liedje voor nederlandquote:
Ja want zo is het levenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die zingt een frans liedje voor nederland
Hoezo wordt je nou weer opgezadeld met de vervangerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
Heb een afspraak gemaakt voor maandag bij xe huisarts
Hopelijk heeft die vervangend arts zich dan ingelezen en komt ie met iets beters dan
"ik ben niet bekend met dit middel dus ik wil je eerst zien"
Wat een Claudevioolquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dus niet zo gek dat het dan zooooooveel geld isquote:
Mijn normale is er blijkbaar nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo wordt je nou weer opgezadeld met de vervanger
Ik ben er inmiddels achter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En een beetje Engels.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter.
Frans? O dat klinkt wel leuk
Ik heb ook niks gezien nog. Maar ik volg wel het nieuwsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn zoon zegt net dat die van NL is
Ik heb niks gezien vantevoren dus dat wist ik niet
Ik dacht alleen de persoon die het liedje heeft geschreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Essnhills
Voor San Marino doet iemand mee van Eiffel 65
IM BLUE DABABADEEE
Nee 28k max. Maar moet nog even kijken, want heb nu voor de deuren aluminium omdat je dan vrije keuze in kleuren hebt, maar is wel gelijk 3k duurderquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dus niet zo gek dat het dan zooooooveel geld is
Volgens mij kun je niet voor zo'n hoog bedrag lenen bij het warmtefonds
Kan het ook even wat minder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt daarom al dat tuig van daar hier al heel de week lopen kutten?
Dat is wel matigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn normale is er blijkbaar niet
Maar wel balen want bij deze moet ik opeens langs. Normaal doen we dat gewoon via de mail of ze belt me. Scheelt een hoop gedoe en energie.
Nu mijn vader maar weer gevraagd of die me wil brengen..
Deuren zijn ook duurquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 28k max. Maar moet nog even kijken, want heb nu voor de deuren aluminium omdat je dan vrije keuze in kleuren hebt, maar is wel gelijk 3k duurder
Nee, de artiest is Gabry Ponte en die zat in EIffel 65quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht alleen de persoon die het liedje heeft geschreven.
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel matigMaar hopelijk luistert die dan wel naar je ipv dat die je wegwuift omdat die geen zin heeft om zich in te lezen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deuren zijn ook duur
Hoe zit dat met de kou met aluminium? Mijn aluminium schuifpui was een ijsmuur in de winter want dat ding was 1 grote koudebrug.
quote:
Misschienquote:
Is net begonnen eerste liedje moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef kree het volgende:
dik afgeleid weer met andere belangrijke dingen, Euhm songfestival was begonnen denk?
iemand samenvatting?
Zou het maar doenquote:
owh oke dan zet ik de tv nog ff aanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is net begonnen eerste liedje moet nog beginnen.
Er is ook een sc voor esf als je wil kletsen daaroverquote:
En anders gewoon je eigen huisarts eisen, tenzij die langdurig niet aanwezig is natuurlijkquote:
Ja dat staat er niet bijquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders gewoon je eigen huisarts eisen, tenzij die langdurig niet aanwezig is natuurlijk
weet ik maar ga het wss niet tot eind volgen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook een sc voor esf als je wil kletsen daarover
Moet je maandag maar even navragen danquote:
Ik ook niet hoor even tot half 10 en dan tegen 22.15 naar Nederland kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar ga het wss niet tot eind volgen toch
Sorry, ik vind dit een beetje een dromerige postquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
hele andere vraag, ik wil zo'n quiz maken zoals de tina vroeger had
dus dat je van die vreselijke vragen beantwoord en je dan als uitkomst krijgt je was meeste A dus dan ben je een dromer
ja, snap je wat ik bedoel?
maar dan online zodat de computer zegt wat je bent
maar waar vind ik een site die dat doet? ik kom alleen maar opties tegen waar een vraag leidt tot een antwoord dat waar moet zijn, niet dat ik er een waarde aan kan hangen van dit antwoord is type 1
BuzzFeed?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus dat je van die vreselijke vragen beantwoord en je dan als uitkomst krijgt je was meeste A dus dan ben je een dromer
maar waar vind ik een site die dat doet? ik kom alleen maar opties tegen waar een vraag leidt tot een antwoord dat waar moet zijn, niet dat ik er een waarde aan kan hangen van dit antwoord is type 1
ja in principe, maar wil m zelf makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
bedankt voor deze toevoegingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dit een beetje een dromerige post
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja in principe, maar wil m zelf maken
kan dat daar?Ah je hebt het al gevonden, maar kan idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is balen. Dan maar weer inpakken en ruilenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Heb een tafel bij de Ikea gekocht, was haast te groot om in de auto te krijgen, op een hele creatieve manier via de voordeuren in de kofferbak gekregenMaar denk nu toch dat die te klein is
Zal hem morgen eerst eens in elkaar zetten voordat ik conclusies ga trekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen. Dan maar weer inpakken en ruilen
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal hem morgen eerst eens in elkaar zetten voordat ik conclusies ga trekken
Waarom zou ik meten? Je kunt pas zien of die te klein is als die op zijn plek staatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.
De maten staan er toch meestal bij?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.
Ja en dan meet je het uit op de grond dan kan je alwel zien of het te kleien of te groot isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maten staan er toch meestal bij?
Weet ik niet, maar anders 'heb je tussen de x en x aantal keer antwoord 'a' dan ben je bladiebla'?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
De nieuwe is een ronde tafel en de huidige een rechthoekige, gaat me er vooral om om te zien of het visueel 'past'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maten staan er toch meestal bij?
Oehh, welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nieuwe is een ronde tafel en de huidige een rechthoekige, gaat me er vooral om om te zien of het visueel 'past'
After eight ijsjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Meneertje heeft mijn lekkage gefikst, ik heb weer water!!!!! Dat komt mooi uit want mn regenton is bijna leeg en het is droooooggg
En we hebben een rondje in zn cabrio gereden en een ijsje (after eight natuurlijk) gegeten. Dus blij
Oh was het nog oude voorraad of ontdooid geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond 'm wel van matige kwaliteiter zat één brok ijs-ijs in
Jij sloerie uit de sloppenquote:
Leuk met dat andere kleur onderstel! Rond is wel even anders ja, hopelijk staat het leukquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze https://www.ikea.com/nl/nl/p/mariedamm-tafel-wit-eiken-10515942/
Ik weet het niet maar dat is beetje meh. Er zit er hier nog eentje in de straat, moet die binnenkort ook maar even uitproberen voor een goede vergelijkingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh was het nog oude voorraad of ontdooid geweest
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Tentamenstress deed wat met m'n humeur, maar ik ben weer bij m'n positieven.
Fijn!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Tentamenstress deed wat met m'n humeur, maar ik ben weer bij m'n positieven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
Ja ook eerst maar even kijken hoe die staat en niet ook gelijk nieuwe stoelen er bij gehaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Leuk met dat andere kleur onderstel! Rond is wel even anders ja, hopelijk staat het leuk
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn!ik denk ook niet dat jij de rare in de kpd sc bent hoor
Maar ben je vanilla of moet alles naar vanille smaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Verstandig. Stoelen bij een ronde tafel vind ik wel wat lastiger dan bij een rechte. Had je al iets op het oog?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook eerst maar even kijken hoe die staat en niet ook gelijk nieuwe stoelen er bij gehaald
Zag ook nog deze staan, maar was niet helemaal overtuigd van het onderstel https://www.ikea.com/nl/n(...)acia-zwart-20593802/
Androidquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef Modus het volgende:
Waaromdeneuk werkt dit nou ineens weer niet
Iemand heeft me gebeld en ik wil dit nummer toevoegen aan contacten (Android). Klik je via dat nummer op Contact Toevoegen dan komt er een vraag 'geef aan waar u uw contacten op wil slaan', zonder dat ik daar ook maar iets kan kiezen (dat zou dan Apparaat/Telefoon of Google moeten zijn). En verder dan dat scherm kom ik niet ???
Ook als ik via Contacten gewoon een nieuwe wil invoeren op foon loopt op dezelfde manier vast ??
iOSquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Android![]()
Nee geen idee, klinkt ehh vervelend
Ja vooral die uitstekende stukjes aan de zijkant van de poten deden me twijfelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verstandig. Stoelen bij een ronde tafel vind ik wel wat lastiger dan bij een rechte. Had je al iets op het oog?
Hmmm nee, het heeft iets aparts. Misschien dat het irl minder apart overkomt
Bedanktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Android![]()
Nee geen idee, klinkt ehh vervelend
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn!ik denk ook niet dat jij de rare in de kpd sc bent hoor
Nou ja. Hold your reservations. Ik heb nog niet alles gedeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Ik ben er de laatste tijd wat maf en soms vaak over aan het posten. Ik probeer het voor mezelf normaler te maken om over dat soort dingen te praten, maar het gaat nog wat moeizaam.🐙
Toen ik crew was, had ik automatisch toegang, keek er soms, maar is niet echt mijn dingquote:
Alles buiten de meestal vrij normale SC is wel redelijk dood moet ik bekennen. Maar 95%% van mijn Fokervaring is de SC's tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik crew was, had ik automatisch toegang, keek er soms, maar is niet echt mijn ding
Ja Fok is echt heel veel sc.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles buiten de meestal vrij normale SC is wel redelijk dood moet ik bekennen. Maar 95%% van mijn Fokervaring is de SC's tegenwoordig.
Oh ik hoef niets te kiezen, staat standaard op telefoon blijkbaar en kan in de linkerbovenhoek wel kiezen voor samsung-account, google of op sim-kaart opslaan. Goed om te weten wel, als ik straks naar een ander toestel overga moet ik dus controleren of de contacten van het toestel ook overgezet worden. Maar ik kan wel zonder problemen nieuwe contacten opslaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef Modus het volgende:
Waaromdeneuk werkt dit nou ineens weer niet
Iemand heeft me gebeld en ik wil dit nummer toevoegen aan contacten (Android). Klik je via dat nummer op Contact Toevoegen dan komt er een vraag 'geef aan waar u uw contacten op wil slaan', zonder dat ik daar ook maar iets kan kiezen (dat zou dan Apparaat/Telefoon of Google moeten zijn). En verder dan dat scherm kom ik niet ???
Ook als ik via Contacten gewoon een nieuwe wil invoeren op foon loopt op dezelfde manier vast ??
Vroeger kwam ik nog best wel in thematopics. Vleesetende plantjes. Anime. Vinyl. Etc. Maar veel gebeurt er niet meer, en een hoop mensen met wie ik daar leuk over en weer had zijn weg.quote:
Nu bespreken we gewoon alle eigenaardigheden hier centraalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik nog best wel in thematopics. Vleesetende plantjes. Anime. Vinyl. Etc. Maar veel gebeurt er niet meer, en een hoop mensen met wie ik daar leuk over en weer had zijn weg.
Ja die zijn apart ja, zonder zou het meteen heel anders zijn. Maar beetje apart is ook wel ikeaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral die uitstekende stukjes aan de zijkant van de poten deden me twijfelenMaar wil denk deze stoelen, nog even kijken welke kleur https://www.ikea.com/nl/n(...)en-00593596/#content
Dat is wel jammer hequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik nog best wel in thematopics. Vleesetende plantjes. Anime. Vinyl. Etc. Maar veel gebeurt er niet meer, en een hoop mensen met wie ik daar leuk over en weer had zijn weg.
Ja zoiets zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik hoef niets te kiezen, staat standaard op telefoon blijkbaar en kan in de linkerbovenhoek wel kiezen voor samsung-account, google of op sim-kaart opslaan. Goed om te weten wel, als ik straks naar een ander toestel overga moet ik dus controleren of de contacten van het toestel ook overgezet worden. Maar ik kan wel zonder problemen nieuwe contacten opslaan.
Ik heb laatst mijn toegang laten verwijderen want ik hoef dat eigenlijk niet te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik crew was, had ik automatisch toegang, keek er soms, maar is niet echt mijn ding
Oh, dan moet je uitzoeken hoe je je telefoon laat synchroniseren met google denk ik? Alle instellingen afgaan dan maar, in je telefoon en in je google-accountquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zoiets zou het moeten zijn.
Maar ik zag in mijn foon ook ergens iets dat er een probleem zou zijn met synchroniseren ofzo.
Op mijn PC ingelogd onder de betreffende gmail kon ik het wel gewoon toevoegen, alleen komt ie dan op mijn foon niet in de lijst
Al gezocht maar ik zie niks raars. Als ik syncen aan zet wordt alles meteen gesynct behalve Contacten en Agenda en Nieuws. Eehhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan moet je uitzoeken hoe je je telefoon laat synchroniseren met google denk ik? Alle instellingen afgaan dan maar, in je telefoon en in je google-account
Of misschien weet ChatGPT het
We zijn zelf de eigenaardigheden, omdat we nog op een ouderwets forum posten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu bespreken we gewoon alle eigenaardigheden hier centraal
Uhuh. Ik had ook nog gekeken of er een analoog fotografietopic was. Er was geloof ik wel iets van een relevante reeks, maar het was allemaal al jaren verlaten, en ik weet niet meer of het topic gereekst was of dat ik de laatste niet kon vinden oid. Zoiets was het.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die zijn apart ja, zonder zou het meteen heel anders zijn. Maar beetje apart is ook wel ikea
Leuke stoelenwel netjes eten he
[..]
Dat is wel jammer he
ok mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou tijd voor bedje
NL naar de finale en België niet
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou tijd voor bedje
NL naar de finale en België niet
Waarheen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:48 schreef Karzai het volgende:
tis lekker weer hier, ga je meteen verhuizen, bitterbal?
Vaak als er een binnenkomt volgen er snel meerquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Druk hier op de vroege ochtend!
Ben altijd wel vroeg wakker, maar ga nog 3ven terug naar bed. Laatste dag vakantie. Straks even naar het strandquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Druk hier op de vroege ochtend!
O lekker strand, ben je op vakantie of woon je dicht bij het strand?quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben altijd wel vroeg wakker, maar ga nog 3ven terug naar bed. Laatste dag vakantie. Straks even naar het strand
Het strand is een half uurtje rijden vanaf amsterdamquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker strand, ben je op vakantie of woon je dicht bij het strand?
O lekker wat een genot om zo dicht bij de zee te wonen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het strand is een half uurtje rijden vanaf amsterdam
Ik kom er eigenlijk zelden, hooguit 3 keer per jaarquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker wat een genot om zo dicht bij de zee te wonen.
Dat is vaak zo. Ik heb op de veluwe gewoond, maar kwam nooit in de natuur daar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk zelden, hooguit 3 keer per jaar
Ja das pas in 2026 klaar. Is nieuwbouw projectquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders gekocht had?
Komt dat erbij in je vastgoedportefeuille? Of gaat ie penthouse in Rotterdam in de verkoop?quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das pas in 2026 klaar. Is nieuwbouw project
Gelukkig woon je er wat dichterbij dan voorheenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou lekker voor Jan Lul naar kantoor Rotterdam gereden vandaag. Ze waren vergeten te melden dat het nog steeds dicht was vanwege lekkage. Dus nu maar thuiswerken.
Ja en geen files terug. Dat scheelde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gelukkig woon je er wat dichterbij dan voorheen
Niet eens naar mij gezwaaid?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou lekker voor Jan Lul naar kantoor Rotterdam gereden vandaag. Ze waren vergeten te melden dat het nog steeds dicht was vanwege lekkage. Dus nu maar thuiswerken.
Het is geen penthouse….. maar 20 mei komt er een Makelaar. Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt dat erbij in je vastgoedportefeuille? Of gaat ie penthouse in Rotterdam in de verkoop?
Honderd miljoen miljard euro!quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is geen penthouse….. maar 20 mei komt er een Makelaar. Ben benieuwd
Tuurlijk welquote:
Hey man!quote:
Hee! Hoe ist daar? Al een beetje gesetteld?quote:
Ja, inmiddels al een heel eindquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee! Hoe ist daar? Al een beetje gesetteld?
Beter manquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, inmiddels al een heel eindMoeten nog wat kleine dingen gedaan worden maar we wonen er heerlijk
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Beter man
Kleine dingen blijf je houden, een huis is immers nooit af
Ik zou toch denken dat deuren bij jou juist wat langer moeten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.
Blijf je houden, zo wil ik de zolder nog afscheiden, ons huis is nu helemaal open met trap in woonkamer dus alle warmte gaat naar zolder waar we een half geveldak hebben dus ook nog eens 4-5 meter hoog. Vloerverwarming beneden heeft zo precies geen nutquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.
Ze schrapen over de plintenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat deuren bij jou juist wat langer moeten.
Oh ja, de zolder wordt mijn mancavequote:Op woensdag 14 mei 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Blijf je houden, zo wil ik de zolder nog afscheiden, ons huis is nu helemaal open met trap in woonkamer dus alle warmte gaat naar zolder waar we een half geveldak hebben dus ook nog eens 4-5 meter hoog. Vloerverwarming beneden heeft zo precies geen nut
Ja hallo.quote:
Hehe, nice! Ik had een mancave maar daar ligt mijn kind nu in te slapen. Dus op termijn komen er nog 2 kamer op zolder; mancave en de girlsroom voor de kleine als ze wat minder klein is. Kan ze mooi met vriendinnen chillenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze schrapen over de plinten
[..]
Oh ja, de zolder wordt mijn mancaveDie moet nog (verder) ingericht worden
Bij ons is het netjes afgescheiden qua ruimtes. Scheelt wel een hoop.
[..]
Ja hallo.
quote:Top 100 van dinsdag 13 mei 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 380 JustinK
02. 281 Ama
03. 234 Redefine
Precies, zoals het hoortquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hehe, nice! Ik had een mancave maar daar ligt mijn kind nu in te slapen. Dus op termijn komen er nog 2 kamer op zolder; mancave en de girlsroom voor de kleine als ze wat minder klein is. Kan ze mooi met vriendinnen chillen
Die Justin is dan ook groot fan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
Aan de dagcijfers te zien kan je ook wel weer zien dat het songfestival was gister haha.
[..]
Volgens mij zit die in DTS want die staat bijna altijd bovenaan.quote:
Klinkt als een realistisch bedrag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALS ik dat er voor krijg koop ik voor jou een huis
je moet de kuur wel afmakenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Ik zal echt blij zijn als ik van die antibiotica af ben.
Niet als ik in overleg eerder mag stoppen. Je moet alleen nooit zelf stoppen zonder overleg met je arts.quote:
Ja gelukkig wel. Lief dat je vraagtquote:
Lekker is dat dan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Snap ik vraagt nogal wat van je lijf altijdquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Ik zal echt blij zijn als ik van die antibiotica af ben.
Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik vraagt nogal wat van je lijf altijd
Ik hoop met je mee dat je er snel mee mag stoppen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.
Was ook een grapje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zit die in DTS want die staat bijna altijd bovenaan.
Nou persoonlijk denk ik dat nog een maand echt zwaar overdreven is en dat denkt Thuiszorg ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat je er snel mee mag stoppen.
Wel gewoon netjes de kuur afmaken, anders heb je het straks voor niets gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.
Ook kwa posten scoorde het ESF een eerste plaats gisteren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
Aan de dagcijfers te zien kan je ook wel weer zien dat het songfestival was gister haha.
[..]
Ja ik zit er sowieso nog wel even aan tot ik die controle heb.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gewoon netjes de kuur afmaken, anders heb je het straks voor niets gedaan
Afwachten wat de dokter zegtquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou persoonlijk denk ik dat nog een maand echt zwaar overdreven is en dat denkt Thuiszorg ook.
Preciesquote:
Alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Preciesmaar ik heb mijn vrijwilligerswerk ook weer opgepakt sinds gisteren in overleg met de arts en dat is ook al veel sneller dan verwacht.
Lekker genieten op het strand, have funquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik zet de wasmachine aan en ga vamos a la playa
Oh, lekker is dat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik moet de 25ste eindelijk van Rotterdam naar Den Bosch maar de treinen rijden niet
Oh oh oh oh ohhhhquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik zet de wasmachine aan en ga vamos a la playa
Ja, iedereen zit eldersquote:
Heb je het niet meer in de handquote:
Alles is destijds blijkbaar allemaal tegelijk gebouwd en heeft nu onderhoud nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat.![]()
Ik weet en begrijp dat ze het onderhoud het liefst in het weekend doen. Maar ik heb het idee dat het de laatste paar jaar wel erg vaak is. Alsof ze een achterstand in onderhoud hebben of zo
Laat naar bed en vroeg opstaan...quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit elders
[..]
Heb je het niet meer in de hand
Maar begrijpen ze het ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bel de krant!
De klant snapt iets.
Ja maar ik gebruik al gewoon weinig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
dudje klaagt dat sinds mijn intrek het stroomgebruik omhoog is gegaan
als in
meer dan verdubbelt
maar hij krijgt er zo veel voor terugquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
ik alleen als ik op vakantie benquote:
ik heb deze maand al wel meerdere keren rendang gemaakt dus jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij krijgt er zo veel voor terug
mijn mooie regenboogkleurige computerkast die ik het liefst niet uitzet als ik iets anders ga doen en dan gerust de hele nacht doordraaitquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je ook wat de grootste boosdoener is?
Een extra hoge rekening onder anderequote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij krijgt er zo veel voor terug
Ah, yes. Makes sense.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn mooie regenboogkleurige computerkast die ik het liefst niet uitzet als ik iets anders ga doen en dan gerust de hele nacht doordraait
Tssk tssk.quote:eigenlijk is dudje dus een lgbtq+ hater op mijn regenboogkast
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.
computer mollesteren en een laptop gevenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.
ik heb 3 laptops...quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
computer mollesteren en een laptop geven
niet overdrijven. 1 gebruiken is genoegquote:
Ik heb dat oprecht ooit overwogenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zonnepaneel aan het balkon hangen een optie?
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapelquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet overdrijven. 1 gebruiken is genoeg
hmmz....ik denk dat je een hometrainer aan moet schaffen en die aansluiten op het energienet om stroom terug te leveren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapel
Ik heb een laptop voor school en dingen. En een oude met touchscreen en tekenpen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapel
Misschien moest ze naar de wcquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
HR mevrouw was een keer wel binnen 20 minuten klaar met lullen, het is een wonder
we hebben een lopende band maar die vraagt meer stroom ipv gevenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmz....ik denk dat je een hometrainer aan moet schaffen en die aansluiten op het energienet om stroom terug te leveren.
ik heb nog vhs banden die gedigitaliseerd moeten wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een laptop voor school en dingen. En een oude met touchscreen en tekenpen.
Ik heb ergens ook nog een verhuisdoos/laptopkerkhof met drie laptops die dood waren en ik nog eens zou leeghalen voor ik ze wegpleur. Ooit. Oeps.
Any day now.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog vhs banden die gedigitaliseerd moeten worden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zonnepaneel aan het balkon hangen een optie?
vakantie voor de hond genomen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3,5 week werken en dan weer vakantie
De laatste 20 jaar al ongeveerquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat.![]()
Ik weet en begrijp dat ze het onderhoud het liefst in het weekend doen. Maar ik heb het idee dat het de laatste paar jaar wel erg vaak is. Alsof ze een achterstand in onderhoud hebben of zo
slim, is fijn als ze kunnen wennenquote:
2quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
slim, is fijn als ze kunnen wennen
weekje opgenomen?
oh netjes netjesquote:
Kan jij niet beter naar je hond verhuizen dan andersom?quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gewoon jaloers nu
[ afbeelding ]
Ja daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan jij niet beter naar je hond verhuizen dan andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
Ik heb eerst wel genoeg ijs denk ik.nee, je hebt niet genoeg vriezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Ik heb eerst wel genoeg ijs denk ik.Er kan denk ik nog wel wat bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Op zich vond ik zelf een la vol wel voldoende.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, je hebt niet genoeg vriezer
Maar ik moet ook nog ruimte overhouden voor andere diepvriesmeuk.quote:
Zoals meer ijsjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet ook nog ruimte overhouden voor andere diepvriesmeuk.
Ik heb eerst wel genoeg ijs denk ik.Daar kan je wel even mee doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Gewoon zeggen dat je remote gaat werken. Niet zeggen vanaf waar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat mijn baas het oke vindt als ik vanuit Portugal ga werken?
Ik ook niet momenteel. Steeds denk ik neem wat mee, maar als ik dan de prijzen zie denk ik laat maar lekker liggen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zeg dit terwijl ik zelf geen ijs in huis heb. Dus.
Oh ik koop die a-merk dingen allemaal in de aanbieding.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet momenteel. Steeds denk ik neem wat mee, maar als ik dan de prijzen zie denk ik laat maar lekker liggen.
Heb je wel eens een slot op je voordeur overwogen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
En ik bouw altijd graag een voorraadje op voordat mensen het hele ijsschap weer gaan plunderen.
Nee ik bedoel in de supermarkt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel eens een slot op je voordeur overwogen?
Ben gekke Henkie niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht je bedoelt de supermarkt. Ik had even een mental image van de halve wijk die bij Ama ijs uit de vriezer kwam trekken.
Deed ik eerder ook, maar dan moet het al twee voor de prijs van 1 zijn anders vind ik het nog te duurquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik koop die a-merk dingen allemaal in de aanbieding.
Niks mis met een kop koffiequote:Op woensdag 14 mei 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben maar weer ergens achter een kop koffie gaan zitten. Bus gaat over een uur pas.
Mensen raken helemaal opgewonden van jouw aanwezigheid.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit naast iemand die continu zit te kreunen, de hele ochtend al
Nog nooit zo blij geweest om de hele middag een meeting te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |