Beter manquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, inmiddels al een heel eindMoeten nog wat kleine dingen gedaan worden maar we wonen er heerlijk
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Beter man
Kleine dingen blijf je houden, een huis is immers nooit af
Ik zou toch denken dat deuren bij jou juist wat langer moeten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.
Blijf je houden, zo wil ik de zolder nog afscheiden, ons huis is nu helemaal open met trap in woonkamer dus alle warmte gaat naar zolder waar we een half geveldak hebben dus ook nog eens 4-5 meter hoog. Vloerverwarming beneden heeft zo precies geen nutquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.
Ze schrapen over de plintenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat deuren bij jou juist wat langer moeten.
Oh ja, de zolder wordt mijn mancavequote:Op woensdag 14 mei 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Blijf je houden, zo wil ik de zolder nog afscheiden, ons huis is nu helemaal open met trap in woonkamer dus alle warmte gaat naar zolder waar we een half geveldak hebben dus ook nog eens 4-5 meter hoog. Vloerverwarming beneden heeft zo precies geen nut
Ja hallo.quote:
Hehe, nice! Ik had een mancave maar daar ligt mijn kind nu in te slapen. Dus op termijn komen er nog 2 kamer op zolder; mancave en de girlsroom voor de kleine als ze wat minder klein is. Kan ze mooi met vriendinnen chillenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze schrapen over de plinten
[..]
Oh ja, de zolder wordt mijn mancaveDie moet nog (verder) ingericht worden
Bij ons is het netjes afgescheiden qua ruimtes. Scheelt wel een hoop.
[..]
Ja hallo.
quote:Top 100 van dinsdag 13 mei 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 380 JustinK
02. 281 Ama
03. 234 Redefine
Precies, zoals het hoortquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hehe, nice! Ik had een mancave maar daar ligt mijn kind nu in te slapen. Dus op termijn komen er nog 2 kamer op zolder; mancave en de girlsroom voor de kleine als ze wat minder klein is. Kan ze mooi met vriendinnen chillen
Die Justin is dan ook groot fan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
Aan de dagcijfers te zien kan je ook wel weer zien dat het songfestival was gister haha.
[..]
Volgens mij zit die in DTS want die staat bijna altijd bovenaan.quote:
Klinkt als een realistisch bedrag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALS ik dat er voor krijg koop ik voor jou een huis
je moet de kuur wel afmakenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Ik zal echt blij zijn als ik van die antibiotica af ben.
Niet als ik in overleg eerder mag stoppen. Je moet alleen nooit zelf stoppen zonder overleg met je arts.quote:
Ja gelukkig wel. Lief dat je vraagtquote:
Lekker is dat dan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou lekker voor Jan Lul naar kantoor Rotterdam gereden vandaag. Ze waren vergeten te melden dat het nog steeds dicht was vanwege lekkage. Dus nu maar thuiswerken.
Snap ik vraagt nogal wat van je lijf altijdquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Ik zal echt blij zijn als ik van die antibiotica af ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |