Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik vraagt nogal wat van je lijf altijd
Ik hoop met je mee dat je er snel mee mag stoppen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.
Was ook een grapje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zit die in DTS want die staat bijna altijd bovenaan.
Nou persoonlijk denk ik dat nog een maand echt zwaar overdreven is en dat denkt Thuiszorg ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat je er snel mee mag stoppen.
Wel gewoon netjes de kuur afmaken, anders heb je het straks voor niets gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.
Ook kwa posten scoorde het ESF een eerste plaats gisteren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
Aan de dagcijfers te zien kan je ook wel weer zien dat het songfestival was gister haha.
[..]
Ja ik zit er sowieso nog wel even aan tot ik die controle heb.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gewoon netjes de kuur afmaken, anders heb je het straks voor niets gedaan
Afwachten wat de dokter zegtquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou persoonlijk denk ik dat nog een maand echt zwaar overdreven is en dat denkt Thuiszorg ook.
Preciesquote:
Alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Preciesmaar ik heb mijn vrijwilligerswerk ook weer opgepakt sinds gisteren in overleg met de arts en dat is ook al veel sneller dan verwacht.
Lekker genieten op het strand, have funquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik zet de wasmachine aan en ga vamos a la playa
Oh, lekker is dat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik moet de 25ste eindelijk van Rotterdam naar Den Bosch maar de treinen rijden niet
Oh oh oh oh ohhhhquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik zet de wasmachine aan en ga vamos a la playa
Ja, iedereen zit eldersquote:
Heb je het niet meer in de handquote:
Alles is destijds blijkbaar allemaal tegelijk gebouwd en heeft nu onderhoud nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat.![]()
Ik weet en begrijp dat ze het onderhoud het liefst in het weekend doen. Maar ik heb het idee dat het de laatste paar jaar wel erg vaak is. Alsof ze een achterstand in onderhoud hebben of zo
Laat naar bed en vroeg opstaan...quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit elders
[..]
Heb je het niet meer in de hand
Maar begrijpen ze het ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bel de krant!
De klant snapt iets.
Ja maar ik gebruik al gewoon weinig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
dudje klaagt dat sinds mijn intrek het stroomgebruik omhoog is gegaan
als in
meer dan verdubbelt
maar hij krijgt er zo veel voor terugquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
ik alleen als ik op vakantie benquote:
ik heb deze maand al wel meerdere keren rendang gemaakt dus jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij krijgt er zo veel voor terug
mijn mooie regenboogkleurige computerkast die ik het liefst niet uitzet als ik iets anders ga doen en dan gerust de hele nacht doordraaitquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je ook wat de grootste boosdoener is?
Een extra hoge rekening onder anderequote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij krijgt er zo veel voor terug
Ah, yes. Makes sense.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn mooie regenboogkleurige computerkast die ik het liefst niet uitzet als ik iets anders ga doen en dan gerust de hele nacht doordraait
Tssk tssk.quote:eigenlijk is dudje dus een lgbtq+ hater op mijn regenboogkast
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.
computer mollesteren en een laptop gevenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.
ik heb 3 laptops...quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
computer mollesteren en een laptop geven
niet overdrijven. 1 gebruiken is genoegquote:
Ik heb dat oprecht ooit overwogenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zonnepaneel aan het balkon hangen een optie?
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapelquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet overdrijven. 1 gebruiken is genoeg
hmmz....ik denk dat je een hometrainer aan moet schaffen en die aansluiten op het energienet om stroom terug te leveren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |