Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik vraagt nogal wat van je lijf altijd
Ik hoop met je mee dat je er snel mee mag stoppen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.
Was ook een grapje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zit die in DTS want die staat bijna altijd bovenaan.
Nou persoonlijk denk ik dat nog een maand echt zwaar overdreven is en dat denkt Thuiszorg ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat je er snel mee mag stoppen.
Wel gewoon netjes de kuur afmaken, anders heb je het straks voor niets gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral 's ochtends is met de eerste dosering het eerste uur wel even afwachten of het goed valt nu.
Ook kwa posten scoorde het ESF een eerste plaats gisteren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
Aan de dagcijfers te zien kan je ook wel weer zien dat het songfestival was gister haha.
[..]
Ja ik zit er sowieso nog wel even aan tot ik die controle heb.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gewoon netjes de kuur afmaken, anders heb je het straks voor niets gedaan
Afwachten wat de dokter zegtquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou persoonlijk denk ik dat nog een maand echt zwaar overdreven is en dat denkt Thuiszorg ook.
Preciesquote:
Alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Preciesmaar ik heb mijn vrijwilligerswerk ook weer opgepakt sinds gisteren in overleg met de arts en dat is ook al veel sneller dan verwacht.
Lekker genieten op het strand, have funquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik zet de wasmachine aan en ga vamos a la playa
Oh, lekker is dat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik moet de 25ste eindelijk van Rotterdam naar Den Bosch maar de treinen rijden niet
Oh oh oh oh ohhhhquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik zet de wasmachine aan en ga vamos a la playa
Ja, iedereen zit eldersquote:
Heb je het niet meer in de handquote:
Alles is destijds blijkbaar allemaal tegelijk gebouwd en heeft nu onderhoud nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat.![]()
Ik weet en begrijp dat ze het onderhoud het liefst in het weekend doen. Maar ik heb het idee dat het de laatste paar jaar wel erg vaak is. Alsof ze een achterstand in onderhoud hebben of zo
Laat naar bed en vroeg opstaan...quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit elders
[..]
Heb je het niet meer in de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |