Maar begrijpen ze het ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bel de krant!
De klant snapt iets.
Ja maar ik gebruik al gewoon weinig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
dudje klaagt dat sinds mijn intrek het stroomgebruik omhoog is gegaan
als in
meer dan verdubbelt
maar hij krijgt er zo veel voor terugquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
ik heb deze maand al wel meerdere keren rendang gemaakt dus jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij krijgt er zo veel voor terug
mijn mooie regenboogkleurige computerkast die ik het liefst niet uitzet als ik iets anders ga doen en dan gerust de hele nacht doordraaitquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je ook wat de grootste boosdoener is?
Een extra hoge rekening onder anderequote:Op woensdag 14 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij krijgt er zo veel voor terug
Ah, yes. Makes sense.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn mooie regenboogkleurige computerkast die ik het liefst niet uitzet als ik iets anders ga doen en dan gerust de hele nacht doordraait
Tssk tssk.quote:eigenlijk is dudje dus een lgbtq+ hater op mijn regenboogkast
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wel
als in
meer dan verdubbelt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.
computer mollesteren en een laptop gevenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet dud wat er moet gebeuren als-ie het gebruik weer normaal wil hebben.
ik heb 3 laptops...quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
computer mollesteren en een laptop geven
niet overdrijven. 1 gebruiken is genoegquote:
Ik heb dat oprecht ooit overwogenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zonnepaneel aan het balkon hangen een optie?
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapelquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet overdrijven. 1 gebruiken is genoeg
hmmz....ik denk dat je een hometrainer aan moet schaffen en die aansluiten op het energienet om stroom terug te leveren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |