SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
ik heb nog wel een erwt om je financieel te steunenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
Ja waren net iets minder mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
was vast beter te doen dan op een tweede paasdag
Prijzig erwtje wel danquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog wel een erwt om je financieel te steunen
marktplaats zegt dat ie 100 euro waard is
kun je mee leren of je van adelijk bloed bentquote:
Denk dat ik dat ook wel kan uitsluiten zonder erwtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je mee leren of je van adelijk bloed bent
aan de pohi te zien... in DTSquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Waar is @:kwiwi eigenlijk? Al lang niet gezien hier
Zit jij nou ook een uurtje eerder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe de zon is acchter de wolken. Nou nog even afkoelen gaarne, dan kan ik naar bed
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
Ja het is kwart voor acht hier.quote:
Waren ze bij jou goedkoper?quote:
Ja ok dan snap ik het wel, morgen dan maar een beetje uitslapenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is kwart voor acht hier.
Maar goed ik was er al om vijf uur uit vanochtend dus ik vind het ook wel een keer een beetje mooi geweest okee
Yoo listen up, here's a storyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Essnhills
Voor San Marino doet iemand mee van Eiffel 65
IM BLUE DABABADEEE
Ik heb niet alles laten doen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ga denk ik om 22.15 vanuit bed even op mijn telefoon naar Claude kijken en dan weer uitzettenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet alles laten doen heOh daar heb je hier wel een bordje biefstuk en een colaatje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Staat de popcorn ook klaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo voor zitten...![]()
Wie?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik om 22.15 vanuit bed even op mijn telefoon naar Claude kijken en dan weer uitzetten
Claudequote:
Nee. ik ga zo kippeling in de airfryer doenquote:
Mijn zoon zegt net dat die van NL isquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet alles laten doen heJa hier zijn het 13 ramen en 2 deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik ga zo kippeling in de airfryer doen
die zingt een frans liedje voor nederlandquote:
Ja want zo is het levenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die zingt een frans liedje voor nederland
Hoezo wordt je nou weer opgezadeld met de vervangerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
Heb een afspraak gemaakt voor maandag bij xe huisarts
Hopelijk heeft die vervangend arts zich dan ingelezen en komt ie met iets beters dan
"ik ben niet bekend met dit middel dus ik wil je eerst zien"
Wat een Claudevioolquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dus niet zo gek dat het dan zooooooveel geld isquote:
Mijn normale is er blijkbaar nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo wordt je nou weer opgezadeld met de vervanger
Ik ben er inmiddels achter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En een beetje Engels.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter.
Frans? O dat klinkt wel leuk
Ik heb ook niks gezien nog. Maar ik volg wel het nieuwsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn zoon zegt net dat die van NL is
Ik heb niks gezien vantevoren dus dat wist ik niet
Ik dacht alleen de persoon die het liedje heeft geschreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Essnhills
Voor San Marino doet iemand mee van Eiffel 65
IM BLUE DABABADEEE
Nee 28k max. Maar moet nog even kijken, want heb nu voor de deuren aluminium omdat je dan vrije keuze in kleuren hebt, maar is wel gelijk 3k duurderquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dus niet zo gek dat het dan zooooooveel geld is
Volgens mij kun je niet voor zo'n hoog bedrag lenen bij het warmtefonds
Kan het ook even wat minder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt daarom al dat tuig van daar hier al heel de week lopen kutten?
Dat is wel matigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn normale is er blijkbaar niet
Maar wel balen want bij deze moet ik opeens langs. Normaal doen we dat gewoon via de mail of ze belt me. Scheelt een hoop gedoe en energie.
Nu mijn vader maar weer gevraagd of die me wil brengen..
Deuren zijn ook duurquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 28k max. Maar moet nog even kijken, want heb nu voor de deuren aluminium omdat je dan vrije keuze in kleuren hebt, maar is wel gelijk 3k duurder
Nee, de artiest is Gabry Ponte en die zat in EIffel 65quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht alleen de persoon die het liedje heeft geschreven.
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel matigMaar hopelijk luistert die dan wel naar je ipv dat die je wegwuift omdat die geen zin heeft om zich in te lezen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deuren zijn ook duur
Hoe zit dat met de kou met aluminium? Mijn aluminium schuifpui was een ijsmuur in de winter want dat ding was 1 grote koudebrug.
quote:
Misschienquote:
Is net begonnen eerste liedje moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef kree het volgende:
dik afgeleid weer met andere belangrijke dingen, Euhm songfestival was begonnen denk?
iemand samenvatting?
Zou het maar doenquote:
owh oke dan zet ik de tv nog ff aanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is net begonnen eerste liedje moet nog beginnen.
Er is ook een sc voor esf als je wil kletsen daaroverquote:
En anders gewoon je eigen huisarts eisen, tenzij die langdurig niet aanwezig is natuurlijkquote:
Ja dat staat er niet bijquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders gewoon je eigen huisarts eisen, tenzij die langdurig niet aanwezig is natuurlijk
weet ik maar ga het wss niet tot eind volgen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook een sc voor esf als je wil kletsen daarover
Moet je maandag maar even navragen danquote:
Ik ook niet hoor even tot half 10 en dan tegen 22.15 naar Nederland kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar ga het wss niet tot eind volgen toch
Sorry, ik vind dit een beetje een dromerige postquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
hele andere vraag, ik wil zo'n quiz maken zoals de tina vroeger had
dus dat je van die vreselijke vragen beantwoord en je dan als uitkomst krijgt je was meeste A dus dan ben je een dromer
ja, snap je wat ik bedoel?
maar dan online zodat de computer zegt wat je bent
maar waar vind ik een site die dat doet? ik kom alleen maar opties tegen waar een vraag leidt tot een antwoord dat waar moet zijn, niet dat ik er een waarde aan kan hangen van dit antwoord is type 1
BuzzFeed?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus dat je van die vreselijke vragen beantwoord en je dan als uitkomst krijgt je was meeste A dus dan ben je een dromer
maar waar vind ik een site die dat doet? ik kom alleen maar opties tegen waar een vraag leidt tot een antwoord dat waar moet zijn, niet dat ik er een waarde aan kan hangen van dit antwoord is type 1
ja in principe, maar wil m zelf makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
bedankt voor deze toevoegingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dit een beetje een dromerige post
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja in principe, maar wil m zelf maken
kan dat daar?Ah je hebt het al gevonden, maar kan idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is balen. Dan maar weer inpakken en ruilenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Heb een tafel bij de Ikea gekocht, was haast te groot om in de auto te krijgen, op een hele creatieve manier via de voordeuren in de kofferbak gekregenMaar denk nu toch dat die te klein is
Zal hem morgen eerst eens in elkaar zetten voordat ik conclusies ga trekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen. Dan maar weer inpakken en ruilen
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal hem morgen eerst eens in elkaar zetten voordat ik conclusies ga trekken
Waarom zou ik meten? Je kunt pas zien of die te klein is als die op zijn plek staatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.
De maten staan er toch meestal bij?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.
Ja en dan meet je het uit op de grond dan kan je alwel zien of het te kleien of te groot isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maten staan er toch meestal bij?
Weet ik niet, maar anders 'heb je tussen de x en x aantal keer antwoord 'a' dan ben je bladiebla'?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
De nieuwe is een ronde tafel en de huidige een rechthoekige, gaat me er vooral om om te zien of het visueel 'past'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maten staan er toch meestal bij?
Oehh, welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nieuwe is een ronde tafel en de huidige een rechthoekige, gaat me er vooral om om te zien of het visueel 'past'
After eight ijsjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Meneertje heeft mijn lekkage gefikst, ik heb weer water!!!!! Dat komt mooi uit want mn regenton is bijna leeg en het is droooooggg
En we hebben een rondje in zn cabrio gereden en een ijsje (after eight natuurlijk) gegeten. Dus blij
Oh was het nog oude voorraad of ontdooid geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond 'm wel van matige kwaliteiter zat één brok ijs-ijs in
Jij sloerie uit de sloppenquote:
Leuk met dat andere kleur onderstel! Rond is wel even anders ja, hopelijk staat het leukquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze https://www.ikea.com/nl/nl/p/mariedamm-tafel-wit-eiken-10515942/
Ik weet het niet maar dat is beetje meh. Er zit er hier nog eentje in de straat, moet die binnenkort ook maar even uitproberen voor een goede vergelijkingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh was het nog oude voorraad of ontdooid geweest
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Tentamenstress deed wat met m'n humeur, maar ik ben weer bij m'n positieven.
Fijn!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Tentamenstress deed wat met m'n humeur, maar ik ben weer bij m'n positieven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Ja ook eerst maar even kijken hoe die staat en niet ook gelijk nieuwe stoelen er bij gehaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Leuk met dat andere kleur onderstel! Rond is wel even anders ja, hopelijk staat het leuk
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn!ik denk ook niet dat jij de rare in de kpd sc bent hoor
Maar ben je vanilla of moet alles naar vanille smaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Verstandig. Stoelen bij een ronde tafel vind ik wel wat lastiger dan bij een rechte. Had je al iets op het oog?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook eerst maar even kijken hoe die staat en niet ook gelijk nieuwe stoelen er bij gehaald
Zag ook nog deze staan, maar was niet helemaal overtuigd van het onderstel https://www.ikea.com/nl/n(...)acia-zwart-20593802/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |