SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
ik heb nog wel een erwt om je financieel te steunenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
Ja waren net iets minder mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
was vast beter te doen dan op een tweede paasdag
Prijzig erwtje wel danquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog wel een erwt om je financieel te steunen
marktplaats zegt dat ie 100 euro waard is
kun je mee leren of je van adelijk bloed bentquote:
Denk dat ik dat ook wel kan uitsluiten zonder erwtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je mee leren of je van adelijk bloed bent
aan de pohi te zien... in DTSquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Waar is @:kwiwi eigenlijk? Al lang niet gezien hier
Zit jij nou ook een uurtje eerder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe de zon is acchter de wolken. Nou nog even afkoelen gaarne, dan kan ik naar bed
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
Ja het is kwart voor acht hier.quote:
Waren ze bij jou goedkoper?quote:
Ja ok dan snap ik het wel, morgen dan maar een beetje uitslapenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is kwart voor acht hier.
Maar goed ik was er al om vijf uur uit vanochtend dus ik vind het ook wel een keer een beetje mooi geweest okee
Yoo listen up, here's a storyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Essnhills
Voor San Marino doet iemand mee van Eiffel 65
IM BLUE DABABADEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |