quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef Fogel het volgende:
Ken je de scetch waar een groep Indische mensen iets probeert te bestellen in een Brits restaurant en opscheppen over hoe 'bland' eten ze aankunnen?
Geld moet rollenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga die fiets NU bestellen want hij is in de aanbieding bij een winkel (400 euro korting loltjes) maar dat hebben natuurlijk meer mensen gezien
Gisteren had ik een proefrit gedaan, dat voelt altijd zo stom 'haha ja bedankt voor je service, ik ga hem hier niet kopen'
1,7k belasting, 1k fiets, 385 euro eigen risico. Dat is deze maand, het gaat goedquote:
Droog brood for the winquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1,7k belasting, 1k fiets, 385 euro eigen risico. Dat is deze maand, het gaat goed![]()
Ik hoop dat er nog een tattoo bij komt deze maand of anders snel volgende maand, dat is ongeveer 800 denk ik?
Hierna weer even op droog brood leven
Ze smaken toch lekkerder als ze binnen het seizoen gevangen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga braaf nog twee weken wachten tot ik op fiets jacht ga
Beter dan weglopen of haar door een raam gooienquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. En dat is niet apart?
[..]
ja ga wel even reviews kijken
en kan goed shaken
en ben eigenwijs
Wat is het beste seizoen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze smaken toch lekkerder als ze binnen het seizoen gevangen zijn.
NUquote:
Iedereen aan de soylent greenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen vloeibaar voedsel via sonde zodat er nooit meer geluiden gemaakt hoeven te worden bij het eten!
Friedepiepolquote:
Nice. Goed gewipt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik krijg 25 planten voor het tegelwippen. Ik heb het meeste gewipt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |