Dat klinkt onhandig, welke had je gehaald?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Meh, ga de tafel terugbrengen naar de Ikea, hij is zowel te groot als te klein ofzo
Oh he, wat jammer. Pics van hoe het eruit ziet?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Meh, ga de tafel terugbrengen naar de Ikea, hij is zowel te groot als te klein ofzo
Ik ook, wat een toevalquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Holle Bolle Gijsje, zoals het hoort hier
Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mariedamm-tafel-wit-eiken-10515942/quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt onhandig, welke had je gehaald?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb hem al weer uit elkaar geschroefd en ingepaktquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh he, wat jammer. Pics van hoe het eruit ziet?
Foto van wat je nu hebt? of hoe t dr uit ziet t hoekje dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem al weer uit elkaar geschroefd en ingepakt
Hmm ja rond moet wel echt passend zijn. Ik denk dat een ovaal makkelijker isquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mariedamm-tafel-wit-eiken-10515942/
Maar denk dat de vorm van mijn kamer er niet goed voor is, deze kan beter in een knus hoekje staan
Ja die prikkelverwerking is juist een veelvoorkomende klacht. Dat vraagt gewoon teveel inspanning.. heb niet voor niets die oordopjes, en nu ook die koptelefoon, en een bril met filterende glazen etc..quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is eerlijk gezegd ook best ernstig qua droogte![]()
Apart dat je van die prikkels ook moe kunt worden he. Maar wel fijn, en nu even bijkomen in het zonnetje?
Klopt, de tuinen enzo zijn hier ook erg droogquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is eerlijk gezegd ook best ernstig qua droogte![]()
Apart dat je van die prikkels ook moe kunt worden he. Maar wel fijn, en nu even bijkomen in het zonnetje?
Doen ze dat van de woningbouw?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig is het nog beginnend. Als het goed is word ik binnenkort gebeld voor een afspraak dat ze langs kunnen komen.
Het is zeker chillquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:35 schreef Puala het volgende:
Ik mis mijn slootje van t vorige huis best wel qua water geven, dat was echt wel chill icm een druppelslang
Beetje een zooitje nuquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Foto van wat je nu hebt? of hoe t dr uit ziet t hoekje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een zooitje nuWaar zit de kraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een zooitje nu*Kijkt naar opgeruimd huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is die zooi dan?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik woon hier op -1,5m NAP op vette vochtige kleigrond, hier droogt het ook niet zo snel uitquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, de tuinen enzo zijn hier ook erg droog
Maar er zijn bizar veel sloten etc in deze regio. Er is hier veeeeeel oppervlaktewater. Dat scheelt wel. Maar dat is in andere regio s niet natuurlijk
die ging net de hoek omquote:
Linksquote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon hier op -1,5m NAP op vette vochtige kleigrond, hier droogt het ook niet zo snel uit
quote:Op
[quote][b]Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een zooitje nuen waar zou je die tafel willen hebben staan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |