Hoe groter de tafel, hoe meer zooi er op ligtquote:
Nee wordt te onrustig, ga wel gewoon op zoek naar een rechthoekigequote:
Jammer, vaak heb je met een ronde tafel meer ruimtequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Meh, ga de tafel terugbrengen naar de Ikea, hij is zowel te groot als te klein ofzo
klopt maar als je hem rond maakt moet je 'altijd' de tafel leeg hebben voor gebruik en kun je niet echt iets in een hoekje laten liggenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe groter de tafel, hoe meer zooi er op ligt
Heb je ook nog een factuurtje naar de zonnepanelenboer gestuurd voor gemiste inkomstenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
Ik werd vanmiddag gebeld door de warmtepompboer "ja hoezo heeft u nog niet betaald, ik heb de creditnota enzo voor het minderwerk al klaar staan"
"Uhm, nou, ik zat te wachten op een nieuwe factuur/betaallink omdat dat het minderwerk er nog niet af was.."
"Uh ohja dat is best logisch. Ik stuur nu een aangepaste nota"
Wel als je er een hoekje uitzaagt en er een pacman tafel van maaktquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar als je hem rond maakt moet je 'altijd' de tafel leeg hebben voor gebruik en kun je niet echt iets in een hoekje laten liggen
Ben al aan het koken, dochter komt zo thuis van haar werk een hapje etenquote:
Nee, weet ook niet of dat zomaar kan eigenlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog een factuurtje naar de zonnepanelenboer gestuurd voor gemiste inkomsten
1. De Efteling heeft een pauw die rondloopt, hij heet Jeroenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
@:loveislikeakiss
1: pauw, is er iets met een pauw?? Of is dat een inside joke??
2: doet de efteling iets met je verjaardag????
3: de draken hebben namen????
4: reizenrijk? ik ken alleen het sprookjesbos
etc etc etc, en ik ben minimaal 20x in de efteling geweest
ik heb nu het nummer van batman in mijn hoofd en roep pacman op de plek waar ze batman roepenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel als je er een hoekje uitzaagt en er een pacman tafel van maakt
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al aan het koken, dochter komt zo thuis van haar werk een hapje eten
Rode bieten met aard en speklappies
Ik had mijn rolgordijnen in een profiel hangen, dan hingen ze altijd mooi en je had geen zon die door de kieren naar binnen kon glippenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het er altijd zo rommelig uitzien met de gordijnen dichtMoet ik ook nog eens iets nieuws voor verzinnen, deze waren 12 jaar geleden puur eventjes voor 'tijdelijk'
dan stuur je dudquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor er uberhaupt iets op tafel kan, maar ik vind het te warm buiten
Ik vind het best frisjes wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor er uberhaupt iets op tafel kan, maar ik vind het te warm buiten
op weg met kind naar winkelquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is werken en dan kind halen
nou maak dat je bij de winkel komt dan!! tjop tjop!quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah heb mijn stapjes nog niet ook
loopband binnen en thuisbezorgdquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah heb mijn stapjes nog niet ook
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem al weer uit elkaar geschroefd en ingepakt
Dan vooral niet doen, lekker buiten blijven zittenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die prikkelverwerking is juist een veelvoorkomende klacht. Dat vraagt gewoon teveel inspanning.. heb niet voor niets die oordopjes, en nu ook die koptelefoon, en een bril met filterende glazen etc..
Ik zit lekker te chillen buiten ja
Maar denk niet dat ik nog puf heb zo voor rondje lopen
Hier ook veel ja, dat scheelt echt hoor. Grondwater is hier ook best hoog, dat is heerlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, de tuinen enzo zijn hier ook erg droog
Maar er zijn bizar veel sloten etc in deze regio. Er is hier veeeeeel oppervlaktewater. Dat scheelt wel. Maar dat is in andere regio s niet natuurlijk
Ik wil ze gewoon in de nis hebben, een beetje licht er langs maakt me niet zoveel uit. Sowieso zijn die gordijnen ook alleen in de zomer overdag dicht, verder hebben ze niet zoveel functiequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had mijn rolgordijnen in een profiel hangen, dan hingen ze altijd mooi en je had geen zon die door de kieren naar binnen kon glippen
rustig, moet eerst kleren aan doenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou maak dat je bij de winkel komt dan!! tjop tjop!
ja maar duurquote:
Ik vind Jeroen geen geschikte naam voor een Pauwquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1. De Efteling heeft een pauw die rondloopt, hij heet Jeroen
2. Ja, je krijgt een button en als je abbohouder bent krijg je gratis gebak bij een drankje
3. Jij hebt ook een naam, ze hebben Edna, draak lichtgeraakt, draconicon en nouja die chinese draak in het carnaval festival heeft niet echt een naam, aan jou nu de taak om die een naam te geven
4. er is het sprookjesbos, marerijk (land van laaf, anton pieckplein), reizenrijk, ruigrijk, fantasierijk, en anderrijk
tjong naaktloperquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rustig, moet eerst kleren aan doen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |