SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik begrijp er niks vanquote:
NEEquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:17 schreef scrub_nurse het volgende:
betekent dat dus dat de andere 2 niet door zijn?
FRINGE QUALIFIERquote:
geen last van.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:17 schreef superniger het volgende:
Cornald loopt 1 seconde voor. Heel vervelend.
Eens. Helemaal niet spannender ook. Vooral irritant.quote:
wss kunnen ze nog een reclame er door gooien voor eind.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:16 schreef noodgang het volgende:
Waarom? Dit heeft toch 0 toegevoegde waarde?
De Belg is een optie hequote:
Dat verwacht ik niet…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:20 schreef kree het volgende:
nu maar hopen dat Claude geen rare beweging maakt naar ste tietjes van camera vrouw.
Dat weet hij niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Cornald zit er al de hele tijd een seconde voor met zijn grote waffel.
Ja echt super irritant beter leest hij even commentaar online en doet hij dat donderdag niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Cornald zit er al de hele tijd een seconde voor met zijn grote waffel.
Oh toch welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Poortugaal hopelijk ook nog
Maar ja zal wel niet
Poortugaal sowieso nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar ja zal wel niet
ik ook niet wmb hadden ze het moeten boycotten als NL sowieso al over vorige keer, maar ok he. iig NL doorquote:
Toch welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar ja zal wel niet
Ohhhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
Het gaat mij niet verbazen als Tommy Cash iets uithaalt in de finale voor Joost.
Knap hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoeraaaaa. Ik heb ze bijna allemaal goed
En zo bescheiden gebleven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef yvonne het volgende:
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef RipCity het volgende:
Oekraine lijkt me met al die thuis stemmers?
Ik verwacht sowieso niet dat Claude naar tietjes grijpt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet wmb hadden ze het moeten boycotten als NL sowieso al over vorige keer, maar ok he. iig NL door
Jij hebt dan ook alle edities al gekeken, als je het dan nog niet weet...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef yvonne het volgende:
had je nou maar geld erop ingezet he.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef yvonne het volgende:
Nou, de act was gewoon slecht.quote:
Walgelijke act, afschuwelijk gezongen.quote:
Hij is schijnbaar nog jarig ook.quote:
Nee en pakken weer 250+ televotes in de finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Terwijl dat lied weer niet goed was.
Nederland 7e, dus we stijgen weer een plekjequote:
Het enige goede was de beat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef Klaverblauwtje het volgende:
België was toch ook echt verschrikkelijk?
Net als Engeland vorig jaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gg
België niet door lol
Dat krijg je met al dat DUIVELSGEBROED!
Diaspora van alle oorlogsvluchtelingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef Evangelion het volgende:
Haha Belgie
Oekraine was erg slecht. Maarja sympathy votes.
Ja, beetje jammer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Nee en pakken weer 250+ televotes in de finale.
Andere inschatting van jury vs televote waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar vreemd genoeg constant wel lage percentage om door te gaan naar de finale
quote:
Wel hopelijk in een andere volgorde, eerst in de auto en dan pas drinken.quote:
Niet eens sympathy votes, het enige land waar de helft van de inwoners wel op het eigen land kan stemmen (naast Albanië, maar die wonen dan allemaal in Italië en dat schiet niet op).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef Evangelion het volgende:
Haha Belgie
Oekraine was erg slecht. Maarja sympathy votes.
Nee Claude hoeft zaterdag pas weerquote:
Mensen stemmen uit medelijden niet vanwege het liedje. Zo vreselijke zijn mensen nu eenmaalquote:
Hij heeft ook I love Eurovision op zijn borst staan maar dat is ook eigenlijk gewoon een middelvinger.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Dat Espresso Macchiato vind ik echt helemaal niks. Gare clown met zijn gare act. Doet me een beetje aan die Stefano Keizer denken, doe gewoon normaal joh
Heb je ze allebei gehoord?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat bekgie eruit ligt geeft me wel een gevoel dat het voor ons ook kantjeboort was.
Nou ik vind niet dat je de Belgische act met die van Nederland kan vergelijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat bekgie eruit ligt geeft me wel een gevoel dat het voor ons ook kantjeboort was.
Ja doe maar stoer met je vrienden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tot zaterdag! Donderdag bij vrienden die wss geen ESF kijken
meer billemans idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat Claude naar tietjes grijpt.
Hoezo? Dat heeft toch niks met elkaar te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Mijn poes heeft een mooiere miauw dan dat die Belg zingt !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |