https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Hij had geen ladyshave bij zich.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Genee opnieuw een koortslip. Genee is een beffer.
Ter Apel uit altijd lastigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Op naar Ter Apel :
Bekijk deze YouTube-video
Ja, Kwalbert zelf.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:44 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Kwalbert?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bossie ook inderdaad!
Dat waren tijden met 2 afleveringen per week, dus daar zat veel meer energie in als het eenmaal maandag of vrijdag was. Die tijden zijn voorbij...
Wierd met afstand de beste en meest deskundige. Weet ongelofelijk veel wat er werkelijk speelt en durft te zeggen wat veel niet durven te zeggen.quote:
Dat zou goed nieuws zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Thomas aan tafel vanavond.. zijn de gasten op? Rutger zal de wacht wel zijn aangezet want normaal slaapt ie al voor de deur daar.
Ik ben een simpele man, met een uithaal naar Femke Halalsema heb je me al voor je ingenomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:11 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ordinaire zanger (vaak playbacker) van seniele liedjes. De mannelijke Marijke Helwegen.
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)oling.jpg]afbeelding[/url] ]
Ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:17 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik ben een simpele man, met een uithaal naar Femke Halalsema heb je me al voor je ingenomen.
Het was een mooi, rechts Law & Order-feestje. "Sla ze in elkaar! Stront eroverheen! Stuur de Gestapo erop af!" Ja, het was genieten voor de rechtse medemens.quote:
Precies dit. Totdat ze van ome John niet alles meer mogen zeggen, want censuur. Dat moet je ze eens horen, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 06:38 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Het was een mooi, rechts Law & Order-feestje. "Sla ze in elkaar! Stront eroverheen! Stuur de Gestapo erop af!" Ja, het was genieten voor de rechtse medemens.
Gerard gaat ook wel erg in zichzelf geloven.quote:
Was voor zijn 65ste inderdaad een zeer timide man zonder grappen op het randje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gerard gaat ook wel erg in zichzelf geloven.
Daar heb je het al.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Was voor zijn 65ste inderdaad een zeer timide man zonder grappen op het randje.
De sympathieke volksclub NEC was de beslissende factor in de eindfase.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn had weer gelijk![]()
Ajax kampioen![]()
https://www.vandaaginside(...)-ajax-wordt-kampioen
Als je had voorspeld dat NEC met 3-0 zou winnen van Ajax in de Arena werd je met een busje afgevoerd naar het Pieter Baan Centrum.quote:Op maandag 19 mei 2025 04:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
De sympathieke volksclub NEC was de beslissende factor in de eindfase.
[ afbeelding ]
Als je er altijd naast zit met je voorspellingen ..............quote:Op maandag 19 mei 2025 06:26 schreef DrDentz het volgende:
Als je had voorspeld dat NEC met 3-0 zou winnen van Ajax in de Arena werd je met een busje afgevoerd naar het Pieter Baan Centrum.
Die heeft al zo veel klappen gehad dat ik verwacht dat ze hem niet zo stevig durven aan te pakken.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
Morgen Gordon, ben benieuwd.
Volgens mij had hij een eerder seizoen afgebeld.
Toevallig werd VI gisteren door Showbird van Wilfred gesponsord.. zal dat de deal zijn dat Gordon via daar boekbaar is? Meestal vallen zulke aangekondigde afleveringen mee want Gordon doet zelf leuk mee vanavond maar de echte klaagzang volgt dan pas over een paar dagen zodat ie nogmaals zijn eigen aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:54 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Die heeft al zo veel klappen gehad dat ik verwacht dat ze hem niet zo stevig durven aan te pakken.
Koekoekje laten doen, even kort vragen hoe het gaat met de muziek/serie, halverwege een linkje met een schijtlollig filmpje en voor de rest laten verpieteren aan de bar.
Subtielquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene is geopereerd
https://www.shownieuws.nl(...)hendriks-na-operatie
[poll=8896]
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene is geopereerd
[poll=8896]
Allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene is geopereerd
[poll=8896]
Foei!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar keer gelachen heb
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar keer gelachen heb
deze manquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
Gordon gaat aankondigen dat hij bij radio 10 de ochtendshow gaat doen
Hier lees je het voor het eerst
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die van Geer en Goor is dood toch
https://www.online-radio.nl/podcast/groeten-uit-grollooquote:Deze week in de eerste aflevering onderwerpen over Donald Trump, Extinction Rebellion, Pieter Omtzigt en natuurlijk veel meer..
We krijgen nog de wandelgangen en shownieuws waar Gordon inzitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:24 schreef Specularium het volgende:
Deze show is een stuk beter dan die polls van ikweethetookniet.
Zou ikweethetookniet even vaak en even hard om zichzelf lachen als Gordonquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:24 schreef Specularium het volgende:
Deze show is een stuk beter dan die polls van ikweethetookniet.
Lig al de hele avond plat op de grond van hetquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Zou ikweethetookniet even vaak en even hard om zichzelf lachen als Gordon
Klopt maar die meid wordt ook vakkundig gesloopt door Den Haag met alle desinformatie en valse woordvoerdersquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:50 schreef RipCity het volgende:…. Merel EK zit er tegenwoordig ook maar bij zonder veel nuttigs uit te kramen. Daar is alle energie uit.
Zwangerschappen kunnen best vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:50 schreef RipCity het volgende:
Merel EK zit er tegenwoordig ook maar bij zonder veel nuttigs uit te kramen. Daar is alle energie uit.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 04:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zwangerschappen kunnen best vermoeiend zijn.
Vraagt ie toch zelf om?quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:05 schreef GM78 het volgende:
Prima gast Gordon.
Zat mij vooral te ergeren aan Wilfred die Gordon maar de grond in bleef trappen.
Probleem is wel dat je ze best uit kan nodigen, ze moeten ook nog langs willen komen..quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:50 schreef RipCity het volgende:
Dat filmpje werd 4x teveel ingestart. Haalde alle snelheid uit de show. Was leuk in begin maar verzin daarna iets origineels ofzo. En 1x per 6 maanden ofzo is Gordon erbij wel leuk. Nodig sowieso eens wat vaker mensen uit de actualiteit uit. Al is het maar eens per 2 weken ofzo. Dezelfde gezichten kennen we nu wel. Merel EK zit er tegenwoordig ook maar bij zonder veel nuttigs uit te kramen. Daar is alle energie uit.
Ligt er aan of Helene er weer een afschuwelijke campingshow van maakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gaan jullie kijken naar de Oranjezomer? Ik ben er een beetje klaar mee merk ik. Waarschijnlijk zullen het wel dezelfde gasten zijn als altijd met Pieter, Ben en Rutger, die kan ik prima een paar maanden missen. VI zal wel half augustus weer beginnen.
Nee, want Kutger.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gaan jullie kijken naar de Oranjezomer? Ik ben er een beetje klaar mee merk ik. Waarschijnlijk zullen het wel dezelfde gasten zijn als altijd met Pieter, Ben en Rutger, die kan ik prima een paar maanden missen. VI zal wel half augustus weer beginnen.
Neem het altijd op dan kan ik doorspoelen wat ruk isquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Die is er een hele tijd niet bij, geloof ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er aan of Helene er weer een afschuwelijke campingshow van maakt.
Wie presenteert er dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is er een hele tijd niet bij, geloof ik
Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.quote:Op donderdag 22 mei 2025 03:22 schreef Eagles89 het volgende:
Uitstekende uitzending was het vanavond, zojuist teruggekeken, een TOPSHOW. Derksen was ook weer in vorm, en dit keer ook redelijk in toom gehouden in zn dagelijkse Israel haat door een prachtig betoog van Albert Verlinde, en daar nog even de ondersteunende feiten overheen van Wierd. Helemaal mooi. Toch nog een beetje redelijkheid en een ander geluid op de Nederlandse TV dan al die anti Israelische propaganda ophitserij in letterlijk álle andere media, waar ze het inmiddels als een soort puur activisme bij het volk proberen in te prenten.
Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Citaat Wierd D: ‘wat denken ze allemaal wel niet over Israël enzo. Dat is onze bondgenoot. En dat gedoe over Gaza enzo, dat weet ik allemaal wel’.![]()
![]()
Ja dat is bijzonder. Maar ik hoorde dat zijn vrouw een zeer vervelende ervaring in Israel heeft gehad, en dat die dat al jaren iedere ochtend aan de keukentafel op Derksen af heeft gereageerd, en Derksen natuurlijk blind zn vrouw steunt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.
Waar heb je het precies over? Je reageert op mij, maar totaal niet op het uitermate sneue citaat van Wierd D.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.
Top!
Dat dikgedrukte zegt hij overigens nergens. Hij wil iets zeggen over de misstanden in Gaza, maar dan gaat Albert verder over het songfestival. Hier vanaf 34:51.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Citaat Wierd D: ‘wat denken ze allemaal wel niet over Israël enzo. Dat is onze bondgenoot. En dat gedoe over Gaza enzo, dat weet ik allemaal wel’.![]()
![]()
Misschien mis ik iets, maar waarom kan je niet én tegen de islamisering in Nederland zijn en tegen hoe israel zijn oorlog voert in gaza?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.
https://www.msn.com/nl-nl(...)91adfde5f9e27a&ei=10quote:De documentaire Hansie is zondag 25 mei vanaf 21.15 te zien op het hoofdkanaal van ESPN.
Dat is fijn, maar rechtvaardigt niet dat je een volk dood bombardeert en uithongert.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.
Top!
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Top!
Correctie: er zijn 2 vaccins ontwikkeld het Salk-vaccin en het Sabin- vaccin. Albert Sabin was een Amerikaans-Russische jood. Hij heeft in de VS dat vaccin ontwikkeld.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.
Het Salkvaccin was eerder.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Correctie: er zijn 2 vaccins ontwikkeld het Salk-vaccin en het Sabin- vaccin. Albert Sabin was een Amerikaans-Russische jood. Hij heeft in de VS dat vaccin ontwikkeld.
En wat maakt het uit? Als Brabanders een vaccin uitvinden, mogen ze dan als dank Limburg plat bombarderen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het Salkvaccin was eerder.
Desalniettemin, als een onderzoeker met het joodse geloof iets uitvindt, kun je dat nog niet aan Israël toeschrijven.
Hans blijft een goeie vent.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Emotionele Kraay vertelt live op tv indrukwekkend verhaal over gezondheid vrouw
Hans Kraay junior is woensdagavond live op tv ingegaan op de zware tijd die hij en zijn vrouw in het verleden hebben meegemaakt. Sofie Kraay heeft namelijk te maken gehad met een herseninfarct, waar ze jaren van moest revalideren. In de documentaire Hansie, die zondag in premičre gaat bij ESPN, doet ze voor het eerst haar verhaal hierover. Bij Renze vertelt Kraay vast een en ander over die moeilijke periode in hun leven.
Kort nadat Kraay Sofie leerde kennen, liep ze een zwaar herseninfarct op. “Haar hele rechterkant was vanuit het niks verlamd”, herinnert de analist zich. Twee doktoren gaven aan dat Sofie nooit meer zou lopen en dat ze ook niet meer thuis kon wonen, maar daar wilde Kraay absoluut niet in mee. “Ik heb gezegd: Jullie hebben er helemaal geen verstand van! Het interesseert me helemaal niks wat jullie zeggen. Je zal ongetwijfeld gestudeerd hebben, maar dit is echt gewoon belachelijk.”
Kraay nam Sofie in haar rolstoel vervolgens mee naar Veghel, ‘naar het eerste de beste restaurant waar geen draaideur in zat’. Daar vroeg de oud-voetballer haar ten huwelijk. “Ik wilde eigenlijk niks vragen, maar met het vragen wilde ik aangeven: ik blijf altijd bij je”, legt Kraay die keuze uit. Wat volgde was een revalidatieproces van 3,5 jaar. “Elke ochtend drie kwartier van Ophemert naar Veghel gereden, naar een fantastische fysiotherapeute”, zegt Kraay. “Na drie maanden ging haar pink bewegen, na een halfjaar haar onderarm en na drie jaar kon ze zelfstandig lopen.”
Kraay wordt emotioneel
In de documentaire, die vanaf zondag te zien is, vertelt Sofie voor het eerst over deze moeilijke tijd in haar leven. “Ik ben zó onder de indruk van deze vrouw. Ik word een beetje emotioneel”, gaat hij verder. “Zij wilde er nooit over praten, maar de documentairemaker heeft op haar ingepraat en gezegd: Je doet er niemand kwaad mee, om het te doen. Ze heeft het gedaan en zij is het hoogtepunt van mijn leven. Ze is het hoogtepunt van de documentaire”, besluit hij.
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)91adfde5f9e27a&ei=10
En dan Johan vervangen door Nico.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:58 schreef Ronald het volgende:
Het zou voor dit programma wel goed zijn, als Johan ook 1 of 2 dagen per week vrij neemt. Gewoon net zoiets als Gijp.
precies dit ja, wat is dit in godsnaam voor argumentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 05:14 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
En wat maakt het uit? Als Brabanders een vaccin uitvinden, mogen ze dan als dank Limburg plat bombarderen?
En zelfs als je dat als argument gebruikt (wat inderdaad vrij onzinnig is), lijkt het me wel dat het moet kloppen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
precies dit ja, wat is dit in godsnaam voor argument
Dat doen ze ook niet. Dat deden Churchill, Roosevelt en Truman overigens wél. Complete steden tapijt bombarderen, ~3 miljoenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar rechtvaardigt niet dat je een volk dood bombardeert en uithongert.
Dan was het een andere vergelijkbare bekende besmettelijke ziekte, ik dacht uit mijn herinnering dat het Polio was, zal het nog eens nazoeken, maar het was een naam van een ziekte die algemeen bekend is in elk geval.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.
Betrouwbaarheid van deze post is 0,0%. Over gehersenspoeld gesproken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:47 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet. Dat deden Churchill, Roosevelt en Truman overigens wél. Complete steden tapijt bombarderen, ~3 miljoen
(!) burgerslachtoffers waaronder heeeel veel ouderen, vrouwen en kinderen. Maar dat zijn de helden, terwijl de 50k slachtoffers in Gaza (Oegoeren in China laatste jaren ongeveer 2 miljoen, Syrie oorlog 600k, Sudan 400-800k, Rusland Oekraine ~1 miljoen) zo ongeveer de wereldwijde executie van Israel op het programma hebben staan. Zie je nu hoe iedereen compleet gehersenspoeld wordt door de media? En hoe hypocriet we met zn allen zijn? De laatste jaren heb ik echt al het geloof in de ooit voor mij betrouwbare media verloren. Het is allemaal stemmingmakerij, sturing, puur activisme van een relatief kleine groep machtige figuren in de media met een bepaalde hele duidelijke politieke identiteit.
Als het niet in je straatje past is het natuurlijk niet waar. De honderdduizenden doden in Hamburg, Dresden, Keulen, Berlijn, Hiroshima, Tokyo, Nagasaki, Munchen bij elkaar getallen met 6 nullen, vervloeken je. Maar in de geschiedenisboeken zijn het de helden, dát is de media. De hypocrisie is eindeloos.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid van deze post is 0,0%. Over gehersenspoeld gesproken.
Je loopt gigantisch met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als het niet in je straatje past is het natuurlijk niet waar. De honderdduizenden doden in Hamburg, Dresden, Keulen, Berlijn, Hiroshima, Tokyo, Nagasaki, Munchen bij elkaar getallen met 6 nullen, vervloeken je. Maar in de geschiedenisboeken zijn het de helden, dát is de media. De hypocrisie is eindeloos.
En de recentere conflicten bestaan ook niet, die miljoen slachtoffers in Rusland/Oekraine, de Sudan oorlog, de Syrie oorlog, wat China doet met de Oegoeren. Oren en ogen dicht Slobeend, ze bestaan niet. Lalala.
Nee, dat je er nauwelijks of helemaal niet over leest: dán bestaat het niet. Wat een heerlijk leven heb jij.
Jij bent zo sneu, dat dit je argument is. Ik ga er niet eens meer op in, compleet verloren. Steek je kop nog iets dieper in het zand.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je loopt gigantisch met je eigen domheid te koop.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kunnen we het programma omdopen tot Fascist Inside
Nou goed dat je het noemt idd, want toevallig las ik laatst dat de EU en Nederland de handel met China enorm wilden gaan ophogen, om de VS buiten spel te proberen te zetten. Ook op internet fora lees ik dat er massaal geroepen wordt meer handel met China te gaan bedrijven. Misschien kan de EU en Schoof dan de Oegoeren kwestie noemen? Ik denk dat ze het woord al niet eens durven uitspreken in de buurt van een Chinees LOL. Ohhh de hypocrisie is onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja jongens, waar blijft de ophef over de steun van de Nederlandse regering aan Rusland en China?
En dit mag dan modereren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kunnen we het programma omdopen tot Fascist Inside
Oei, dat is heel erg. Het is namelijk helemaal waar. Lees je geschiedenisboeken, maar dan wel die door echte historici zijn geschreven (niet Geert Mak dus), die checken namelijk de feiten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid van deze post is 0,0%. Over gehersenspoeld gesproken.
Je mag ook niks meer zeggen.quote:
Ik ben historicus dus ja ik heb m'n geschiedenisboekjes wel gelezen. De vergelijking met alle doden uit andere tijden, oorlogen en situaties slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:54 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Oei, dat is heel erg. Het is namelijk helemaal waar. Lees je geschiedenisboeken, maar dan wel die door echte historici zijn geschreven (niet Geert Mak dus), die checken namelijk de feiten.
quote:Groeten uit Grolloo Afl. 02
In deze aflevering gaat het over Bar Laat, Hans Wiegel, Gaza en uiteraard nog veel meer actuele onderwerpen...
Toevallig ben ik ook universitair historicus. En ik vermoed dat ik wat dieper in de bronnen ben gedoken…quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen.
[..]
Ik ben historicus dus ja ik heb m'n geschiedenisboekjes wel gelezen. De vergelijking met alle doden uit andere tijden, oorlogen en situaties slaat gewoon helemaal nergens op.
Verplichte verschijning, maar had inderdaad net zo goed thuis kunnen blijven..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:52 schreef XDo het volgende:
Jonny de Mol had een kater of waarom zat ie er maar zei ie niks?
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:06 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Toevallig ben ik ook universitair historicus. En ik vermoed dat ik wat dieper in de bronnen ben gedoken…
Voor dit format hadden ze de Engelsen nodig, maar uiteindelijk de beste Amerikaanse komedie ooit gemaakt.quote:
Verschrikkelijk, hoe heeft hij in de godsnaam de rechten gekregen om dat liedje zo te verkrachten!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:33 schreef Martinello het volgende:
Wim de Bie draait zich om in zijn graf.
Al een tijdje geen kolom meer in Het Parool.quote:
Hij schrijft nog genoeg prut in de Libelle, geen medelijden met die broodschrijver.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al een tijdje geen kolom meer in Het Parool.
Hij is een Fokker, misschien kan hij het hier allemaal uitleggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij schrijft nog genoeg prut in de Libelle, geen medelijden met die broodschrijver.
Dat was dan ook zijn beste tijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is een Fokker, misschien kan hij het hier allemaal uitleggen.
Mensen die wél talent hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Wilfred denkt ook echt dat die wat voorstelt. Oké je kan leuk radio maken en als je presenteert met mensen die WEL TALENT hebben kan je wat.
Maar verder echt NIKS. Sorry dat ik het zeg
Gijp en Derksen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mensen die wél talent hebben?
Het zijn gewoon goedbetaalde redactionele papegaaien.
Maar weten wel de kijkers vast te houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yepp: 2 oud-voetballers die denken dat ze weten hoe de wereld in elkaar zit.
Een geweldige prestatie van de redacteuren, die hun apen echt onder controle weten te houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar weten wel de kijkers vast te houden.
Ik denk niet dat er veel sprake is van controle. Ze zijn zoals ze zijn en zeggen grotendeels wat ze denken. En het slaat blijkbaar aan. Ik ben het politiek meestal niet met Derksen eens, maar ik kijk vrijwel elke dag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een geweldige prestatie van de redacteuren, die hun apen echt onder controle weten te houden.
De naďviteit is duidelijk aanwezig. De heren die altijd op programma's reageren alsof ze het zelf hebben gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:32 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel sprake is van controle. Ze zijn zoals ze zijn en zeggen grotendeels wat ze denken. En het slaat blijkbaar aan. Ik ben het politiek meestal niet met Derksen eens, maar ik kijk vrijwel elke dag.
Hij zit er al 25 jaar, hij kan echt wel wat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Wilfred denkt ook echt dat die wat voorstelt. Oké je kan leuk radio maken en als je presenteert met mensen die WEL TALENT hebben kan je wat.
Maar verder echt NIKS. Sorry dat ik het zeg
Hij regisseert het en dat doet hij goed.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja, hij zit er al 25 jaar, hij kan echt wel wat.
Het originele liedje van Koot & Bie is grandioos goed, hoorde ook in de tijdsgeest van toen. Genee heeft er een meezinger van gemaakt en is te slecht voor woorden.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:41 schreef Eagles89 het volgende:
Dat nieuwe liedje van Genee is écht heel erg slecht. Slechter dan slecht. En hij zong het ook nog eens extreem vals. Jammer dat ze daarna niet nog even door zijn gegaan met de uitzending, dan had Derksen hem helemaal afgemaakt.
Ja maar geef Gijp eens ongelijk. Harkt kapitalen binnen en kan zijn leven zo indelen dat hij snachts tv kijkt en overdag lang uitslaapt. Hij doet het voor de mensjes die zoveel steun hebben aan dat programmaatje.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:50 schreef Loohcs het volgende:
Genee en vooral Gijp hebben gewoon voor het geld gekozen. Ze moesten immers wel (bijna) volledig instemmen met de wensen van Johan omdat hij geen voetbalshow meer wilde maken. Gijp heeft over zaken buiten voetbal niks te melden. Johan eigenlijk ook niet (alleen wil ie dat niet toegeven). Genee wilde mss wel een dagelijkse show, maar dan liever met echte gasten denk ik. Het heeft op dit moment echt NUL inhoud. Maar goed de rest van de talkshows stelt op dit moment ook bar weinig voor. Dus zolang Vandaag Inside genoeg kijkers trekt zal John wel tevreden zijn.
't was geen lang leven beschoren, maar zelfs dat ene seizoen Veronica Offside zag je dat Genee daar beter op z'n plaats was. En ik vond die 50 minuten lullen over voetbal eigenlijk nog het fijnste voetbalpraatprogramma (niet te lang en goede mix van serieus en slap ouwehoeren).
https://www.omroepwest.nl(...)erug-ik-mis-het-echtquote:Drijvende kracht bij VI keert mogelijk terug: 'Ik mis het echt'
DEN HAAG - De man die VI hielp opbouwen en zestien jaar lang achter de schermen de drijvende kracht van het populaire televisieprogramma was, keert mogelijk terug. Jan Hillenius vertrok vorig jaar om voor de klas te gaan staan, maar gaat praten om volgend jaar één dag in de week terug te keren bij Vandaag Inside. 'Ik mis het echt.'
De Haagse Hillenius was erbij toen het praatprogramma, in eerste instantie als voetbaltalkshow, begon. Hij kent Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee door en door. Zestien jaar lang was hij als eindredacteur verantwoordelijk voor de uitzendingen.
Augustus vorig jaar liet hij ineens weten zijn tv-carričre aan de wilgen te hangen en de studio in te ruilen voor het schoollokaal. Hij ging in zijn woonplaats Den Haag als leraar Nederlands aan de slag.
Hieronder in de link de rest van het bericht
Volgens mij zou die het af en toe doen op dagen dat Helene vrij zou zijn als een soort invaller. Maar nu dus waarschijnlijk de hele periode.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:17 schreef Marcoss het volgende:
Johnny de Mol was toch al naar voren geschoven voordat de operatie überhaupt geweest was?
Ja zou eerste maand doen en daarna zou heleentje het overnemen idd.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:17 schreef Marcoss het volgende:
Johnny de Mol was toch al naar voren geschoven voordat de operatie überhaupt geweest was?
Het is sowieso altijd een VI-lite met dezelfde gasten en deskundigen..quote:Op maandag 26 mei 2025 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen leuke aanleiding maar programma hoeft er niet slechter van te doen als Helene niet presenteert
Dat is zeker waar maar toch blijf ik -en meerderen met mij- er graag naar kijken.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd een VI-lite met dezelfde gasten en deskundigen..
Gruwelijk. Flikker zo'n strontzak van de buis.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het originele liedje van Koot & Bie is grandioos goed, hoorde ook in de tijdsgeest van toen. Genee heeft er een meezinger van gemaakt en is te slecht voor woorden.
Laatste nieuws.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Weekje te vroeg met vakantie gegaanJohan zal nu wel balen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Laatste nieuws.
Vanavond extra uitzending Vandaag Inside![]()
[ x ]
"Dan ga ik verhuizen."quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]![]()
Wie speelt er mee met de bingo?
"Schuld van de coalitiepartners"
"Timmermans mag niet aan de macht komen"
Net zo links als alle andere linkse partijen. Schiet je dus niets mee op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:11 schreef Specularium het volgende:
Kan Johan weer aan de VVD gaan likken.
Wat doet Wouter de Winther? VI of Eva?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Laatste nieuws.
Vanavond extra uitzending Vandaag Inside![]()
[ x ]
En de andere talkshows hebben relatieve jonkies. Sam, Welmoed, Hila.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef RipCity het volgende:
2 uur lang ook gewoon.
Sjonnie kan dat natuurlijk ook niet aan
En terecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:53 schreef BobW het volgende:
Geen Gijp
Dan zal Wierd () wel komen om de mensen bang te maken voor het grote linkse gevaar
Jawel, alle talkshows gaan gewoon door, behalve De Oranjezomer.quote:
Terechte keuze.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En de andere talkshows hebben relatieve jonkies. Sam, Welmoed, Hila.
Goede test.
Edit: Eva maakt vanavond om 20.30 uur een extra uitzending.
Geen Hila dan, iets eerder op de avond?
Pardon…?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:49 schreef spapaars het volgende:
1 van de 2 geestelijk gehandicapte idioten wordt terug naar de studio gebracht om zijn mening te geven.
Tja, alhoewel ik het politiek best aardig met de snor eens ben is het wel zo dat hij zich maar blijft herhalen telkens als een plaat waar de naald op blijft hangen.En het ook maar dan gelijk weer opnemen voor weer een andere partij riekt ook naar je reinste propaganda. Het was eerst BBB, toen weer NSC daarna weer Wilders die niet stuk konden, nu zal het wel weer de VVD worden die zelfs GroenLinks/PVDA links inhaalt...dus wat wil je nou?!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:27 schreef Dutch_view het volgende:
weer terug voor zijn favoriete onderwerp
![]()
Benieuwd welke politici mogen aanschuiven en of het bij 1 afl. blijft?
Neem mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Pardon…?
Het wordt op FOK steeds gezelliger merk ik wel.
Derksen is gewoon precies de Nederlandse kiezer die voor BBB/NSC/FVD etc hebben gestemd. Vallen telkens weer voor domme populisten, maar achteraf wat zelfreflectie? Ho maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, alhoewel ik het politiek best aardig met de snor eens ben is het wel zo dat hij zich maar blijft herhalen telkens als een plaat waar de naald op blijft hangen.En het ook maar dan gelijk weer opnemen voor weer een andere partij riekt ook naar je reinste propaganda. Het was eerst BBB, toen weer NSC daarna weer Wilders die niet stuk konden, nu zal het wel weer de VVD worden die zelfs GroenLinks/PVDA links inhaalt...dus wat wil je nou?!
Dat soort uitspraken doen geeft natuurlijk een enorm gevoel van superioriteit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
'Domme populisten' is ook een framing van links wat in de praktijk best mee valt.
Populisme wordt ook vooral door links gebruikt om een frame te scheppen. Alsof ze van de linkerkant niet aan populisme doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
'Domme populisten' is ook een framing van links wat in de praktijk best mee valt.
Timmermans zit zich al af te peren op het toilet sinds vanochtend...engnek.quote:
Lees de column van Sander Schimmelpenning in de Volkskrant van vandaag eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Geef eens voorbeelden. 80 % van de media is rechts.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Populisme wordt ook vooral door links gebruikt om een frame te scheppen. Alsof ze van de linkerkant niet aan populisme doen
Zo hoor ik de rechtsjes (ik doe ze nu na) graag.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Timmermans zit zich al af te peren op het toilet sinds vanochtend...engnek.
Alleen NSC misschien. Voor de rest valt het helemaal niet meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Zeker NIET.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees de column van Sander Schimmelpenning in de Volkskrant van vandaag eens.
Dilan is vriendjes met Wilfred.quote:Onder anderen Dilan Yeşilgöz (VVD) en Henri Bontenbal (CDA) schuiven aan als tafelgast
quote:Naast Yesilgöz en Bontenbal zijn ook bekende Vandaag Inside-gezichten als Thomas van Groningen, Raymond Mens, Job Knoester, Wierd Duk en Arend Jan Boekestijn van de partij.
quote:
Dit bedoel ik. Succes in je eigen bubbel. Ik lees elke dag naast de Volkskrant het AD en de Telegraaf. De rechtsjes leven liever in hun bevestigende vooroordelen.quote:
Met de scheiding rechts. Qua haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Noem eens een links standpunt van haar?
Wat niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Noem eens een links standpunt van haar?
En maar blijven framen..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik. Succes in je eigen bubbel. Ik lees elke dag naast de Volkskrant het AD en de Telegraaf. De rechtsjes leven liever in hun bevestigende vooroordelen.
Ziet eruit als iemand van 47. Voor nog meer leuke feitjes mag je @Wereldgozer een DM sturen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:41 schreef Näsenbar het volgende:
Voorspelling: Johan gaat zeggen dat Coenradie een hele geschikte president zou zijn.
Leg eens uit. Wat betekent framen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |